puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Nog iemand met problemen qua snelheid vandaag, alles gaat hier verschrikkelijk traag momenteel.. Telenet login zelf ligt precies ook plat.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Gene last van .

Wanneer komt 4k eigenlijk bij telenet?

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Die draaien zelfs nog niet op 1080p, laat staan 4k
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    lol das ook erg

Zou wel is tijd worden hehe

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    664 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Heb mijn factuur gekregen aanpassing aan mijn internet woppa of zo iets 25€ derbij, hebben niks anders gedaan dan anders een rekening van 150€ . Toch keer bellen naar hun goede klanten dienst lol

Vega's schermafbeelding
    iTrader
    93 (99%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vega Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Toch even mijn "frustratie" hier uiten over Telenet. Ben zeer tevreden over de service normaal gezien en het product an sich, geen klachten over.

Met de storm van 09/02 is de "champignon" van de kabel gaan vliegen, dit is het bakje dat op onze oprit staat, zijnde de afbeelding die op P. 2 van deze pdf bij nr. 3 staat:

http://static.telenet.be/assets/neta..._Schade_NL.pdf

10/02 's morgens meteen telenet gebeld, ze gingen dit doorgeven aan hun technische dienst om te komen vervangen, kon ongeveer 4 à 5 weken duren. Geen probleem voor ons, de kabels zien er behoorlijk waterdicht uit en onze diensten werkten (en werken momenteel) nog steeds feilloos. Het ziet er alleen niet echt uit om op je oprit wat kabels en een ijzer stuk van zo'n champignon te hebben steken maar soit.

5 weken later op 16/03 teruggebeld gezien er nog niemand langs was geweest, ze gingen dit doorgeven aan de technische dienst om zsm in orde te brengen. Idd, 26/03 is de technische dienst langs geweest! Dit weten we niet doordat het bakje vervangen is maar omdat er een briefje in onze brievenbus stak met de melding dat ze hadden gezien dat onze champignon ontbrak en dat ze er een nieuwe gingen plaatsen maar dat dit 6 weken minimum zou duren (geen maximum helaas).

Dit is toch serieuze onkunde... Telefonisch op 10/02 duidelijk uitgelegd wat er precies ontbrak (zelfs aan de telefoon samen naar die PDF staan koekeloeren, de dame was meteen mee en had het ook zo genoteerd) om dan te horen dat de technische dienst niet eens checkt wat precies het probleem is voordat ze vertrekken naar een locatie...

Alé, tis er uit :-)
    Bijna anderhalve maand verder, nieuwe blogpost!

Vorige week nog eens naar Telenet gebeld met de melding dat dit schan-da-lig is dat een simpele herstelling van zo'n bakje na 4 maanden nog niet in orde was, de eerste reactie was dat ze het telefoontje van 10/02 konden terugvinden maar niet meteen konden zien dat er nog iets mee gebeurd was...

Vanmorgen iemand van telenet aan onze oprit, halleluja! "meneer, u komt dat potje hier weer zetten?" "Nee, ik kom alleen even kijken, ik zal de herstelling doorgeven, gaat nog wel drie maanden duren zenne".

De rest zet ik hier niet op , je m'en fous. De komende weken/zomer laten we allicht onze oprit opnieuw aanleggen, was volgende man van vandaag ideaal "dan moeten wij al niet breken". Ik zou ze een week op voorhand moeten bellen zodat ze zeker de vervanging kunnen inplannen tijdens de afbraak/aanleg van de nieuwe oprit...

Ik ben benieuwd, geen haar op m'n hoofd die gelooft dat ze er zullen zijn.
    \0/

SarahBaptie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat een klucht weeral bij Telenet klantendienst. Op 7/06 een overname formulier verzonden om mobiel nummer uit Wigo te halen en apart te zetten vanwege verhuis. Ik bel 12/06: wij hebben niets ontvangen meneer (nochtans via telenet webpagina zelf gedaan). Ze stelden voor om het document per post te versturen. Ja daar ga ik op wachten anno 2020 is uw brief een week onderweg. Al genoeg meegemaakt. Ik stuur het nog eens door via hun pagina. Bevestiging gekregen.
    Nu 17/6 bel ik voor een update. Het nummer hebben ze er uitgehaald en het resterende van het Wigo pakket is op een adres gezet in Ichtegem?? Geen flauw idee hoe ze daar aan komen. Dat is blijkbaar een dorp 50km hier van
    Wat voor een onkunde heerst er daar op de klantendienst dat zo iets kan voorkomen.

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vega Bekijk bericht
    Bijna anderhalve maand verder, nieuwe blogpost!

Vorige week nog eens naar Telenet gebeld met de melding dat dit schan-da-lig is dat een simpele herstelling van zo'n bakje na 4 maanden nog niet in orde was, de eerste reactie was dat ze het telefoontje van 10/02 konden terugvinden maar niet meteen konden zien dat er nog iets mee gebeurd was...

Vanmorgen iemand van telenet aan onze oprit, halleluja! "meneer, u komt dat potje hier weer zetten?" "Nee, ik kom alleen even kijken, ik zal de herstelling doorgeven, gaat nog wel drie maanden duren zenne".

De rest zet ik hier niet op , je m'en fous. De komende weken/zomer laten we allicht onze oprit opnieuw aanleggen, was volgende man van vandaag ideaal "dan moeten wij al niet breken". Ik zou ze een week op voorhand moeten bellen zodat ze zeker de vervanging kunnen inplannen tijdens de afbraak/aanleg van de nieuwe oprit...

Ik ben benieuwd, geen haar op m'n hoofd die gelooft dat ze er zullen zijn.
    een van onze buren (nieuwbouwstraat) heeft gewoon dat bakske helemaal weggedaan. Veronderstel dat ze het gewoon onder de grond hebben gestoken ofzo.. Zodat ze waarschijnlijk met een aanhangwagen naar de tuin kunnen.
    Hier st aat die bak ook nogal ongelukkig... Dat ze dat neit gewoon in de grond kunnen steken snap ik niet.
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Mijn moeder heeft Telenet all-in besteld in een woning waar Telenet nog niet is aangesloten (ligt dus wel in de straat, maar nog geen verbinding tussen huis en paddenstoel). Verwachte installatiedatum: 31 augustus. Augustus
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Mijn moeder heeft Telenet all-in besteld in een woning waar Telenet nog niet is aangesloten (ligt dus wel in de straat, maar nog geen verbinding tussen huis en paddenstoel). Verwachte installatiedatum: 31 augustus. Augustus
    Ik zit al van 7 maart te wachten...
    Geen internet en tv

Ik heb nu via iemand die bij fluvius werkt kunnen regelen dat ze mijn Telenetkabel over 10 dagen komen aansluiten.
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Op 19/05 stap ik over van een WIGO Home naar enkel internet, all-in.
    Dezelfde dag nog de digicorder binnen gebracht in een Telenet verkooppunt. Netjes een bewijs gekregen van afgeven.
    Nu is de factuur voor de periode 27/06 - 26/07 nog steeds niet aangepast. Op de factuur staat nog steeds als abbo WIGO Home.
    Via "mijn telenet" klopt alles wel. Reeds gebeld, weer minuten lang wachten zie ik niet zitten.
    Ondertussen formulier ingevuld, nu weer wachten. Verkopen is geen enkel probleem, iets rechtzetten in het voordeel van een klant is een ander paar mouwen.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/2,496TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Foempie den toeten --Gali Balli & de 40 Gardoemas.
    Als rood groen wordt, loop je geen blauwtje, en dat staat zwart op wit.-- Ik zit wat anders in elkaar.

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Op 19/05 stap ik over van een WIGO Home naar enkel internet, all-in.
    Dezelfde dag nog de digicorder binnen gebracht in een Telenet verkooppunt. Netjes een bewijs gekregen van afgeven.
    Nu is de factuur voor de periode 27/06 - 26/07 nog steeds niet aangepast. Op de factuur staat nog steeds als abbo WIGO Home.
    Via "mijn telenet" klopt alles wel. Reeds gebeld, weer minuten lang wachten zie ik niet zitten.
    Ondertussen formulier ingevuld, nu weer wachten. Verkopen is geen enkel probleem, iets rechtzetten in het voordeel van een klant is een ander paar mouwen.
    Wij gaan binnenkort dezelfde move doen.
    Tv is toch waardeloos, liever streamen en kiezen.
    Moet enkel nog oplossing vinden voor alarm te laten uitbetalen via gsm box; werkt via vaste lijn.
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ale lap de WiFree heeft weer een hele tijd goed gewerkt, maar is de laatste week alweer om zeep.
    Toch raar dat ze dit bij Telenet niet fatsoenlijk kunnen laten werken?

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nokeyboard Bekijk bericht
    Ik zit al van 7 maart te wachten...
    Geen internet en tv

Ik heb nu via iemand die bij fluvius werkt kunnen regelen dat ze mijn Telenetkabel over 10 dagen komen aansluiten.
    Dat is toch regio gebonden dan. Ik heb vorige week gebeld en vrijdag komen ze aansluiten.

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door radical03 Bekijk bericht
    Dat is toch regio gebonden dan. Ik heb vorige week gebeld en vrijdag komen ze aansluiten.

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk
    Zijn vandaag de kabel komen aansluiten.
    Telenet komt donderdag modem plaatsen.

Zou natuurlijk kunnen dat in andere regio's het anders is.
    Die vandaag de kabel kwamen aansluiten was niet fluvius zelf, maar een onderaannemer.
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

Regels voor berichten