Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flitser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wij hebben sinds zaterdag telenet wigo dus gewoon de gsm er bij genomen.

Van die 300mbps is bijna niet te zien en de dekking voor de gsm lijkt veel slechter als bij orange. Toch wat teleurgesteld

Sent from my MI 9 using Tapatalk
    GSM is idd een stuk slechter sinds ze BASE hebben overkocht, alle nieuwe klanten vliegen op dat netwerk en dat is helaas pindakaas vergeleken met Orange en Proximus.
    Mij hadden ze dat als bestaande klant ook gelapt op het einde ( ongeveer halfweg 2018 ) merkte dat meteen want had van de ene dag op de andere zelfs geen 4G in het centrum hier en op de trein heel veel plekken waar zelfs 3G weg viel, vooral op open stukken tussen Hasselt en Aarschot, bleek dat ze mijn nummer hadden overgezet, leuk was anders.

Met Proximus nu meteen beter en heb bijna overal 4G, beetje zoals in het begin bij Telenet toen ze Base nog niet hadden gekocht, hoe sneller telenet geld pompt in hun Base netwerk des te beter voor klanten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FragDAnvers Bekijk bericht
    Nieuwsgroepen

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    Voor die beperkte doelgroep heb je dan ook speedboosts tegen extra betaling als ze het echt willen, elk normaal gezin of persoon heeft al ver genoeg met 100mbps ( zou zelfs 50 durven te zeggen )

Wist zelfs niet dat nieuwsgroepen nog bestonden, kreeg ff een slap in the face van 2005 toen ik die term juist zag.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toen ik gisteren bij mijn moeder op bezoek was om wat uitleg te geven over Tadaam daar eens een speedtest gedaan met haar mobiel op 4G, ook van Telenet.

Tot mijn grote verbazing was de downloadsnelheid op 4G en haar smartphone + 190 mbps, enige minuten later was de snelheid terug normaal, ongeveer 20-30 mbps.

Dat toont precies toch aan dat de mogelijkheden met 4G best indrukwekkend zijn maar dat de snelheid bewust laag wordt gehouden? Of zou het hier om een foutje gaan in de speedtest?

Ps. speedtest van google chrome gebruikt.

iTrader
    63 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DevBru Bekijk bericht
    Toen ik gisteren bij mijn moeder op bezoek was om wat uitleg te geven over Tadaam daar eens een speedtest gedaan met haar mobiel op 4G, ook van Telenet.

Tot mijn grote verbazing was de downloadsnelheid op 4G en haar smartphone + 190 mbps, enige minuten later was de snelheid terug normaal, ongeveer 20-30 mbps.

Dat toont precies toch aan dat de mogelijkheden met 4G best indrukwekkend zijn maar dat de snelheid bewust laag wordt gehouden? Of zou het hier om een foutje gaan in de speedtest?

Ps. speedtest van google chrome gebruikt.
    4G heeft een theoretische max snelheid van 150 mbps.
    4G+, wat ik dacht de meeste operatoren aanbieden, kan tot 225 mbps.

Bovenstaand enkel wanneer je niet in beweging bent, in bijvoorbeeld een wagen op autostrade of een trein zakt dit merkelijk.

Dus ja, in perfecte omstandigheden (kort bij een mast waar weinig gebruikers aanhangen en met een goede fiber backbone) kunnen zulke snelheden technisch wel degelijk.

Uiteraard is een 4G mast een "gedeeld" medium, dus snelheden kunnen sterk variëren en zullen in de meeste gevallen nooit in de buurt komen van de maximum waarden...

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Die wifiboosters van Telenet (access point verbonden met modem via utp kabel), zijn die geschikt voor die 300mbps te halen via wifi?

Met de gewone modem haal ik dat wel via draadloos (toch 250+) niet dat als ik zo een AP bijzet en ik ergens in het huis met die AP verbind de snelheid plots naar omlaag gaat ofzo?
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Middelkerke waar we ons vakantie app hebben, ga volgende maand ook definitief verhuizen richting kust (Gistel)

Vakantie app met Orange in de keuken/badkamer geen mobiel netwerk, living wisselt van h+/4G tot gene verbinding

Telenet overal 4G af en toe switch naar H+, dus hebben geluk met Telenet/Base mobiel.

Tv beeld van Orange lees ik regelmatig dat dit beter is dan bij Telenet, maar dat was dan toch vergeleken met de oude Telenet tv decorder, beeld met de nieuwe Telenet Tv-box is beter dan bij Orange.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Het heeft nu een paar dagen goed gewerkt (er moest wel af en toe eens opnieuw verbinding gemaakt worden met WiFree), maar vandaag is het weer om zeep, op geen enkele manier mogelijk om een verbinding te maken.
    Dan maar weer mobiele data gebruiken.
    Toch een rare situatie, dat Telenet er niet voor kan zorgen dat zijn producten naar behoren werken...

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vraagje.
    Heb dit weekend mijn coax en ethernet kabel door de muur getrokken naar de garage om dan verder weer door de muur te trekken naar de tv in de living.
    Coax werkt perfect maar de ethernet kabel wordt niet herkend door de TV box.
    Als ik er echter mijn laptop op aansluit heb ik gewoon internet.
    Voorlopig opgelost door de wifi te gebruiken

Heb dus een nieuwe tv box en een nieuwe witte modem zonder wifi met meerdere poorten vanachter.
    Op welke poort moet de tvbox aangesloten zijn?
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    En na een tijdje goed te gaan is het sinds gisteren weer om zeep.
    WiFree maakt wel verbinding, maar kan die niet vasthouden, dus valt constant weer uit.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zijn er nog mensen waarbij gisteren zo goed als niets is geregistreerd op de telemeter? Van vandaag is alles er tot nu toe mooi bij gekomen, maar voor gisteren heb ik amper 0.25 GB staan. Zou toch makkelijk 10-15gb moeten geweest zijn..
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Vraagje.
    Heb dit weekend mijn coax en ethernet kabel door de muur getrokken naar de garage om dan verder weer door de muur te trekken naar de tv in de living.
    Coax werkt perfect maar de ethernet kabel wordt niet herkend door de TV box.
    Als ik er echter mijn laptop op aansluit heb ik gewoon internet.
    Voorlopig opgelost door de wifi te gebruiken

Heb dus een nieuwe tv box en een nieuwe witte modem zonder wifi met meerdere poorten vanachter.
    Op welke poort moet de tvbox aangesloten zijn?
    Moet je niet ergens in settings van die nieuwe box kiezen voor netwerkkabel?
    Maakt niet uit in welke poort op jouw modem die kabel zit.
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 11 Pro

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheCeet Bekijk bericht
    Moet je niet ergens in settings van die nieuwe box kiezen voor netwerkkabel?
    Maakt niet uit in welke poort op jouw modem die kabel zit.
    Klopt, dat heb ik gedaan maar dan vind de tv box geen ethernet kabel/connectie.
    Heb nu eens een andere kabel gebruikt.
    Nu werkt het wel

Ook al had ik met de vorige kabel op mijn laptop perfect internet
    Laatst gewijzigd door nixie; 11 december 2019 om 12:47
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Zijn er nog mensen waarbij gisteren zo goed als niets is geregistreerd op de telemeter? Van vandaag is alles er tot nu toe mooi bij gekomen, maar voor gisteren heb ik amper 0.25 GB staan. Zou toch makkelijk 10-15gb moeten geweest zijn..
    Idd, slechts 0,3 GB, maar dat gebeurt wel vaker in het weekend, blijkbaar werken ze dan aan hun systemen waardoor je verbruik niet altijd geregistreerd word.
    Niet zo erg, beter een te lage registratie dan een te hoge (toch zeker als je een abonnement met een limiet hebt)

Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand ervaring met het verkregen van een standalone kabelmodem? De all-in router van Telenet is te beperkt in capabiliteit. Het idee dat ik via het internet moet inloggen op m'n eigen router alleen al. Ik lees op het internet dat je een standalone kan verkrijgen - iemand hier die dat gedaan heeft?

Bubble's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja, het lastigste is om voorbij de eerste lijns helpdesk te geraken. Wat bij mij hielp is de melding dat ik voor mijn werk naar verschillende klanten moet VPNen. De tweede lijns was gewoon to the point: kabelmodem only: geen probleem, we sturen iemand langs.

Je moet er wel voor zorgen dat ook je digicorder - als je er één hebt - rechtstreeks op het internet kan, ttz als je wil instellen via YeloTV of films etc wil huren.

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Zelfde bij mij, had de nieuwe star wars game gedownload, en daar is welgeteld 2,7GB voor aangerekend Met Twitch streamen bij zou ik die dag toch vlotjes over de 70GB moeten gegaan zijn.
    Ik ben Silvio niet.
    http://twitch.tv/GroozL
    I is smoll troll

Pagina 183 van 186 Eerste ... 83133173179180181182183184185186 Laatste

Regels voor berichten