Pagina 1 van 22 1234511 ... Laatste
    Faun's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)

Wat is jouw "white whale", iets waar je al jaren naar zoekt?

Inspiratie uit een interessante Reddit thread

Ben wel eens benieuwd of er hier mensen zijn met een white wale, eg. iets (foto, film, game, liedje, ..) waar je al jaren naar zoekt maar niet kan vinden.

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    white buffalo bedoelt ge

ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    een lief
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!

Lavake's schermafbeelding
    iTrader
    0
    1. Een melancholisch liedje door een mannenstem, het was al uit in de jaren 90, en het heeft de lyrics "save me, save me...". Vroeger zoveel naar gezocht en nooit gevonden.

2. Een dik groot boek dat ik vroeger altijd ontleende uit de bib om samen met mijn oma te zingen en dansen. Was een kinderboek met allemaal liedjes in en tekeningen. Zo vaag .
    CAPRIOLEN blog - KELAKAR clothing

sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    De vrouw waar ik soms sex mee heb in mijn dromen!waar ben je toch

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
    psn: Seledotbe

Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Een functionerende telex of teletype met mechanische actuatoren, type IBM Selectric of ouder.
    _/Forum Supervisor
    __/Forum coach Algemene Fora & Games
    ___/The Things Network Ghent

Look at me still talking when there's Science to do. When I look out there it makes me GLaD I'm not you.

Lavake's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk dat Faun zijn post moet verduidelijken, of iedereen moet die Reddit post even lezen want het gaat hier de verkeerder richting uit .
    CAPRIOLEN blog - KELAKAR clothing

iTrader
    48 (100%)
    Ik had dat vroeger wel eens, maar ik ben er zo weinig mee bezig dat ik dat steeds vergeet...

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    1. Een boek over een jongen dat in een videospelletje wordt gezogen. Ik weet ook niks meer van details, alleen dat ik het boek gelezen heb toen ik op reis was in Denemarken (was gewoon uit de bib van Brugge hoor ).

2. Een groot en dik verhaaltjesvoorhetslapengaanboek voor kinderen, met allemaal verhaaltjes over dieren, die gewone mensendingen deden (naar school gaan en zo). De titel was ook iets van 100 verhaaltjes voor het slapen gaan. Eén zo'n verhaaltje was niet langer dan anderhalve pagina. Ik zie nog zo de tekeningen voor mij, maar ja, daar is Google niks mee Als ik moet gokken, zou ik zeggen dat het boek blauw was. Eén zo'n verhaaltje ging dan bijvoorbeeld over een stel katjes (die rechtop liepen en naar school gingen of whatever).

Edit: hah, en met dat ik het nu opzoek, vind ik ineens wel ongeveer wat ik zoek. 't Is blijkbaar een hele serie, De mooiste 1-minuutverhaaltjes voor het slapen gaan, De allerleukste 1 minuutverhaaltjes voor het slapengaan, De mooiste 2- minuut verhaaltjes voor het slapen gaan,... 'k Weet niet precies welke het is, maar 'k herken de kaboutertjes en de tekenstijl. Allemaal van Hetty van Vught, blijkbaar. Kijk zelfs de katjes :3 En Mus is er ook bij!

3. Een soort kijkboek met steeds een overkoepelend thema, zoals de boerderij, school, werk,... Of misschien dat er wel meerdere thema's in één boek waren. Maar elke dubbele pagina was dan één grote afbeelding met allemaal ventjes/kindjes die dingen aan het doen waren of klusjes deden met dan telkens het woordje erbij. Timmeren, metsen,... En elke pagina waren dan diezelfde kindjes/personages.

4. Een jeugdboek over een moslimkindje dat geslagen werd door zijn papa. Hij had ook minstens één zusje, Boucha of zoiets. 'k Heb dat gelezen toen ik in het lager zat, toen waren moslims nog uitzonderlijk geloof ik
    Laatst gewijzigd door glashelder; 30 oktober 2015 om 22:44
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Sick`'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Zo een knijptank om salade of frieten mee te pakken, maar eentje waar ge op moet knijpen om ze open te doen ipv omgekeerd!

Mijn ouders hebbe der zo 2, en die gaan al jaaaaaren mee, maar dat kunde dus nergens vinden he
    People are emotional, irrational, pack animals.

Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lavake Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    1. Een melancholisch liedje door een mannenstem, het was al uit in de jaren 90, en het heeft de lyrics "save me, save me...". Vroeger zoveel naar gezocht en nooit gevonden.
    Euhm
    Queen - Save Me ?

Zitten wat melancholische stukken in.

https://www.youtube.com/watch?v=Iw3izcZd9zU

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die bepaalde geur van wanneer mijn oma kookte

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sick` Bekijk bericht
    Zo een knijptank om salade of frieten mee te pakken, maar eentje waar ge op moet knijpen om ze open te doen ipv omgekeerd!

Mijn ouders hebbe der zo 2, en die gaan al jaaaaaren mee, maar dat kunde dus nergens vinden he
    Wij hadden die thuis in een set, voor slakken vast te nemen, zelfde principe.
    Zou me verwonderen dat je dat niet meer vind.

Edit :

Ier siede, gewoon op bol:

bol.com | Metaltex Slakkentang - Set 2 | Koken en tafelen
    bol.com | Homeij Kreeftentang | Koken en tafelen

Voor frieten of groenten zie ik dat nu niet direct op bol, maar misschien als je eens zoekt staan er ook tussen.
    Laatst gewijzigd door SusieQ; 31 oktober 2015 om 07:56

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    1. Een boek over een jongen dat in een videospelletje wordt gezogen. Ik weet ook niks meer van details, alleen dat ik het boek gelezen heb toen ik op reis was in Denemarken (was gewoon uit de bib van Brugge hoor ).
    Een super-gevaarlijk spel! (20 jaar geleden in't middelbaar gelezen).

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    een game uit de beginjaren (C64) waar dat ge ladders op en af moest. Ik weet zelf het doel niet meer van het spel. Maar ik het me er al suf op gezocht.

Nebermind: nu 1 minuut zoeken en ik kom op jumpman uit. En 't is vooral level 3 (Bombs away) die ik me herinner. Ik dacht dat het zwart wit moest zijn. Maar m'n euro is gevallen dat we onze games op een oud ZW toestel speelden

die geluidjes
    Laatst gewijzigd door Tonerider; 31 oktober 2015 om 08:27

Pagina 1 van 22 1234511 ... Laatste

Regels voor berichten