iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat lijkt wel te lukken ja.

Waarom staat dat op die manier nergens vermeld?
    Heb verschillende mogelijkheden gevonden, maar deze stond nergens daartussen.

Thx, hopelijk blijft het op deze manier werken.

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    362 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat lijkt wel te lukken ja.

Waarom staat dat op die manier nergens vermeld?
    Heb verschillende mogelijkheden gevonden, maar deze stond nergens daartussen.

Thx, hopelijk blijft het op deze manier werken.
    Groot nadeel van android/algemeen smartphones in mijn ogen. "Open netwerken" met login-verificatie gelijk deze vereisen diverse instellingen en afhankelijk van welke android-versie je hebt, kan er redelijk wat verschil zijn in de velden die je moet invullen.

Ik stel me er zelf toch ook vragen bij "waarom niet", want de andere gidsen op hun site kunnen vrij gedetailleerd zijn:

https://www2.telenet.be/nl/klantense...onfigurator/#/
    Fire, walk with me
    Last.fm

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren heeft het heel de avond gewerkt, vandaag staat erin de lijst onder "TelenetWiFree" in kleinere letter "verificatiefout" en het is weer onmogelijk om nog een stabiele verbinding tot stand te brengen.
    Laatst gewijzigd door knight-rider; 10 november 2019 om 23:14

Yellowfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zit momenteel in een nieuw huis en ga nog 2 weken zonder internet zitten (door een 'technisch probleem' bij telenet waardoor de dag dat ik had gekozen voor installatie ineens niet meer beschikbaar was).
    Gisteren kon ik met mijn inloggegevens perfect inloggen op TelenetWiFree zonder problemen, vandaag gaat dit opeens absoluut niet meer op dezelfde locatie. Hij blijft connecten en er zou geen IP-adres gevonden kunnen worden. Maar gisteren werkte dit dus perfect.

Iemand een idee?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier lukt het ook langs geen kanten om een verbinding te maken met TelenetWiFree.
    Afgelopen weken al zo vaak geprobeerd en als het dan eens lukt is het voor een tijdje dat het wel werkt en dan weer niks meer.
    Ik begrijp er totaal niks van.

Wat ik wel begrijp is dat ik hierdoor in de afgelopen week al bijna 10 gig aan mobiele data d'r door heb gejaagd!

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Op zondagen loopt het precies toch regelmatig stroef daar bij Telenet.
    De zondagavond heel regelmatig problemen met yelo tv en meestal geen registratie op de telemeter. Maar dat komt dan plots op maandag wel ineens tevoorschijn op de meter
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Yellowfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is bij mij op en af die TelenetWiFree, zal blij zijn als er een modem hangt. Ik moet af en toe op mijn laptop de wifi uitschakelen en dan terug inschakelen en dan werkt het wel, maar na een tijd valt de verbinding weer weg.
    Het zal dus een op en af - verhaal worden de komende weken. Hopelijk hebben ze niet weer een 'technisch probleem' waardoor mijn afspraak weer verlaat moet worden for reasons unknown.
    Laatst gewijzigd door Yellowfield; 11 november 2019 om 12:14

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    't is gewoon kut dat die nest blijkbaar niet meer fatsoenlijk lijkt te werken.
    Dat terwijl het in het verleden altijd zonder problemen goed zijn werk heeft gedaan.

Ze maken bij telenet dus serieuze fouten, de vraag is of ze dat bewust doen en dus de mensen bewust kloten en of ze het onbewust doen en dat het dus een bende lompe ezels is dat er aan werkt.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het kan toch niet dat dit probleem niet opgelost word / er geen oplossing voor zou bestaan???

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vandaag brief gekregen van Telenet met promo om play gratis te bekijken tot 5 januari 2020.

Nog mensen die dit gekregen hebben?

Kleine lettertjes: na 5 jan wordt het contract automatisch verlengd voor onbepaalde duur. Je kan wel steeds kostenloos opzeggen.

Kan ik dan 4 januari opzeggen?
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swagger Bekijk bericht
    Vandaag brief gekregen van Telenet met promo om play gratis te bekijken tot 5 januari 2020.

Nog mensen die dit gekregen hebben?

Kleine lettertjes: na 5 jan wordt het contract automatisch verlengd voor onbepaalde duur. Je kan wel steeds kostenloos opzeggen.

Kan ik dan 4 januari opzeggen?
    Klopt. Zelf nog niet gehad.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q, AOC U2790PQU
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Juist ingetekend op het experimentje van Telenet, Tadaam.be . Speciale aanbieding als je al ingeschreven was.

1 jaar "ongelimiteerd" internet (300GB/maand dus ) tot 50Mbps - 149€ voor een gans jaar
    o/

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat is wel een heel mooie prijs, aangezien het normaal 40 euro per maand kost.

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat is wel een heel mooie prijs, aangezien het normaal 40 euro per maand kost.
    Is inderdaad een topdeal zeker als je nog rekening houdt dat er nog een bon inzit voor een gratis Xiaomi Mi Box S (waarde volgens tweakers 62 €) of 80€ korting op een Apple TV maar de aanbieding zal ook wel dienen om beta-testers te zoeken .

Al een dagje meezitten spelen.

Snelheden zijn heel variabel (Snelheidstestje 1 keer per uur - tot nu toe wel nog beperkt aantal testjes.):
    Minimum☨
    11.81 Mbps : 3.98 Mbps
    Average☨
    29.27 Mbps : 7.34 Mbps
    Maximum☨
    51.74 Mbps : 9.05 Mbps

De variantie is natuurlijk wel te verwachten met 4G maar op het eerste zicht kan het wel een vaste connectie vervangen voor lichte gebruikers/ éénpersoonssituaties (studenten, alleenstaanden,...) maar de normale prijs 40€/50€) vind ik wel te hoog daarvoor.

TV niet uitgeprobeerd maar ik ben daar ook absoluut niet geïnterresseerd in.

Ergens gelezen op userbase dat het product gericht is op Wallonië waar niet iedereen een degelijk vaste verbinding heeft en ook omdat Telenet niet in geslaagd was om VOO over te nemen. Ik kan er wel inkomen want de zenderlijst van Tadaam bevat wel heel veel Franstalige zenders terwijl er geen Hollandse of Britse zenders beschikbaar zijn.
    o/

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    362 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Op zondagen loopt het precies toch regelmatig stroef daar bij Telenet.
    De zondagavond heel regelmatig problemen met yelo tv en meestal geen registratie op de telemeter. Maar dat komt dan plots op maandag wel ineens tevoorschijn op de meter
    Interne issues waarbij bepaalde zaken gelijk mijn telenet, telemeter, yelotv tijdelijk/niet/slecht werken kan al eens voorvallen.

is wat ik heb horen zeggen.

Het kan toch niet dat dit probleem niet opgelost word / er geen oplossing voor zou bestaan???
    Moeilijk te zeggen vanop afstand. Niet zeker welke modem het wi-free signaal uitzendt dat jij specifiek probeert te gebruiken en of deze modem betrouwbaar werkt in het algemeen. Hebben ander toestellen buiten uw gsm ook zoveel moeite om te verbinden met die wi-free op hetzelfde adres?
    Fire, walk with me
    Last.fm

Pagina 180 van 183 Eerste ... 80130170176177178179180181182183 Laatste

Regels voor berichten