demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Even een vraagje aan de telenet installateurs op het forum:

Binnenkort verhuis ik permanent naar een nieuwbouw appartement en alle aansluitingen zijn voorzien. Op 3 juli komen ze alvast de buitenkabel inorde maken en het is daar dat ik enkele vragen over heb:

In de gedeelde technische ruimte komen twee kabels van het grijze straatbakje toe, beide zijn aan de straatkant aangesloten zag ik. Nu is de vraag, wordt deze zwarte coax op de dag van de modem plaatsing aangesloten, of gebeurd dit op 3 juli, de dag dat ze de buitenkabel inorde komen maken? Voor de duidelijkheid heb ik een foto van de situatie getrokken:

https://i.imgur.com/VIBvs0Y.jpg

Alvast bedankt voor de uitleg

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Die sluiten enkel die coaxkabel aan dat grijs bakje aan straat vast.
    Aansluiting binnen doet technieker Telenet als die modem etc komt installeren.

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nokeyboard Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Die sluiten enkel die coaxkabel aan dat grijs bakje aan straat vast.
    Aansluiting binnen doet technieker Telenet als die modem etc komt installeren.

Bedankt.. Dat is exact wat ik moest weten!

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    Even een vraagje aan de telenet installateurs op het forum:

Binnenkort verhuis ik permanent naar een nieuwbouw appartement en alle aansluitingen zijn voorzien. Op 3 juli komen ze alvast de buitenkabel inorde maken en het is daar dat ik enkele vragen over heb:

In de gedeelde technische ruimte komen twee kabels van het grijze straatbakje toe, beide zijn aan de straatkant aangesloten zag ik. Nu is de vraag, wordt deze zwarte coax op de dag van de modem plaatsing aangesloten, of gebeurd dit op 3 juli, de dag dat ze de buitenkabel inorde komen maken? Voor de duidelijkheid heb ik een foto van de situatie getrokken:

https://i.imgur.com/VIBvs0Y.jpg

Alvast bedankt voor de uitleg
    Zie ik goed dat dan de modem+versterker in die gedeelde ruimte zou moeten komen ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 32Gb DDR4 3200Mhz, 1TB Samsung Evo 970, Asus ROG PG279Q, AOC U2790PQU
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Na het probleem opgelost te hebben via de klantendienst van TN, nu weer constant telefoon uit Hasselt.
    011 71 26 30, neem je op zeggen ze niks. Bel je zelf, haakt de andere kant direct in.
    Ook sms'en van 8686, om contact op te nemen met een ander bureau uit Hasselt.
    Waarom toch? Het probleem is reeds opgelost, wie moet ik nu weer bellen om van deze zever vanaf te geraken?
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/2,496TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Foempie den toeten --Gali Balli & de 40 Gardoemas.
    Als rood groen wordt, loop je geen blauwtje, en dat staat zwart op wit.-- Ik zit wat anders in elkaar.

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik zit bij Orange voor internet en TV. Is het nu mogelijk om bij Telenet enkel Play te bestellen voor hun HBO series? Heb je dan enkel een chromecast nodig?

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    Ik zit bij Orange voor internet en TV. Is het nu mogelijk om bij Telenet enkel Play te bestellen voor hun HBO series? Heb je dan enkel een chromecast nodig?
    Je kan geen pakketten bestellen zonder digitale TV bij Telenet.
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 32Gb DDR4 3200Mhz, 1TB Samsung Evo 970, Asus ROG PG279Q, AOC U2790PQU
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FragDAnvers Bekijk bericht
    Je kan geen pakketten bestellen zonder digitale TV bij Telenet.
    ach jammer onlangs nog reclame gezien van Humo dat je er een maand gratis play bij krijgt maar dat blijkt in de kleine lettertjes ook enkel voor Telenet klanten

Ik ben door Netflix en Prime een beetje te lui geworden om series (+ ondertitels) te downloaden en HBO heeft best wel wat goede series natuurlijk

SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij mijn broer is er een Engelse vrouwenstem die iets zegt als je naar de vaste lijn belt en hij neemt niet op.
    Ik gok dat dit iets is zoals Phone mail bij Proximus, hij heeft in elk geval niet die optionele voicemaildienst.

Kun je dat ergens wijzigen naar een Nederlandstalige boodschap ofzo, ik vind daar niets van terug?

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Iemand hier Telenet op zijn tweede verblijf? Ze bieden dit wel aan, maar er wordt nergens reclame over gemaakt of uitleg over gegeven (tenzij voor business klanten).
    Wat is de prijs? Voorwaarden, etc.
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Amper problemen hier maar laatste dagen gaat men snelheid amper boven de 30mbit... zelfs door instagram stories bladeren gaat ni altijd vloeiend bij filmkes...

Men modem al is uit de stekker getrokken, nog steeds t zelfde probleem. Speedtest wel enkel via wifi gedaan.

Iemand nog tips ofzo buiten bellen naar telenet zelf
    psn :: zjerre
    USA Roadtrips blog :: click here

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    17 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    Amper problemen hier maar laatste dagen gaat men snelheid amper boven de 30mbit... zelfs door instagram stories bladeren gaat ni altijd vloeiend bij filmkes...

Men modem al is uit de stekker getrokken, nog steeds t zelfde probleem. Speedtest wel enkel via wifi gedaan.

Iemand nog tips ofzo buiten bellen naar telenet zelf
    Hebt ge het toestel waarmee ge meet ook al eens z'n wifi uit en aangezet. Dat lijkt hier dergelijke zaken soms op te lossen

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Vraagje hier stellen ivm. Telenet tv. Hier thuis hadden ze nog steeds een whoppa.. met play more en sports. Deze week die laatste twee opgezegd. Ze merkten dus dat terugkijk tv niet meer ging. Ze hebben ons dan ook overgezet op wigo (wat ook goedkoper is). Je moet daar toch 36 uur terugkijk tv op hebben? Na drie dagen werkt dit nog steeds niet en krijgen telkens een scherm om ons te abonneren op play. Missen we hier iets of hebben jullie hier ook miserie mee?

Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet alle wigo's hebben dat terugkijken. De goedkoopste en die met nog een internetvolume van 200gb die hebben dat niet.

Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
    PC: Intel Core i5-6500 Boxed - 16GB Ram - Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G - 525GB SDD + 420GB HD + 1TB HD
    Console: PSX - PS3

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ondertussen toch in orde, bedankt.

Regels voor berichten