Pagina 67 van 69 Eerste ... 175763646566676869 Laatste
    Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vogroth Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Sodastream, ben't beu om me flessen te sleuren. ben eens benieuwd
    Wij hebben er ene sinds een paar maanden en zijn er heel content van. De meeste siropen zijn wel lekker, vooral de Ginger Ale, Energy en Tonic.

Dat gesleur met flessen mis ik nu echt niet .
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Goed voor spuitwater, voor de rest ben ik er geen fan van. Maar er zouden betere smaken zijn dan die van sodastream zelf.
    Dat moet ik nog eens testen, co2 fles kan je omruilen in Vandenborre en krijg je nieuwe goedkoper mocht je dat nog niet weten.
    Yeah, maar er is gene Vandenborre in de buurt waar ik woon, gelukkig heeft Colruyt het nu ook, ik ga daar eens horen, maar normaal zit de eerste cilinderfles in de box met de aankoop die we hebben gedaan.. dus een tijdje komen we zeker nog toe ermee
    Is dat ook 12,99 euro bij vdb?
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vogroth Bekijk bericht
    Yeah, maar er is gene Vandenborre in de buurt waar ik woon, gelukkig heeft Colruyt het nu ook, ik ga daar eens horen, maar normaal zit de eerste cilinderfles in de box met de aankoop die we hebben gedaan.. dus een tijdje komen we zeker nog toe ermee
    Is dat ook 12,99 euro bij vdb?
    Ik koop die cyllinders bij VDB, die kosten daar, mits met binnenbrengen van je oude cyllinder, inderdaad maar €12,99.

Ik had chance, heb de 2de cyllinder aan €12,99 kunnen kopen, zonder de eerste binnen te brengen . Die van de kassa was niet aan't opletten denk.
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ook al jaren ne sodastream hier, supertevreden van. Alle smaken vind ik best goed behalve de cola, die smaakt mij echt niet.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Ook al jaren ne sodastream hier, supertevreden van. Alle smaken vind ik best goed behalve de cola, die smaakt mij echt niet.
    Sodastream is onlangs opgekocht door PepsiCo dus nu heb je bijv. een Pepsi Max smaak, misschien eens proberen? Ik neem aan dat er nog meer smaken gaan volgen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Sodastream is onlangs opgekocht door PepsiCo dus nu heb je bijv. een Pepsi Max smaak, misschien eens proberen? Ik neem aan dat er nog meer smaken gaan volgen.
    https://sodastream.se/collections/smaker

Komt volgendjaar naar Frankrijk volgens een artikel.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als er Pepsi etc op uit komt zou ik het ook nog proberen, jaren geleden bij een kennis altijd gekregen maar enkel de Energy kon me wat overtuigen, Cola en Sprite etc vond ik naar Lidl spul proeven.

Nuja zou dan enkel zijn voor geen flessen of blikken te sleuren want voor de prijs moet je het niet doen, op die link van hierboven kost een fles Pepsi siroop 59 SEK wat ongeveer 5.70 euro is en je maakt er 8L mee, voor 6 Euro heb ik ook 8L uit flessen, en dan nog af en toe 12.99 voor je cylinder die , als ik het goed voor heb goed is voor 60L ( afhankelijk van hoe bruisend je het maakt want je kan die ook leeg krijgen na 40L als je extra bruisend maakt )

iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Als er Pepsi etc op uit komt zou ik het ook nog proberen, jaren geleden bij een kennis altijd gekregen maar enkel de Energy kon me wat overtuigen, Cola en Sprite etc vond ik naar Lidl spul proeven.

Nuja zou dan enkel zijn voor geen flessen of blikken te sleuren want voor de prijs moet je het niet doen, op die link van hierboven kost een fles Pepsi siroop 59 SEK wat ongeveer 5.70 euro is en je maakt er 8L mee, voor 6 Euro heb ik ook 8L uit flessen, en dan nog af en toe 12.99 voor je cylinder die , als ik het goed voor heb goed is voor 60L ( afhankelijk van hoe bruisend je het maakt want je kan die ook leeg krijgen na 40L als je extra bruisend maakt )
    Met die siroop van SS zelf kan je zelfs 9L drank maken. Dus komt wel voordeliger uit t.o.v. de grote merken zoals Red Bull, Schweppes, Canada Dry e.d. plus je moet niet telkens liggen sleuren met een 6-pak.

Siroop zelf kost praktisch overal €4,95.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Met die siroop van SS zelf kan je zelfs 9L drank maken. Dus komt wel voordeliger uit t.o.v. de grote merken zoals Red Bull, Schweppes, Canada Dry e.d. plus je moet niet telkens liggen sleuren met een 6-pak.

Siroop zelf kost praktisch overal €4,95.
    Heeft wel net zoals met de gas cylinder te maken met hoe geconcentreerd je het maakt, volg je hun instructies tot de letter dan haal je idd de cijfers die zij zeggen qua siroop en gas.
    Nuja kan zijn dat die Pepsi flessen anders zijn he, KBE zijn link gaat naar de Zweedse site en daar staat 8L in de omschrijving, misschien moet je er iets meer van gebruiken.

Ik zou nu ook niet meteen die SS Energy met Red Bull vergelijken qua prijs en smaak want die van SS proeft eerder naar Golden Power of Rodeo ( waar niks mis mee is maar dat zijn blikjes van 35 cent )
    Dat je niet moet sleuren is een feit, daarmee dat ik nog wel interesse heb als de Pepsi flessen er hier komen want ik drink het meeste pepsi max naast energy drinks.

En de siroop hangt ervan af waar je winkelt maar dat is normaal, bij Blokker is die 4.99, bij MM 5.99 voor meeste smaken en hier in de carrefour rond de 5.50 maar de meeste plekken zijn idd 4.99.
    Mijn pijnpunt momenteel is dat ik enkel de SS energy lust, de prijs van een kit is zeker cava maar voor mij persoonlijk zouden die Pepsi flessen moeten uitkomen hier om het het waard te maken.

iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Heeft wel net zoals met de gas cylinder te maken met hoe geconcentreerd je het maakt, volg je hun instructies tot de letter dan haal je idd de cijfers die zij zeggen qua siroop en gas.
    Nuja kan zijn dat die Pepsi flessen anders zijn he, KBE zijn link gaat naar de Zweedse site en daar staat 8L in de omschrijving, misschien moet je er iets meer van gebruiken.

Ik zou nu ook niet meteen die SS Energy met Red Bull vergelijken qua prijs en smaak want die van SS proeft eerder naar Golden Power of Rodeo ( waar niks mis mee is maar dat zijn blikjes van 35 cent )
    Dat je niet moet sleuren is een feit, daarmee dat ik nog wel interesse heb als de Pepsi flessen er hier komen want ik drink het meeste pepsi max naast energy drinks.

En de siroop hangt ervan af waar je winkelt maar dat is normaal, bij Blokker is die 4.99, bij MM 5.99 voor meeste smaken en hier in de carrefour rond de 5.50 maar de meeste plekken zijn idd 4.99.
    Mijn pijnpunt momenteel is dat ik enkel de SS energy lust, de prijs van een kit is zeker cava maar voor mij persoonlijk zouden die Pepsi flessen moeten uitkomen hier om het het waard te maken.
    Siroop heeft toch helemaal niets met de gas te maken? Je vult die dop tot de rand voor een fles van 1L te maken.

Die Pepsi is hier nog niet beschikbaar, dus had het vooral over de siroop die we hier momenteel hebben.

Die SS Energy is toch meer RB-achtig dan Golden Power o.i.d. maar vooral minder zoet, imho.

Vind die SS Ginger Ale en SS Lime-Lemon de beste van de reeks, SS Energy zit er ook bij.

Mijn stiefdochter drinkt ook vooral veel bruiswater, en spijtig genoeg geeft de ijskast kraan geen bruiswater . Ik ben vooral degene die de siroop drinkt, vind dat water voor vissen is .

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    met de gas en siroop sprak ik eigenlijk over de nummers die zij claimen ( niet dat ze meteen met elkaar related zijn ), kijk maar eens op je gas cylinder als je die nog eens in je handen hebt de volgende keer, daar staat op '' tot'' 60L met een asterix en dan onderaan de fles achter de asterix staat iets in de trend van '' afhankelijk van gebruikte koolzuurniveau en je type toestel '', ne maat van mij deed altijd 3 of meer ''pompen'' gas daarin en die haalde belange geen 60L drank met 1 cylinder.

Idem met de siroop, ja 1 dop = 1L maar je kan dat ook lichter of straffer maken naar eigen smaak.
    En ja die smaken zijn heel persoonlijk vriend van mij was wel fan van hunne cola en sprite, ik vond dat slechter dan Freeway van de Lidl, de Energy vond ik niet slecht maar voor mij was het meer een energy drink van 35-50 cent ipv Red Bull maar dat is wederom smaak.

Voor bruiswater zie ik ook nog wel de appeal ja, als ik dat koop is dat altijd plat of te plat de dag erna dus hiermee kan je dat wel a la minute super bruisend zelf maken, dus kan dan idd wel zijn als eenmaal die Pepsi komt dat ik het haal voor de Pepsi en het bruiswater.

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Die SS energy of wat is het, is dat dan ook met cafeïne?of alleen de smaak.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity Bekijk bericht
    Die SS energy of wat is het, is dat dan ook met cafeïne?of alleen de smaak.
    The amount of caffeine in Sodastream Energy and Diet Energy soda mix is 80 mg per serving. A serving size is 0.34 fl oz, or 8 fl oz when prepared according to the directions. This is the same amount of caffeine in an 8 oz

https://www.caffeineinformer.com/caf...nt/soda-stream
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Google nest mini, heerlijk ding.
    PSN x_SyncBE

iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een apple pencil, gewoon voor mijn eigen ontspanning want ik doodle graag maar verdoe niet graag papier.

Pagina 67 van 69 Eerste ... 175763646566676869 Laatste

Regels voor berichten