Pagina 3 van 170 Eerste 12345671353103 ... Laatste
    sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik vind het raar dat dit niet zo populair is
    psn: Seledotbe

iTrader
    0
    Reeds 3 weken geleden tv opgezegd, filter is nog altijd niet geplaatst. Ik kijk nu al 3 weken gratis TV

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Wat is het allergoedkoopste internetabbo beschikbaar voor bedrijven?
    https://www2.telenet.be/nl/andere-pr...asic-internet/ kost EUR 27, maar is blijkbaar enkel privé te krijgen?
    Business Fibernet 150 | smb.telenet.be op de pagina voor KMO's zie je deze optie niet meer
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Als nieuwe klant, wat is dan ongeveer de wachttijd voor de installatie? Wij verhuizen 1 september dus mss niet meer te lang wachten met mijn aanvraag?

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brick Top Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als nieuwe klant, wat is dan ongeveer de wachttijd voor de installatie? Wij verhuizen 1 september dus mss niet meer te lang wachten met mijn aanvraag?
    Bij mij kwamen ze 's anderendaags 's morgens al langs. (wel al 2 jaar geleden). Bij het aanvragen kreeg je toen een kalender te zien waar je op kon aanduiden wanneer ze moesten langskomen.
    Ik ben Silvio niet.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brick Top Bekijk bericht
    Wij hadden de dag dat we introkken een afspraak laten vastleggen zodat we zeker internet hadden om dingen op te zoeken. Als ge nu eens belt/langsgaat moet dat zeker nog lukken. Voor nieuwe klanten lukt er precies altijd wat meer

sneax's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Het staat allemaal uitgelegd op de website nochtans, liefst 30 dagen op voorhand. Soms is het heel druk, soms is het heel kalm, dus op die adviezen van users kunt ge niet afgaan. Liefst goed op voorhand, zoals op hun website aangegeven.
    safir Thom4s

Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proto Bekijk bericht
    Bij mij kwamen ze 's anderendaags 's morgens al langs. (wel al 2 jaar geleden). Bij het aanvragen kreeg je toen een kalender te zien waar je op kon aanduiden wanneer ze moesten langskomen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 86514 Bekijk bericht
    Wij hadden de dag dat we introkken een afspraak laten vastleggen zodat we zeker internet hadden om dingen op te zoeken. Als ge nu eens belt/langsgaat moet dat zeker nog lukken. Voor nieuwe klanten lukt er precies altijd wat meer
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneax Bekijk bericht
    Het staat allemaal uitgelegd op de website nochtans, liefst 30 dagen op voorhand. Soms is het heel druk, soms is het heel kalm, dus op die adviezen van users kunt ge niet afgaan. Liefst goed op voorhand, zoals op hun website aangegeven.
    Thanks voor de antwoorden! Nog twee kleine vraagjes:

- De huidige eigenaars van de woning hebben ook Telenet. Maakt dat voor mij enig verschil wanneer ik ook klant wil worden? Of blijf ik gewoon even vrolijk een 'nieuwe klant' met de nodige aansluitingskosten etc.
    - Ik wil zowel internet, digitale televisie als vaste telefonie. Maar als ik de installateur begin september laat komen, gaat daar nog geen televisie zijn. Ook geen vaste telefoon. Enkel het internet kan ik wel (draadloos) testen met smartphone en/of laptop. Is dat een probleem? Ik vermoed dat je die digicorder ook zelf kan installeren nadien? Of vergis ik mij daarin?

MrSoKoLoV's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Weet er iemand een goedkoop alternatief voor de telefoon? Wij hebben immers al jaren Telenet en hebben een duurder pakket wegens het feit dat we meer en beter Internet wouden. We betalen nu zo'n 77 euro per maand voor internet, telefoon & digitale tv. Echter worden wij 90% van de tijd zelf opgebeld en bellen we zelf amper (gratis trouwens na 16.00) maar worden we wel altijd vast 20 euro aangerekend.

Is er een goedkopere optie voor telefoon apart of is het zelfs mogelijk telefoon bij een andere provider te kunnen nemen?
    Best Gaming Series: Bioshock, Dragon Age, Dragon's Dogma, Destruction Derby, Fallout, Metal Gear Solid, Socom US Navy Seals, The Elder Scrolls.
    MrSoKoLoV: https://psnprofiles.com/MrSoKoLoV

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dracomaster Bekijk bericht
    Weet er iemand een goedkoop alternatief voor de telefoon? Wij hebben immers al jaren Telenet en hebben een duurder pakket wegens het feit dat we meer en beter Internet wouden. We betalen nu zo'n 77 euro per maand voor internet, telefoon & digitale tv. Echter worden wij 90% van de tijd zelf opgebeld en bellen we zelf amper (gratis trouwens na 16.00) maar worden we wel altijd vast 20 euro aangerekend.

Is er een goedkopere optie voor telefoon apart of is het zelfs mogelijk telefoon bij een andere provider te kunnen nemen?
    Als je hetzelfde internet abonnement wilt behouden dan kom je niet goedkoper uit.
    Service guarantees citizenship.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Een paar weken geleden toen het heel erg warm was viel mijn modem 's avonds constant uit (soms wel 5x op een half uur tijd)
    sinds dat het terug wat minder warm is, is 'm niet meer uitgevallen. ik heb deze sinds een jaar of 3-4 denk ik : http://corporate.telenet.be/sites/de...iles/modem.png

Zou dat modem gerelateerd kunnen zijn, of eerder iets met de aansluitingen hier in mijn straat of zo?
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

MrSoKoLoV's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door byter Bekijk bericht
    Als je hetzelfde internet abonnement wilt behouden dan kom je niet goedkoper uit.
    Merci, dan zullen we maar voort doen zoals we bezig waren
    Best Gaming Series: Bioshock, Dragon Age, Dragon's Dogma, Destruction Derby, Fallout, Metal Gear Solid, Socom US Navy Seals, The Elder Scrolls.
    MrSoKoLoV: https://psnprofiles.com/MrSoKoLoV

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dracomaster Bekijk bericht
    Basic Internet + DTV is het goedkoopst. Dan moet je wel met een limiet van 100GB om kunnen. Zal wel wat van je gezin afhangen - wij gebruiken eigenlijk voornamelijk nog Netflix en daar passen wel genoeg uren van in die 100GB, dus geen probleem.

Als je nog goedkoper wil kan je Basic Internet + "TV met een kaartje" nemen. Dan kan je de maandelijkse huur van een digicorder vermijden. Werkt goed en na een aantal maand heb je de aankoopkost van dat kaartje eruit. Maar dan kan je natuurlijk niet terugspoelen, heb je geen EPG (tenzij je televisie beide wel heeft) en kan je niet tegelijktijdig 2 programma's opnemen en een derde bekijken (tenzij je TV 3 tuners heeft).

JoskeVermeulen's schermafbeelding
    iTrader
    97 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Basic Internet + DTV is het goedkoopst. Dan moet je wel met een limiet van 100GB om kunnen. Zal wel wat van je gezin afhangen - wij gebruiken eigenlijk voornamelijk nog Netflix en daar passen wel genoeg uren van in die 100GB, dus geen probleem.
    Als Netflix binnen je 100GB limiet past, dan zal je toch niet zoveel uren kijken als gezin hoor dan je denkt (op basis van HD abo, de goedkopere verbruiken een heel stukje minder). Maar op zich geen probleem, als er iemand tegen de limiet zit kan hij steeds weer abo upgraden.

@Dracomaster: prepaid gsm als je toch amper zelf belt? Tegenwoordig is de geldigheid van zo'n sim 12 maand als je er eens €10 op zet. 10 euro per jaar vs 20 euro per maand..
    Laatst gewijzigd door JoskeVermeulen; 27 juli 2015 om 12:53

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoskeVermeulen Bekijk bericht
    Als Netflix binnen je 100GB limiet past, dan zal je toch niet zoveel uren kijken als gezin hoor dan je denkt (op basis van HD abo, de goedkopere verbruiken een heel stukje minder). Maar op zich geen probleem, als er iemand tegen de limiet zit kan hij steeds weer abo upgraden.
    Neem dat max 10% van die 100GB aan andere zaken opgaat kan je nog steeds 50u/maand Netflix kijken (aan 1.8GB/u). Gezien er ook nog zaken op kabelTV te bekijken zijn, is die 50u meestal ruim voldoende binnen ons gezin - 2 werkende volwassenen die ook nog 2 kleine kinderen rondlopen hebben met de geowonlijke huiselijke taken als gevolg zijn sowieso al beperkt in vrije tijd he.

Ik kan me goed voorstellen dat een alleenstaande of een student daar niet voldoende aan heeft.

Pagina 3 van 170 Eerste 12345671353103 ... Laatste

Regels voor berichten