Pagina 6 van 22 Eerste ... 234567891016 ... Laatste
    Shaguar's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fordjah Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ² Maar hier zijn het er 5 vrouwen. En ik droom da regelmatig, en tzijn altijd dezelfde en

Fuck real life
    Gewoon een vrouw, die ik nooit echt goed kan herinneren. Het is sowieso niet mijn vriendin

I want her,

FML
    "The most dangerous poison is the feeling of achievement. The antidote is to every evening think what can be done better tomorrow"
    MTB: Canyon Spectral 7.0AL

Weetikveel's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Een videospel voor op de PC, ergens midden of eind jaren 90. Het begon met een soort ventje dat naar beneden viel in een soort vallei. Verder waren er in de lucht een soort helikoptertjes die vijandig waren en die je kon schieten. Het was de bedoeling dat je in een grot ging, denk ik. Maar 'k ben nooit zo heel ver geraakt, haha.

En nog een ander spel, iets met grote enge gele spinnen :'(

't Zou kunnen, 'k weet het niet goed. Ik herinner me praktisch niks van het boek en de plaatjes/omschrijving zegt mij ook niet veel.
    Leengeschiedenis opvragen bij de bib.
    Als je online je boeken kan verlengen, kan het ook zijn dat er via die website ook zelf aan kan.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een 2D-computerspel in kleur. Het was volgens mij vanuit bovenaanzicht, en was wellicht een van de eerste kleurenspellen. Je moest bepaalde dingen doen, ik weet niet meer goed wat, ik denk aan de andere kant van een gebied raken of zo. De tijd was daarbij belangrijk: als je er te lang over deed, geraakte het gebied infested met dingen waar je dood van ging. Het bewandelbare gebied werd dus kleiner als je te traag was.

Omdat je niet kan opslaan hoe ver je al geraakt was, kreeg je aan het einde van ieder leven een 'cheat', waarmee je de volgende keer meteen aan je nieuwe level kon beginnen. Eén van de cheats (denk voor het tweede of derde level) begon met de letters 'emer'.

Een belangrijke kleur van het spel was fluogroen (volgens mij het bewandelbare gebied). Denk dat het 'niet bewandelbare gebied' een soort roos was maar hier ben ik veel minder zeker van.

Ik dacht altijd dat spel 'Felix' heette, maar als ik daarop google kom ik altijd op dat spel met die kat terecht, en dat is het niet.

Qua uitzicht lijkt het een beetje hierop (maar het was wel degelijk voor pc): http://atariage.com/forums/uploads/m...1409782507.png.
    Laatst gewijzigd door Weetikveel; 18 november 2015 om 01:10

Freya's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weetikveel Bekijk bericht
    Een 2D-computerspel in kleur. Het was volgens mij vanuit bovenaanzicht, en was wellicht een van de eerste kleurenspellen. Je moest bepaalde dingen doen, ik weet niet meer goed wat, ik denk aan de andere kant van een gebied raken of zo. De tijd was daarbij belangrijk: als je er te lang over deed, geraakte het gebied infested met dingen waar je dood van ging. Het bewandelbare gebied werd dus kleiner als je te traag was.

Omdat je niet kan opslaan hoe ver je al geraakt was, kreeg je aan het einde van ieder leven een 'cheat', waarmee je de volgende keer meteen aan je nieuwe level kon beginnen. Eén van de cheats (denk voor het tweede of derde level) begon met de letters 'emer'.

Een belangrijke kleur van het spel was fluogroen (volgens mij het bewandelbare gebied). Denk dat het 'niet bewandelbare gebied' een soort roos was maar hier ben ik veel minder zeker van.

Ik dacht altijd dat spel 'Felix' heette, maar als ik daarop google kom ik altijd op dat spel met die kat terecht, en dat is het niet.

Qua uitzicht lijkt het een beetje hierop (maar het was wel degelijk voor pc): http://atariage.com/forums/uploads/m...1409782507.png.
    Is dat niet "Chip's Challenge"? Dat is in ieder geval een spel dat ik vroeger nog speelde op 3.1.

Pompi's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Raf & Ronny op goede kwaliteit.. Ik was toen nog net te jong om de serie volledig te snappen maar vond ze al geniaal!
    Life on the fastlane

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freya Bekijk bericht
    Is dat niet "Chip's Challenge"? Dat is in ieder geval een spel dat ik vroeger nog speelde op 3.1.
    Nee, dat is het niet. Maar toch bedankt voor de gok, het heeft er inderdaad wel iets van weg.

Sick`'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Boulder Dash? Das ook met zo een groene blubber die alles begint te vullen.
    People are emotional, irrational, pack animals.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sick` Bekijk bericht
    Boulder Dash? Das ook met zo een groene blubber die alles begint te vullen.
    Merci, het was inderdaad een soort boulder dash. Blijkbaar bestaan er van dat spel ontzettend veel klonen.

En ... één van die klonen heette dus gewoon 'Felix', volgens deze draad: [superspanna] Felix - Forums.

Screenshots teruggevonden op deze site: Felix (1991 - DOS). Ссылки, описание, обзоры, скриншоты, видеоролики на Old-Games.RU.

Blijkbaar had ik de naam toch goed. Dankzij uw bericht kunnen terugvinden, later nog eens kijken of ik het spel zelf ook terugvind.

Bedankt!

Inco's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Merci, het was inderdaad een soort boulder dash. Blijkbaar bestaan er van dat spel ontzettend veel klonen.

En ... één van die klonen heette dus gewoon 'Felix', volgens deze draad: [superspanna] Felix - Forums.

Screenshots teruggevonden op deze site: Felix (1991 - DOS). Ссылки, описание, обзоры, скриншоты, видеоролики на Old-Games.RU.

Blijkbaar had ik de naam toch goed. Dankzij uw bericht kunnen terugvinden, later nog eens kijken of ik het spel zelf ook terugvind.

Bedankt!
    Spel is te vinden via één van de links die je zelf verschaft hebt

Boulderdash - Martijn's Boulder Dash Fan Site - Freeware Boulder Dash Clones - MS DOS Hier mss?
    PSN id: Rstohr
    Currently Playing: Rainbow Six: Siege (PS4) - Destiny (PS4)

Assioso's schermafbeelding
    iTrader
    25 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Een tekenfilm... "Looney Tunes op vakantie" was denk ik de titel. Een neef van mij had die op videocassette. Maar ik vind er nergens iets van terug. Al jaaaaaaaaaaren naar op zoek.
    Toevallig dit hier? Vroeger ook zo vaak naar gekeken dat ik er misselijk van werd, ook bij mijn neef .

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Assioso Bekijk bericht
    Toevallig dit hier? Vroeger ook zo vaak naar gekeken dat ik er misselijk van werd, ook bij mijn neef .
    Zeker dat het looney tunes was en niet tiny toons?
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inco Bekijk bericht
    Spel is te vinden via één van de links die je zelf verschaft hebt

Boulderdash - Martijn's Boulder Dash Fan Site - Freeware Boulder Dash Clones - MS DOS Hier mss?
    Nee, dat had ik al geprobeerd. Die link is dood.

Assioso's schermafbeelding
    iTrader
    25 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    Zeker dat het looney tunes was en niet tiny toons?
    Oops link vergeten, ik wou dus ook naar Tiny Toons linken (dit hier https://www.youtube.com/watch?v=GmkZmjPpIwE)

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Assioso Bekijk bericht
    Oops link vergeten, ik wou dus ook naar Tiny Toons linken (dit hier https://www.youtube.com/watch?v=GmkZmjPpIwE)
    dus dat is het? of niet?
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een frisdrank van Sunkist, rode verpakking, 25cl, begin jaren 90 op de markt, nooit meer gezien sindsdien.
    Beste frisdrank die ik ooit gedronken heb, en nooit meer tegengekomen!
    Goddelijkheid?
    Daarvoor moet je bij bestendigheid zijn!

Pagina 6 van 22 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten