DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DevBru Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoe zijn uw ervaringen nu ondertussen?
    Ik heb begrepen dat ze van plan zijn om met Black Friday een gelijkaardige aanbieding te doen.
    Voor 150€ voor een gans jaar is het wel een goeie deal uiteraard maar:

- Snelheid varieert enorm en is enkel geschikt voor 1 gematigde verbruiker. Iemand die 4K continu wil streamen, die absoluut stabiel internet wil, veel online gamen, zware gamers, meerdere verbruikers op hetzelfde netwerk,... Daarvoor is het niet geschikt.
    - Totnutoe wel 1 keer per dag een momentje gehad dat internet wegviel voor een paar minuten meestal rond de piekuren van internet (16-21u)
    - Hoe streng ze zijn met hun datalimiet, geen ervaring. Nog niet aan de 300GB geraakt.
    - Wel wat rondzoeken waar je het toestel zet om de beste snelheid te halen.
    - Totnutoe toestel enkel thuis gebruikt.
    - TV niet uitgeprobeerd. Interesseert me niet. Wat ik wel weet is dat tv streamen ook meetelt voor de 300GB.
    - Het lijkt mij toch wel dat je eigenlijk nog beta-tester bent voor het product.
    - Ik weet van vroegere experimenten met draadloos vast internet (Clearwire bijvoorbeeld) dat die nogal vrij snel mislukten omwille van capaciteitsproblemen op de GSM-mast. De vraag is natuurlijk hoe dat dat eruit ziet in de toekomst. Telenet zit er wel achter wat ietsjes geruststellender is maar er zullen wel ook redenen zijn waarom dit onder een aparte naam valt .
    - Ik weet ook niet of je het bedrag deels terugkrijgt als je je abonnement annuleert voordat de periode van 1 jaar voorbij is . Ik zou er op dit moment veilig van uitgaan dat dat niet het geval is. (Met uitzondering van de twee weken consumentenrecht)
    - Levering was ongelooflijk snel. In minder dan 24u na de bestelling zat ik op hun netwerk.

Ik zou nooit de volle prijs van 30 of 40 euro per maand voor willen geven buiten als je internet wil overbruggen voor een maand in afwachting van de installatie voor traditioneel internet .

In die prijsklasse lijken er betere oplossingen voor vast internet. (Kabel Orange 42€, EDPnet 35€, Scarlet 32€,...). Maar de Black Friday deal voor 150€ voor een jaar en als je nog die Xiaomi TV box ergens nog kan verpatsen voor 50€, heb je eigenlijk voor 100€ een netwerkverbinding voor een gans jaar. En dat is wel onklopbaar.

Miserie voor mij is dat ik in een huurappartement zit waar de telefoniekabel verstopt is geraakt bij een grondige renovatie. Dus Orange, Telenet of draadloos zijn de enige opties voor mij. En Telenet heeft geen "middel pak frieten"-abonnement tussen 30 en 40 €.
    o/

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DogFacedGod Bekijk bericht
    Voor 150€ voor een gans jaar is het wel een goeie deal uiteraard maar:

- Snelheid varieert enorm en is enkel geschikt voor 1 gematigde verbruiker. Iemand die 4K continu wil streamen, die absoluut stabiel internet wil, veel online gamen, zware gamers, meerdere verbruikers op hetzelfde netwerk,... Daarvoor is het niet geschikt.
    - Totnutoe wel 1 keer per dag een momentje gehad dat internet wegviel voor een paar minuten meestal rond de piekuren van internet (16-21u)
    - Hoe streng ze zijn met hun datalimiet, geen ervaring. Nog niet aan de 300GB geraakt.
    - Wel wat rondzoeken waar je het toestel zet om de beste snelheid te halen.
    - Totnutoe toestel enkel thuis gebruikt.
    - TV niet uitgeprobeerd. Interesseert me niet. Wat ik wel weet is dat tv streamen ook meetelt voor de 300GB.
    - Het lijkt mij toch wel dat je eigenlijk nog beta-tester bent voor het product.
    - Ik weet van vroegere experimenten met draadloos vast internet (Clearwire bijvoorbeeld) dat die nogal vrij snel mislukten omwille van capaciteitsproblemen op de GSM-mast. De vraag is natuurlijk hoe dat dat eruit ziet in de toekomst. Telenet zit er wel achter wat ietsjes geruststellender is maar er zullen wel ook redenen zijn waarom dit onder een aparte naam valt .
    - Ik weet ook niet of je het bedrag deels terugkrijgt als je je abonnement annuleert voordat de periode van 1 jaar voorbij is . Ik zou er op dit moment veilig van uitgaan dat dat niet het geval is. (Met uitzondering van de twee weken consumentenrecht)
    - Levering was ongelooflijk snel. In minder dan 24u na de bestelling zat ik op hun netwerk.

Ik zou nooit de volle prijs van 30 of 40 euro per maand voor willen geven buiten als je internet wil overbruggen voor een maand in afwachting van de installatie voor traditioneel internet .

In die prijsklasse lijken er betere oplossingen voor vast internet. (Kabel Orange 42€, EDPnet 35€, Scarlet 32€,...). Maar de Black Friday deal voor 150€ voor een jaar en als je nog die Xiaomi TV box ergens nog kan verpatsen voor 50€, heb je eigenlijk voor 100€ een netwerkverbinding voor een gans jaar. En dat is wel onklopbaar.

Miserie voor mij is dat ik in een huurappartement zit waar de telefoniekabel verstopt is geraakt bij een grondige renovatie. Dus Orange, Telenet of draadloos zijn de enige opties voor mij. En Telenet heeft geen "middel pak frieten"-abonnement tussen 30 en 40 €.
    Thanks!

De meeste punten zijn voor mij niet echt een probleem aangezien ik geen online gamer ben, niet super veel download en eigenlijk enkel FHD, heel soms 4K stream.
    Andere gebruikers geven aan toch een stabiele verbinding van minstens 25 Mbps, veel hangt waarschijnlijk af van uw locatie en de afstand tot een gsm mast van Telenet.
    Volgens wat ik op andere forums lees zou de datalimiet tot nu toe nog bij niemand een probleem geweest zijn, verschillende berichten gelezen van 600GB/700GB zonder begrenzing.
    Verder geen idee hoe het vroeger met Clearwire zat maar Telenet heeft de afgelopen jaren toch sterk geïnvesteerd in nieuwe masten als ik mij niet vergis en zullen waarschijnlijk dus niet zo snel op het capaciteitsprobleem stoten.

Voor enkel internet is het misschien geen €40 waard, maar als je ook van plan bent de digitale tv te gebruiken en dat mee in het bedrag verrekend is het toch zo slecht nog niet, mijn wifi van Proximus haalt ook maar een goeie 20 Mbps.
    Een deel van het bedrag terug krijgen lijkt me inderdaad niet realistisch, al is €12,41 per maand (met de aanbieding van €149 voor 12 maanden) natuurlijk echt geen geld
    Jammer dat die actie niet meer loopt, hopelijk komt deze met Black Friday terug.

Het is vooral uitkijken naar dergelijke producten met een 5G signaal, al zal dat nog lang duren tegen dat we dat in België te zien krijgen.
    Voorlopig is het inderdaad enkel een goed product voor mensen/gezinnen zonder online gamers of zware downloaders.
    Voor het gemiddelde gezin denk ik dat het toch een zeer goed alternatief kan zijn (aan die actie prijs), zelfs aan €99 voor 6 maanden.

Moest die link van 12 maanden voor €149 nog werken dat bestelde ik het direct, nu ga ik nog even wachten tot vrijdag denk ik, misschien komt daar terug een actie voor 12 maanden.

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    alé voor ne keer sjans gehad
    ik had een wigo home (zonder sim kaarten), overgeschakeld naar wigo 9gb en ook de korting op de ipad gekregen
    250€ korting zeg ik niet nee tegen
    PSN Nickname = jersyi

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eindelijk terug Telenet je merkt toch meteen dat dit iets hoogstaander dan Orange is

Ook zeer tevreden van hun Tv box met Netflix, met de stem opstarten, Auto frame rate switching, toch blij dat we de stap weer terug naar Telenet gezet hebben.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Eindelijk terug Telenet je merkt toch meteen dat dit iets hoogstaander dan Orange is

Ook zeer tevreden van hun Tv box met Netflix, met de stem opstarten, Auto frame rate switching, toch blij dat we de stap weer terug naar Telenet gezet hebben.
    Ik dacht dat Orange hetzelfde product aanbiedt als Telenet? Een beetje zoals Scarlet hetzelfde is als Proximus. Ik merkte toch weinig verschil tussen Proximus en Scarlet.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die tv box van Telenet is toch een heel stuk beter dan dat ding van Orange (regelmatig vastlopers en een tv menu zonder logica)

iTrader
    63 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DevBru Bekijk bericht
    Ik dacht dat Orange hetzelfde product aanbiedt als Telenet? Een beetje zoals Scarlet hetzelfde is als Proximus. Ik merkte toch weinig verschil tussen Proximus en Scarlet.
    Telenet heeft zeker de betere decoder, en ook een pak langer ervaring in de sector dan Orange.
    Alleen is het mij de (stevige) meerprijs niet waard, vooral omdat de TV een bijhorigheid is, ik kijk slechts zeer occasioneel, en daar doet Orange perfect wat het moet.

Een Wigo Home (internet/TV/vaste telefoon) is 84,55€/maand tegen de 39€ die ik betaal voor Orange (heb al sowieso een Arend abo). Ja, je hebt 300 Mbps (i.p.v. 100 bij Orange, of 200 tegen 10€ extra) en vaste telefoon, geen van beide heb ik nodig, alleen het ongelimiteerde (FUP) datavolume.

Ik zie ook direct het nut van Netflix in de TV decoder waar pakweg elke smart TV een Netflix app ingebouwd heeft.

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wij zijn ook terug gegaan van Orange naar Telenet en idd, op TV vlak is er een gigantisch verschil. In onze situatie was Telenet even duur als Orange omwille van het pakket dat wij wilden/nodig hebben dus dan was het geen moeilijke keuze.

Flitser's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wij hebben sinds zaterdag telenet wigo dus gewoon de gsm er bij genomen.

Van die 300mbps is bijna niet te zien en de dekking voor de gsm lijkt veel slechter als bij orange. Toch wat teleurgesteld

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flitser Bekijk bericht
    Wij hebben sinds zaterdag telenet wigo dus gewoon de gsm er bij genomen.

Van die 300mbps is bijna niet te zien en de dekking voor de gsm lijkt veel slechter als bij orange. Toch wat teleurgesteld

Die 300 mbps ga je vooral merken wanneer je meerdere zaken tegelijk wil downloaden of met meerdere mensen gaat streamen. Weinig (publieke) servers die u tegen 300 mbps gaan laten downloaden.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Die 300 mbps ga je vooral merken wanneer je meerdere zaken tegelijk wil downloaden of met meerdere mensen gaat streamen. Weinig (publieke) servers die u tegen 300 mbps gaan laten downloaden.
    Nieuwsgroepen

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q, AOC U2790PQU
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    HD streamen met 2 of 3 kan ook perfect met 50 mbps, tenminste als de verbinding echt stabiel is.
    + 50 mbps heeft enkel voordeel tijdens downloaden, met +3 streamen of 4K streamen.

Recent hier in huis zelf de test gedaan, internet snelheid beperkt op 50 mbps en echt geen verschil gemerkt.
    Zelfs 4K streamen met Netflix ging vlot, pas toen ik 4K ging streamen en elders nog FHD wou streamen begon het allemaal iets trager te gaan, maar dat gebeurt hier toch nooit.

Een hoge snelheid is gewoon een marketing trucje

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FragDAnvers Bekijk bericht
    Nieuwsgroepen

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    ‘K zeg ook niet dat er geen zijn eh. Bij Steam kan je heel die lijn ook wel verzadigen. Maar aan z’n post kan je niet echt afleiden wat het “probleem” is, als in welke snelheden hij haalt. Als daar nog ergens een oude 100mbps switch tussenhangt heb je het vlaggen. Of via wifi ga je die snelheid 9/10 ook niet halen.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Flitser's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ah nee hoor ik weet wel hoe ik het maximum er zou moeten uithalen.
    En zit rechtstreeks met de kabel in desktop maar ik ga nog wat verder testen en zien wat het geeft maar het viel me gewoon op.

Ik haal rond de 200 mbps op speedtest. En mijn snelheid lijkt rond de 22 mb/s ge capped.

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flitser Bekijk bericht
    Ah nee hoor ik weet wel hoe ik het maximum er zou moeten uithalen.
    En zit rechtstreeks met de kabel in desktop maar ik ga nog wat verder testen en zien wat het geeft maar het viel me gewoon op.

Ik haal rond de 200 mbps op speedtest. En mijn snelheid lijkt rond de 22 mb/s ge capped.

Herstart jouw modem eens.
    Misschien heb je een te oude modem voor de nieuwste snelheden.
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 11 Pro

Pagina 182 van 186 Eerste ... 82132172178179180181182183184185186 Laatste

Regels voor berichten