iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Moeilijk te zeggen vanop afstand. Niet zeker welke modem het wi-free signaal uitzendt dat jij specifiek probeert te gebruiken en of deze modem betrouwbaar werkt in het algemeen. Hebben ander toestellen buiten uw gsm ook zoveel moeite om te verbinden met die wi-free op hetzelfde adres?
    Ja, ik heb het al eens gezegd, het gaat over 3 toestellen allemaal met hetzelfde probleem, 1laptop en 2 smartphones.
    En ik heb ook al eens gezegd dat het niet op 1 plaats is, dus ligt niet aan een plaatselijke wifree verbinding die slecht zou zijn / problemen zou vertonen.

Momenteel zit ik trouwens op WiFree, heb wel al 2 keer opnieuw moeten verbinden, maar het lukt na al die weken momenteel dus wel op er gebruik van te maken.

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    374 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Ja, ik heb het al eens gezegd, het gaat over 3 toestellen allemaal met hetzelfde probleem, 1laptop en 2 smartphones.
    En ik heb ook al eens gezegd dat het niet op 1 plaats is, dus ligt niet aan een plaatselijke wifree verbinding die slecht zou zijn / problemen zou vertonen.

Momenteel zit ik trouwens op WiFree, heb wel al 2 keer opnieuw moeten verbinden, maar het lukt na al die weken momenteel dus wel op er gebruik van te maken.
    Misschien moeilijk te testen: kunt ge met de login proberen van iemand anders in uw vrienden/familie-kring of het probleem zich ook zo courant voor doet? Kheb niet al uw opmerkingen doorgenomen, maar ik neem aan dat je steeds dezelfde login gebruikt op alle toestellen.
    Fire, walk with me
    Last.fm

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb het zelf niet met een andere login getest nee, maar een aantal mensen die ik ken die ook Telenet hebben, maar de Wifree eigenlijk nooit gebruiken hadden zelf op mijn vraag eens de test gedaan en ze hadden hetzelfde probleem.
    Daarop had ik dan met Telenet gebeld, maar volgens hen is er geen enkel probleem.
    Ik heb zelf de tijd niet gehad om bij een Telenet winkel langs te gaan, maar blijkbaar zouden ze daar ook zeggen dat er niks aan de hand is en dat alles werkt zoals het hoort, zelfs als je hen toont dat het niet werkt ...

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    374 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Ik heb het zelf niet met een andere login getest nee, maar een aantal mensen die ik ken die ook Telenet hebben, maar de Wifree eigenlijk nooit gebruiken hadden zelf op mijn vraag eens de test gedaan en ze hadden hetzelfde probleem.
    Daarop had ik dan met Telenet gebeld, maar volgens hen is er geen enkel probleem.
    Ik heb zelf de tijd niet gehad om bij een Telenet winkel langs te gaan, maar blijkbaar zouden ze daar ook zeggen dat er niks aan de hand is en dat alles werkt zoals het hoort, zelfs als je hen toont dat het niet werkt ...
    Vreemd. Jammer dat ge er zoveel last mee hebt, maar tis een probleem dat ge niet echt simpel kunt isoleren. Kan goed zijn dat het simpelweg te maken heeft met de software-updates die ze naar modems pushen, maar omdat ge de impact bij zo een probleem niet zo rap ziet, is het mogelijk dat ze intern bij Telenet het niet opmerken als een algemeen probleem.

Anderzijds is het een probleem waar ik relatief weinig klanten over hoor klagen, dus wie weet.
    Fire, walk with me
    Last.fm

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tja, vandaag heeft het bij mij voor de eerste keer in maar dan één maand nog eens gewerkt.
    De verbinding is wel een aantal keren uitgevallen, maar ik kon via WiFree surfen en dat was al een hele tijd geleden.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het heeft nu een paar dagen goed gewerkt (er moest wel af en toe eens opnieuw verbinding gemaakt worden met WiFree), maar vandaag is het weer om zeep, op geen enkele manier mogelijk om een verbinding te maken.
    Dan maar weer mobiele data gebruiken.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb al meer dan >15 jaar een emailadres @telenet.be, maar ik gebruik dit al een paar jaar niet meer. De emailbox bestaat nog wel, en ik laat alles van daaruit forwarden naar mijn @Gmail.com adres.
    Vandaag een mailke gehad van 'mezelf'. Nuja, een email in het frans met vraag om 800 euro in bitcoin te storten zoniet gaan ze van alle 'bezwarende' dingen van mij publiek maken, en vooral dan mijn webcam avonturen

Nuja, ik heb niet eens een webcam
    Maar hoe doen die dat eigenlijk? Kunnen die kerels het 'van' emailadres zomaar wijzigen naar dat van jezelf? rare dingen, kan me best voorstellen dat veel mensen dat zien als 'echt'

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Waarschijnlijk is je oud emailadres gehacked.
    Giggity

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Ik heb al meer dan >15 jaar een emailadres @telenet.be, maar ik gebruik dit al een paar jaar niet meer. De emailbox bestaat nog wel, en ik laat alles van daaruit forwarden naar mijn @Gmail.com adres.
    Vandaag een mailke gehad van 'mezelf'. Nuja, een email in het frans met vraag om 800 euro in bitcoin te storten zoniet gaan ze van alle 'bezwarende' dingen van mij publiek maken, en vooral dan mijn webcam avonturen

Nuja, ik heb niet eens een webcam
    Maar hoe doen die dat eigenlijk? Kunnen die kerels het 'van' emailadres zomaar wijzigen naar dat van jezelf? rare dingen, kan me best voorstellen dat veel mensen dat zien als 'echt'
    E-mail werkt gelijk de post. Ik kan naar u ook een brief sturen met als afzender koning albert.

Deftige mail filters kunnen dat filteren via zogenaamde spf records en mailservers op blacklists, maar dat is lang niet altijd zo, omdat dan het risico bestaat dat je ook goede mails filtert. Gmail filtert goed maar Telenet is zeker wat anders.

Een ander optie is dat die mail gehackt is in dat geval ff wachtwoord wijzigen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Bubble's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    E-mail werkt gelijk de post. Ik kan naar u ook een brief sturen met als afzender koning albert.
    Ja, dit dus, mooi uitgedrukt trouwens.

Je e-mail adres zal ergens eens zijn opgepikt door één of andere spamlijst.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Net m'n Wigo home opgezegd en enkel all-in Telenet genomen.

Wat een gedoe om dat klaar te krijgen. Via Mijn Telenet onmogelijk om te downgraden, zodra je in de laatste stap terecht komt smijt hij gewoon Telenet TV ook in je winkelmandje.

Dan maar gebeld en een complete marginaal aan de lijn gekregen. Eerst een kruisvuur van vragen en verkoopspraatjes moeten doorstaan, omdat ik een reden moest geven waarom ik dat wou opzeggen. Dan wouden ze me toch weer een gezinsabbo aansmeren omdat ik een dochter van 3.5j heb die toch ook een gsm zal nodig hebben binnenkort? (LOL)

Eindelijk er doorheen geraakt. Nu moet ik m'n digicorder inleveren. Ik weet dat het klepje (waar vroeger die kaartjes instaken) er vanaf is. Dus als dat onder schade zou vallen al eens opgezocht. Een HD digicorder van ouder dan 2j betaal je €50 schadevergoeding op. Ik heb dat ding exact 5j, 60 maanden dus. Rap even geteld en dat wil zeggen dat ik er +€550 huur al op heb betaald al die tijd.

Gaan die mensen me echt lastigvallen voor €50 op een afgeschreven toestel van 5j oud? Ben alvast niet van plan dat te betalen.

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Gaan die mensen me echt lastigvallen voor €50 op een afgeschreven toestel van 5j oud? Ben alvast niet van plan dat te betalen.
    Plak het er anders met dubbelzijdige plakband weer tegen. Zo goed zullen ze dat ding wel niet inspecteren hopelijk. Moest het uitkomen zeg je dat je dat 3 jaar geleden al gedaan had, maar dat je het al vergeten was.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hit Hard Bekijk bericht
    Plak het er anders met dubbelzijdige plakband weer tegen. Zo goed zullen ze dat ding wel niet inspecteren hopelijk. Moest het uitkomen zeg je dat je dat 3 jaar geleden al gedaan had, maar dat je het al vergeten was.
    Ben dat klepje kwijt :-/

Bon, zal morgen het gaan binnenbrengen en dan horen we het wel.

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Volgens mij kijken ze er niet echt naar.
    Zou hem gewoon in de doos steken en er niets van zeggen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DogFacedGod Bekijk bericht
    Is inderdaad een topdeal zeker als je nog rekening houdt dat er nog een bon inzit voor een gratis Xiaomi Mi Box S (waarde volgens tweakers 62 €) of 80€ korting op een Apple TV maar de aanbieding zal ook wel dienen om beta-testers te zoeken .

Al een dagje meezitten spelen.

Snelheden zijn heel variabel (Snelheidstestje 1 keer per uur - tot nu toe wel nog beperkt aantal testjes.):
    Minimum☨
    11.81 Mbps : 3.98 Mbps
    Average☨
    29.27 Mbps : 7.34 Mbps
    Maximum☨
    51.74 Mbps : 9.05 Mbps

De variantie is natuurlijk wel te verwachten met 4G maar op het eerste zicht kan het wel een vaste connectie vervangen voor lichte gebruikers/ éénpersoonssituaties (studenten, alleenstaanden,...) maar de normale prijs 40€/50€) vind ik wel te hoog daarvoor.

TV niet uitgeprobeerd maar ik ben daar ook absoluut niet geïnterresseerd in.

Ergens gelezen op userbase dat het product gericht is op Wallonië waar niet iedereen een degelijk vaste verbinding heeft en ook omdat Telenet niet in geslaagd was om VOO over te nemen. Ik kan er wel inkomen want de zenderlijst van Tadaam bevat wel heel veel Franstalige zenders terwijl er geen Hollandse of Britse zenders beschikbaar zijn.

Hoe zijn uw ervaringen nu ondertussen?
    Ik heb begrepen dat ze van plan zijn om met Black Friday een gelijkaardige aanbieding te doen.

Regels voor berichten