vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik koop nogal vaak extra data en ben het gewoon dat op 't einde van de facturatieperiode te betalen. Ik zet dat normaal altijd terug op 0. Maar nu was ik blijkbaar te laat want die extra data moet ik nu plots ook voor de volgende periode betalen. Nogal hoge factuur tot gevolg. M

Maar bij m'n verbruik is geen extra data te zien deze keer, terwijl ik dat dus al betaald heb..
    Laatst gewijzigd door vloet; 11 december 2019 om 14:31

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ben een vriend aan het helpen verhuizen en kom op onderstaande vraag:

Telenet modem, daar vertrekken 2 UTP kabels naar 2 access Points (ook van Telenet, zijn die wifi-boosters)

Kan je daar een digicorder op aansluiten om hem interactief te maken? Of moet er eerst een switch tussen de modem en de AP, om dan de digicorder op de switch aan te sluiten?
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ben een vriend aan het helpen verhuizen en kom op onderstaande vraag:

Telenet modem, daar vertrekken 2 UTP kabels naar 2 access Points (ook van Telenet, zijn die wifi-boosters)

Kan je daar een digicorder op aansluiten om hem interactief te maken? Of moet er eerst een switch tussen de modem en de AP, om dan de digicorder op de switch aan te sluiten?
    De laatste Box op AP aansluiten lukt. Maar die oudere Digicorders heb ik geen weet van
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 11 Pro

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Das geen probleem mag je op aansluiten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vraagje met tadaam simkaart zouk willen in mn gsm steken maar moet het toegangspunt vd 4g zelf invullen, kent er iemand wat ik juist moet invullen? Heb er naar gezocht maar vind er niks over jammer genoeg op het internet vind gewoon de APN ervoor en niks anders
    Ik bedank je op voorhand!

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darksters Bekijk bericht
    Vraagje met tadaam simkaart zouk willen in mn gsm steken maar moet het toegangspunt vd 4g zelf invullen, kent er iemand wat ik juist moet invullen? Heb er naar gezocht maar vind er niks over jammer genoeg op het internet vind gewoon de APN ervoor en niks anders
    https://www2.telenet.be/nl/klantense...tel-instellen/
    Is het dit niet, heb Da overlaatst ook gedaan maar heb Proximus.

iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand anders een boeket bloemen gekregen van telenet als dank voor trouwe klant? Ik snap het niet zo goed, ik ben een man de bloemenwinkel belde mij vandaag om te zeggen dat hun chauffeur vanmorgend bij mij was maar niemand was thuis. Ze las het kaartje en zei dat het van telenet komt. Ik zei letterlijk wat moet ik met bloemen? Ik ben een man! Gij moogt het hebben. Ze was blij en zei da ze het boven in haar kamer zal zetten ale telenet dat bloemen stuurt naar hun trouwe klanten Dat ze is 100 euro korting geven voor een jaar ofzo ja. Bloemen zene. Die menen dat.

=CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solomon Bekijk bericht
    Iemand anders een boeket bloemen gekregen van telenet als dank voor trouwe klant? Ik snap het niet zo goed, ik ben een man de bloemenwinkel belde mij vandaag om te zeggen dat hun chauffeur vanmorgend bij mij was maar niemand was thuis. Ze las het kaartje en zei dat het van telenet komt. Ik zei letterlijk wat moet ik met bloemen? Ik ben een man! Gij moogt het hebben. Ze was blij en zei da ze het boven in haar kamer zal zetten ale telenet dat bloemen stuurt naar hun trouwe klanten Dat ze is 100 euro korting geven voor een jaar ofzo ja. Bloemen zene. Die menen dat.
    ben al 20 jaar klant

buiten aanrekeningen en onterechte aangerekende extra kosten nooit iet gekregen
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door =CID=Drone Bekijk bericht
    ben al 20 jaar klant

buiten aanrekeningen en onterechte aangerekende extra kosten nooit iet gekregen
    Ik ben klant sinds 98 en das de 1ste keer dak een "cadeau" krijg. Maar ik vind het raar dat ik blijkbaar de enigste ben die bloemen heeft gekregen maw het was echt iets persoonlijksgericht.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wtf, hier ook al zo'n 20 jaar klant, maar behalve rekeningen nog niks gekregen.
    Last met brol die niet fatsoenlijk werkt, dat wel ja!

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solomon Bekijk bericht
    In de categorie idiote comments O_O
    *** Also sprach Zarathustra ***

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    In de categorie idiote comments O_O
    Bwa, wees eerlijk. Wat ben je als man met een bos bloemen? Genoeg vrouwen die ook iets hebben van “wat moet ik hier mee doen?”.

Eigenlijk zijn bloemen in het algemeen vrij nutteloze cadeau’s. Je moet al eerst een vaas hebben om ze in te zetten, na 2-3 dagen zien ze er al niet meer uit en na een week kan je ze weggooien.

Nu vind ik de reactie soms raar dat mensen verwachten dat ze iets verdienen omdat ze al x aantal jaren klant zijn. Jij geeft geld aan een bedrijf dat een dienst aanbiedt die je wilt en krijgt deze in de plaats.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Gally's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nog nooit iets gekregen buiten slechte klantenservice.

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht

Nu vind ik de reactie soms raar dat mensen verwachten dat ze iets verdienen omdat ze al x aantal jaren klant zijn. Jij geeft geld aan een bedrijf dat een dienst aanbiedt die je wilt en krijgt deze in de plaats.
    Beperken van churn heet zoiets. Dat ze eens een voorbeeld nemen aan NL bij VodafoneZiggo.

Klanten die daar zowel mobiel, vast, internet en tv hebben krijgen dubbele mobiele data en een extra zender pakket.
    In december hebben de klanten nog eens 10 gig extra data gekregen omdat het kerst is.

Mss maar kleine dingen, maar ze krijgen ze wel.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Bwa, wees eerlijk. Wat ben je als man met een bos bloemen? Genoeg vrouwen die ook iets hebben van “wat moet ik hier mee doen?”.

Eigenlijk zijn bloemen in het algemeen vrij nutteloze cadeau’s. Je moet al eerst een vaas hebben om ze in te zetten, na 2-3 dagen zien ze er al niet meer uit en na een week kan je ze weggooien.
    daarom dat ik er +/- elke week koop ..
    *** Also sprach Zarathustra ***

Pagina 184 van 186 Eerste ... 84134174180181182183184185186 Laatste

Regels voor berichten