Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wij kregen half november bericht van Telenet dat we tot 5 januari 2020 gratis Play konden genieten; kosteloos opzeggen kan ten allen tijde. Bij afrekening van november stond kost aangerekend, en werd dit meteen ook afgetrokken. Alles ok dus.
    Vandaag afrekening van december binnengekregen: kost tot 5 januari wordt opnieuw afgetrokken, maar kost tot 23 januari te betalen. Maw: is blijkbaar per maand en pro rata moet je tot einde van de maand bijbetalen.

Ik heb mij laten vangen door de kleine lettertjes, maar dit vind ik toch zeer lage praktijken van een bedrijf als Telenet.Ze afficheren dat je gratis kan uitproberen, maar in weze is dit niet zo. Uit principe ben ik geneigd om heel het boeltje op te zeggen en over te stappen naar Orange.
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    143 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Heb hier sinds gisteren ook de nieuwe witte modem. Omdat de oude zwarte er precies géén zin meer in had (1e blauwe lampje bleef knipperen)
    Zelf geinstalleerd; 3 kabels in mijn geval en alles ging. easy peasy

Maar ik vind het ingebouwde wifi-signaal toch nog altijd redelijk zwak. Nuja, het nadeel is bij mij dat de Modem op de zolder hangt, maar had toch een beter signaal verwacht (ook omwille van de 5GHz)
    Kzal nog eventjes bij mijn Time Capsule moeten blijven, die wel verdiep lager staat.
    PSN: Jonas89

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb hier sinds gisteren ook de nieuwe witte modem. Omdat de oude zwarte er precies géén zin meer in had (1e blauwe lampje bleef knipperen)
    Zelf geinstalleerd; 3 kabels in mijn geval en alles ging. easy peasy

Maar ik vind het ingebouwde wifi-signaal toch nog altijd redelijk zwak. Nuja, het nadeel is bij mij dat de Modem op de zolder hangt, maar had toch een beter signaal verwacht (ook omwille van de 5GHz)
    Kzal nog eventjes bij mijn Time Capsule moeten blijven, die wel verdiep lager staat.
    Ik heb de gratis powerline wifi booster laten leveren. Kunt ook een accespoint laten leveren en gratis huren. Voor mij is het thuis nu in orde qua wifidekking.

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben onlangs overgestapt naar het onbeperkte internet abo van Telenet omdat ik die limiet van Basic beu was. Maar eigenlijk heb ik die hogere snelheid helemaal niet nodig en betaal ik er voor...
    Blijkbaar heeft Proximus plots wel een onbeperkt abo met dezelfde snelheid als Basic, en 22€ goedkoper dan m'n huidige abo. Zou Telenet daar in de nabije toekomst antwoord op bieden? Ik zou nml liever klant blijven, maar op 't moment sta ik op 't punt over te stappen. Al is het weeral met activatiekosten, maar dat haal ik er na 3 maand uit.

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    En na die 3 maand ben je terug bij telenet

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chickenlal Bekijk bericht
    En na die 3 maand ben je terug bij telenet

Is 't zo erg bij de andere mobfamily
    Ik herinner me vooral trage digiboxen bij vrienden die Proximus hadden, maar meer klachten qua internet heb ik nog niet vaak gehoord.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik zit nu een jaar bij Proximus en ben tevreden maar dat is ook omdat ik de 100/sec down speed haal op mijn adres en dat de nieuwbouw waar ik naar verhuis volgend jaar op hun glasvezel zit dus dan is het nog beter voor dezelfde prijs.

Verder heb ik veel beter 4G dekking dan bij TN + mijn download limiet is 3tb ipv 750gb + gratis abbo op HLN + sinds kort een mobiele data pot van 15gb bij Mobilus M.
    Ik heb eig 0 klachten en op 1 jaar maar 1x downtime gehad toen straatwerkers de kabel in de grond hadden geraakt maar Proximus had dat op 3 dagen tijd terug gelast en klaar.

Ik heb 17 jaar bij TN gezeten maar eig 0 klachten bij Proximus, maar check wel online via hun tool je adres om te zien dat je geen trage snelheid haalt want het blijft VDSL tech tenzij je in aanmerking komt voor hun glasvezel op jouw adres.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Ben onlangs overgestapt naar het onbeperkte internet abo van Telenet omdat ik die limiet van Basic beu was. Maar eigenlijk heb ik die hogere snelheid helemaal niet nodig en betaal ik er voor...
    Blijkbaar heeft Proximus plots wel een onbeperkt abo met dezelfde snelheid als Basic, en 22€ goedkoper dan m'n huidige abo. Zou Telenet daar in de nabije toekomst antwoord op bieden? Ik zou nml liever klant blijven, maar op 't moment sta ik op 't punt over te stappen. Al is het weeral met activatiekosten, maar dat haal ik er na 3 maand uit.
    Orange geen optie ? Zitten op de kabel van Telenet, enige 750 gb limiet. Maar na 12u snachts is het no limit.
    100/10 snelheid of voor 10 euro meer 200/20.

Wij betalen 69 euro, internet / tv / en mobiel ( onbeperkt bellen en 8 gb mobiele data )
    Buiten de digibox dat wat basic is hebben wij gewoon 0 issues, buiten nu die updates van de afgelopen dagen.

Heb bij Proximus gezeten maar maar zou enkel nog terug keren als er glasvezel ligt hier.
    Voor de rest blijf ik er zo ver mogelijk van weg.
    En ook wij kunnen hier enkel maar Telenet of Orange nemen in de straat, we hebben dat hier niet vdsl in onze straat
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Orange is alleen interessant als je er mobiel bijneemt zeker? Ik heb een gsm abo van 't werk. Dus 't zal sowieso alleen tv+internet zijn.

Volgens de tool op de Proximus website zou ik hier max 86mbps en gegarandeerd 62mbps moeten halen. (Met het 100mbps abo dus).

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Orange is alleen interessant als je er mobiel bijneemt zeker? Ik heb een gsm abo van 't werk. Dus 't zal sowieso alleen tv+internet zijn.

Volgens de tool op de Proximus website zou ik hier max 86mbps en gegarandeerd 62mbps moeten halen. (Met het 100mbps abo dus).
    Spijtig genoeg wel, dan zal je inderdaad Telenet / Proximus moeten overwegen.
    Misschien Edpnet voor internet en tv Telenet ? Moet wel zeggen tv bij Telenet / Orange tov Proximus was voor mij wel dag en nacht verschil.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Telenet - Ervaringen, discussies & vragen

Dat staat hier bij mij ook, ik haal 92 Mbps down en 14 Mbps up. Bij Telenet had ik destijds 95 Mbps download dus het verschil is nauwelijks merkbaar.

De decoder van Telenet (nog niet die tv-box met Netflix maar het model ervoor) was wel stabieler.
    Die haperde hier nooit, bij mijn V6-decoder van Proximus moet ik om de x aantal weken/maanden wel eens de stroom eraf halen omdat hij blijft hangen tijdens opstarten of bepaalde opnames niet toont.
    Op 10 maanden tijd zal dit een keer of 6-8 voorgevallen zijn denk ik.

Ik ben vooral overgestapt omdat ik een jaar gratis Familus heb dankzij promo bij de bouwfirma, nadien heb ik 10% korting als lid van Touring.

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Telenet - Ervaringen, discussies & vragen

Wat ik vaak hoor van klanten die ff zijn weg geweest naar proximus, dat is vooral en dat is telkens hetzelfde verhaal.

Hun factuur is nooit hetzelfde en heel vaak meer dan geadverteerd. Elke maand een andere factuur terwijl ze nooit iets anders doen.

Ik controleer natuurlijk die mensen hun facturen niet, ik ben daar dan voor terug telenet te plaatsen. Maar meestal is het niet slecht internet etc verhalen die ik hoor, steeds terug over die factuur

Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chickenlal Bekijk bericht
    Wat ik vaak hoor van klanten die ff zijn weg geweest naar proximus, dat is vooral en dat is telkens hetzelfde verhaal.

Hun factuur is nooit hetzelfde en heel vaak meer dan geadverteerd. Elke maand een andere factuur terwijl ze nooit iets anders doen.

Ik controleer natuurlijk die mensen hun facturen niet, ik ben daar dan voor terug telenet te plaatsen. Maar meestal is het niet slecht internet etc verhalen die ik hoor, steeds terug over die factuur

Ik heb hetzelfde gehoord van mijn nicht die ook een keer proximus heeft gehad. Was daar rap weg.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier noodgedwongen terug naar Proximus.
    Recent verhuisd en alles ruim op tijd geregeld met Telenet om toch niet zonder internet/tv te vallen.

Maar toen de installateur aankwam wou hij niet installeren om de coax-kabel volgens hem verlengd was.
    Kon best kloppen, dat huis was enkele jaren geleden volledig gerenoveerd.

Oplossing:
    -vloer opbreken - no way
    -nieuwe kabel trekken langs buiten, graafwerken door hun, deel door ons (want 1 halve meter lag buiten hun bevoegdheid en moesten we zelf doen), gemiddeld 3 maand wachttijd, dus ook geen optie

En dan weten dat we altijd al Telenet hadden.
    Voor vorige zomer overgestapt naar Proximus om dat daar makkelijker extra tv's draadloos aan te sluiten waren (geen coax nodig).
    Maar het internet heeft meer niet dan wel gewerkt en nadat er 4 techniekers zijn geweest zonder het probleem te vinden terug naar Telenet gegaan.

Dus terug naar Proximus en enkele dagen later alles werkend.
    Naar Telenetshop om alles binnen te brengen en dan beweerde die daar dat die technieker dat nooit op het oog kan gezien hebben dat die coax niet voldeed.
    En dat vervolgens een simpele aansluiting wel zou kunnen.

In het nieuwe huis wel nog geen enkel probleem met Proximus tv of internet gehad.

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Bij 5GHz is dat normaal als de modem op de zolder hangt: 5 GHz signalen gaan minder goed door muren/vloeren dan 2,4 GHz signalen. Kan je de 2,4 GHz band niet gebruiken met die modem?

Pagina 185 van 186 Eerste ... 85135175181182183184185186 Laatste

Regels voor berichten