Pagina 6 van 177 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Jongens jongen apen van Telenet.
    Ben aan het kijken voor Telenet aan te sluiten op ons nieuw appartement maar heb totaal geen interesse in telefonie. Ik wil gewoon fiber 100 (fiber 200 is overkill voor 2 personen) en digitale TV. Vroeger bestonden enkel pakketten met digitale TV en internet, nu kan dit enkel nog met basic internet. En basic internet is dan weer veel te licht.

Of bestaat dit nog wel maar staat het gewoon zeer verscholen
    En ik heb net de aanvraag gedaan om eens naar proximus te gaan haha. Vooral vanwege het voetbal ook, ze zenden gewoon meer voetbal uit.

yaris's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht

Pakketten
    met digitale tv en internet bestaan inderdaad niet meer, ook niet voor basic internet.. (tenzij jij me een link toont)
    Je kan wel Basic Internet + Digitale TV elk apart nemen, is goedkoper dan een volledige Whop of Whoppa als je geen zwaar internet en telefonie nodig hebt. Waarom zou BI veel te licht zijn?
    Tegenwoordig met streaming is 100 GB per maand echt wel weinig. Zelf heb ik business 150 van telenet zonder tv en telefoon. Ik stream mijn content via netflix, popcorn time, youtube, kodi etc... . Voor TV ( enkel vrt en canvas ) heb ik een dvb-t antenne.
    Backups lopen ook naar de cloud dus van de 2TB die ik mag up-downloaden zit ik toch wel maandelijks aan 500 - 600 GB.

MrSoKoLoV's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frisenfruitig Bekijk bericht
    Ik was van plan om de vaste telefoon hier op te zeggen aangezien dat toch 20 ongeveer euro/maand kost, maar blijkbaar hebben we zo'n alles-in-1 pakket en hebben we daardoor 40 euro korting per maand. Dusja, ofwel bij Whoppa blijven, ofwel overschakelen op een ander pakket met triestige connecties van 30 mbps & 150 gig/maand .
    Wij hebben hetzelfde probleem, we gebruiken ook het "Whoppa" pakket voor digitale tv, internet en telefoon maar we bellen amper en toch kost het ons 20 euro vast per maand. De laatste tijd gaat het wel erg hoog, zo was de rekening voor juli 83 euro! Als je uit gaan van een gemiddelde van 75 euro per maand, kost het ons 900 euro per jaar bij Telenet met dit pakket. Maar zoals je zelf zegt kan je niet goedkoper bij Telenet indien je nog steeds goed en snel internet wilt en digitale tv. Wordt dringend tijd voor meer concurrentie vooral uit Holland.
    Best Gaming Series: Bioshock, Dragon Age, Dragon's Dogma, Destruction Derby, Fallout, Metal Gear Solid, Socom US Navy Seals, The Elder Scrolls.
    MrSoKoLoV: https://psnprofiles.com/MrSoKoLoV

Bubble's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Installatie is hoop en al 4 jaar oud. Want huis is van 2010
    Best gewoon eens bellen je situatie uitleggen.

Heb ik ook gedaan om een Whop modem-only te krijgen.

De technieker is langs geweest, heeft de installatie nagekeken en aangepast waar nodig. Hij had ook de modem bij, die heeft hij aangekoppeld en geactiveerd. Toen ik het vroeg liet hij ook nog een gigabit switch achter (die ik ondertussen nodig heb voor Whoppa). Ik heb geen kosten moeten betalen.

BozZke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik kreeg onlangs telefoon van telenet voor een gratis checkup. Ik werd aangeprezen als goeie oude klant... De waarheid is echter dat ik 20 klachten ingediend heb over 2 jaar tijd, omdat ik met een gemiddelde download-bandbreedte van 3Mbit zat.
    Het probleem van de lage snelheden bleek een kapotte kabel in de straat, en was reeds opgelost. Maar een checkup kon geen kwaad... Gisteren is de technieker dan langsgekomen, vriendelijke gast, wat gebabbeld over films/series. Aan het eind van het verhaal een nieuwe digibox (de zwarte), de rest was nog up-to-date.

Zover mijn recente ervaringen met Telenet

BozZke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Installatie is hoop en al 4 jaar oud. Want huis is van 2010
    Telenet in paniek? Charme offensief gestart | Telenet

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Heb een probleem met mijn digicorder.

Mijn digicorder is zoals bij velen via powerlan aangesloten. Nu heb ik sinds kort ondervonden dat mijn digicorder een IP krijgt van de router, en waarom... Omdat we hier ook powerlans hebben zitten die wifi uitzenden boven. Dus die zit op de router en boven zit dan ook zo'n bakske die WiFi uitzendt.

Probleem is dus dat de powerline op mijn digicorder blijkbaar het signaal van deze overneemt en mijn digicorder dus een IP geeft van de router in plaats van de powerlan die uit de modem komt :'(

Kan dit opgelost worden op een of andere manier? De wifi powerlans zijn van Devolo en die voor mijn digicorder van Envivo, dus verschillende merken.

Ik had eens de wifi powerlans uitgetrokken en dan die van de digicorder gereset en toen krijg hij mooi een private 10.x.x.x adres, maar vanaf ik de andere powerlans terug in de stekkers stak nam hij dat IP over dus 192.168.1.x
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Hoe kan ik als bestaande klant van die promotie genieten? Contract op naam van partner 1 opzeggen en aanvragen op naam partner 2?
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Jammer van den download limiet
    psn: Seledotbe

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SusieQ Bekijk bericht
    Ik heb nog steeds een fibernet shake abbo

En ik heb daar toch geen last van:

Btw: In mijn geval mogen ze hun "voorstel tot upgrade" steken waar het licht niet schijnt!
    Als ik upgrade heb ik "iets" meer snelheidswinst maar zou ik wel van mijn "vrij downloaden" moeten omschakelen naar 150GB limiet... wankers!
    Bij mijn vader staat het internet zelf nog op het oude expressnet

die heeft 999999999999 GB als limiet

iTrader
    0
    in mail zit nu een promotie waarbij de eerste maand van Play gratis. Kan je daar op intekenen om dan na één maand het terug op te zeggen?

edit:of betaal je dan de opzegvergoeding van 10euro?

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand een idee over het volgende?

Bij opnames en uitgesteld kijken blijft het beeld en geluid regelmatig stilstaan. Bij gewoon live kijken geen enkel probleem.
    Kabels zijn goed, alles eens heropgestart (modem, digicorder), maar de WiFi is redelijk wisselvallig heb ik gemerkt.

Zou dit aan de modem kunnen liggen? Omdat het ook bij uitgesteld kijken is en de WiFi? Dat er wat signaalverlies is en hiermee ook de opnames worden "onderbroken"?
    Of weer de box, die nog niet zo lang geleden vervangen is geweest door een herstelde (witte doos)
    ...Ω...

OfFPiR's schermafbeelding
    iTrader
    75 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Iemand een idee over het volgende?

Bij opnames en uitgesteld kijken blijft het beeld en geluid regelmatig stilstaan. Bij gewoon live kijken geen enkel probleem.
    Kabels zijn goed, alles eens heropgestart (modem, digicorder), maar de WiFi is redelijk wisselvallig heb ik gemerkt.

Zou dit aan de modem kunnen liggen? Omdat het ook bij uitgesteld kijken is en de WiFi? Dat er wat signaalverlies is en hiermee ook de opnames worden "onderbroken"?
    Of weer de box, die nog niet zo lang geleden vervangen is geweest door een herstelde (witte doos)
    Zou dat niet eerder aan de harde schijf van de digicorder liggen?
    Ik dacht dat alleen gehuurde films over internet gaan, tv enzo gaat over de kabel.
    Bij opnemen en uitgeteld kijken van tv leest hij dit van de harde schijf.

iTrader
    0
    Fixed
    Laatst gewijzigd door Alcair; 3 september 2015 om 22:25

sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Iemand die weet of in iets speciaal moet doen in mijn router om te zorgen dat ik films kan huren of series.
    Probleem is dat als ik alles in mijn router steek dan werkt het niet,steek ik eerst internet in een hub en dan de powerline van Telenet ook in de hub en dan gaat er een kabel naar de router,dan kan in wel films huren.
    Edit: router is nighthawk van netgear
    psn: Seledotbe

Pagina 6 van 177 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Regels voor berichten