Pagina 3 van 22 Eerste 123456713 ... Laatste
    Hollow's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een racespel op de pc dat ik vroeger altijd bij een maat ging spelen. Denk dat het van rond de periode 2000-2002 moet zijn, ge moest op een parcours rond racen en kon uw tegenstander ambeteren met wapens of een oliespoor, ... Een van de tracks die we dikwijls speelden was in een soort van jungleomgeving, grofweg ovale parcoursvorm. Het was geen carmageddon! Goeie herinneringen aan, zou wijs zijn om het nog eens te spelen.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een computerspel waarbij je als rallypiloot als nummer 100 startte en ongeveer 7-8 ritten had om zoveel mogelijk tegenstander in te halen.
    Ik faalde steeds tijdens het 's nachts rijden.

TriCore9's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    op onze computer ergens zo rond de jaren 1995 dus nog bij een van de eerste computers voor het "gewoon" volk
    Dat is een beetje overdreven dat grapje he. Op die manier sla je de MSX uit de jaren 1980 over en de 386 en 486 processor uit eind jaren 1980 en de vroege jaren 1990. België liep nu wel hard achter naar mijn weten. In 1995 kwam zelfs de eerste Playstation ongeveer uit.

Een soort spel die we hadden op onze computer ergens zo rond de jaren 1995 en ik denk precies altijd dat het met mario/luigi was al weet ik dat niet zeker want ik vind daar niets van terug. En de bedoeling was door werelden heen te lopen en dan foto's te trekken.
    Ik was van plan om eens mee te zoeken op google, maar die beschrijving helpt niet veel ( ook niet in het engels) .

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollow Bekijk bericht
    Een racespel op de pc dat ik vroeger altijd bij een maat ging spelen. Denk dat het van rond de periode 2000-2002 moet zijn, ge moest op een parcours rond racen en kon uw tegenstander ambeteren met wapens of een oliespoor, ... Een van de tracks die we dikwijls speelden was in een soort van jungleomgeving, grofweg ovale parcoursvorm. Het was geen carmageddon! Goeie herinneringen aan, zou wijs zijn om het nog eens te spelen.
    Rock and roll racing 2?
    ...Ω...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GarDux Bekijk bericht
    Dat is een beetje overdreven dat grapje he. Op die manier sla je de MSX uit de jaren 1980 over en de 386 en 486 processor uit eind jaren 1980 en de vroege jaren 1990. België liep nu wel hard achter naar mijn weten. In 1995 kwam zelfs de eerste Playstation ongeveer uit.
    Ja omdat ik toen ook nog maar klein was weet ik niet veel over de computers in die tijd en weinig andere mensen hadden al eentje, dus ging ik er eigenlijk maar van uit dat dat zowat het begin was van computers in het gewone huishouden.

Ik was van plan om eens mee te zoeken op google, maar die beschrijving helpt niet veel ( ook niet in het engels) .
    Mijn google skills zijn best goed, al zeg ik het zelf, maar al jarenlang kan ik het niet vinden. De enige manier waarop ik het zal vinden denk ik is in een of ander nostalgisch lijstje van oude spelletjes die ik toevallig op het internet tegenkom En het is ook mogelijk dat het niets met mario of luigi te maken heeft, want dat herinner ik mij net iets te vaag om zeker te zijn dat het wel zo was.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollow Bekijk bericht
    death rally?

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Faun's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zoek de naam van een gezelschapsspel van ongeveer 20 - 25 jaar oud. Het was een trivia game met planeten. Ik heb de Engelstalige versie gevonden maar zoek de Nederlandse naam (vertaling):

Imgur: The most awesome images on the Internet

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Prodigy's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zalige thread. 15 jaar lang gezocht naar een vage herinnering over een kinderserie met een piepjonge Ryan Reynolds, hoogstwaarschijnlijk op de toenmalige BRTN(wij hadden destijds nog geen kabeltv) uit de vroege jaren '90 over een jongentje die niet uit een coma geraakt en zich in een soort fantasiewereld bevindt. Niemand die ooit wist waar ik het over had. Onlangs eindelijk teruggevonden via Youtube en dateert blijkbaar van 1992-'94... bij de commentaren gelijkgezinden te vinden

https://www.youtube.com/watch?v=7mf1Pzo9mWE

In mijn herinneringen zag iedereen er wel groter uit
    Laatst gewijzigd door Prodigy; 1 november 2015 om 10:53

ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Faun Bekijk bericht
    Ik zoek de naam van een gezelschapsspel van ongeveer 20 - 25 jaar oud. Het was een trivia game met planeten. Ik heb de Engelstalige versie gevonden maar zoek de Nederlandse naam (vertaling):

Speldatabase

'n kwestie van weten
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prodigy Bekijk bericht
    Zalige thread. 15 jaar lang gezocht naar een vage herinnering over een kinderserie met een piepjonge Ryan Reynolds, hoogstwaarschijnlijk op de toenmalige BRTN(wij hadden destijds nog geen kabeltv) uit de vroege jaren '90 over een jongentje die niet uit een coma geraakt en zich in een soort fantasiewereld bevindt. Niemand die ooit wist waar ik het over had. Onlangs eindelijk teruggevonden via Youtube en dateert blijkbaar van 1992-'94... bij de commentaren gelijkgezinden te vinden

https://www.youtube.com/watch?v=7mf1Pzo9mWE

In mijn herinneringen zag iedereen er wel groter uit
    aan coma en fantasiewereld wist ik al direct dat het om die serie ging
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    1. Een boek over een jongen dat in een videospelletje wordt gezogen. Ik weet ook niks meer van details, alleen dat ik het boek gelezen heb toen ik op reis was in Denemarken (was gewoon uit de bib van Brugge hoor ).
    https://en.wikipedia.org/wiki/Only_You_Can_Save_Mankind
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Faun Bekijk bericht

'n kwestie van weten - MB - Catawiki

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een soort spel die we hadden op onze computer ergens zo rond de jaren 1995 (dus nog bij een van de eerste computers voor het "gewoon" volk )
    en ik denk precies altijd dat het met mario/luigi was al weet ik dat niet zeker want ik vind daar niets van terug.
    En de bedoeling was door werelden heen te lopen en dan foto's te trekken.
    Mario heeft zeer weinig spelletjes op PC, dus ik denk dat het dit is

Mario is Missing! - Super Mario Wiki, the Mario encyclopedia!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    Mario heeft zeer weinig spelletjes op PC, dus ik denk dat het dit is

Mario is Missing! - Super Mario Wiki, the Mario encyclopedia!

Well I'll be damned Dat is het hem gewoon!! Thanks

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zoek al jaren naar 2 series uit mijn kindertijd begin jaren 90, ze hebben dat destijds op vt4 uitgezonden de ene serie op een zondag heel laat terwijl ik eigenlijk al in bed moest liggen en de andere kan ik me niet meer herinneren op welke dagen of tijdstippen. Die ene serie die op zondagavond werd uitgezonden ging over een man die heel goed kon vechten en speelde zich af op een tropisch eiland, ik dacht dat em lang haar had ( neen niet Renegade die biker met zijn lang haar die een bountyhunter is ) maar meer kan ik me niet herinneren en die andere serie was over een alien die op aarde in een grote amerikaanse stad als bezoeker is gekomen.

Pagina 3 van 22 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten