Fizmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb men vorige reactie gedelete. Zonet gebeld naar Telenet. Blijkt gewoon door men heractivering van men play sports te zijn dat er een langere periode wordt aangerekend op men laatste factuur waardoor die 16 euro hoger was. Standaardfactuur blijft gewoon rond de +/- 79 euro per maand ipv 96 euro op de voorbije factuur. Buiten indexering is er niets veranderd. Dacht ff dak 16 euro per maand meer elke maand moest betalen

Voor diegene die play sports hebben. Al geprobeerd om play sports elke keer de maandag op te zeggen en de vrijdag te heractiveren (voetbal is enkel int weekend)? Of is dat te omslachtig?
    Laatst gewijzigd door Fizmo; 7 september 2019 om 15:11

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fizmo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Voor diegene die play sports hebben. Al geprobeerd om play sports elke keer de maandag op te zeggen en de vrijdag te heractiveren (voetbal is enkel int weekend)? Of is dat te omslachtig?
    Dat lijkt me ferm omslachtig.
    In de zomer kan je dat doen van mei/juni tot eind juli. Maar elke week

Nuja, er komen genoeg wedstrijden af in de week. Ook op ElevenSports
    PSN: Jonas89

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fizmo Bekijk bericht
    Wanneer U een maandelijks abonnement neemt, gaat U een Overeenkomst aan met een minimumduur van één maand die automatisch verlengd wordt voor:
    - onbepaalde duur (Play Sports)

Je kan dat dus maar om de maand doen.
    Service guarantees citizenship.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Geestig zenne, kan al heel de avond niet op yelo tv.
    "There appears to be a technical problem.
    Please try again later."

Dat krijg ik dus al een uur of twee te zien
    Dat gebeurt wel regelmatig de vrijdagavond heb ik de indruk
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik vind de site van Telenet vreselijk. (Mijn Telenet)

Ongelofelijk ontransparant als je wil overschakelen naar een goedkoper abonnement.

Toen ik wigo home S had werd de wigo home in m'n gezicht gepushed. Nu ik wigo home heb moet je al serieus doorklikken om wigo home S terug te vinden.
    Laat staan dat je geen pakket meer wil maar gewoon een internetverbinding. Bah.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Ik vind de site van Telenet vreselijk. (Mijn Telenet)

Ongelofelijk ontransparant als je wil overschakelen naar een goedkoper abonnement.

Toen ik wigo home S had werd de wigo home in m'n gezicht gepushed. Nu ik wigo home heb moet je al serieus doorklikken om wigo home S terug te vinden.
    Laat staan dat je geen pakket meer wil maar gewoon een internetverbinding. Bah.
    Dit dus.

Was tijdje geleden opzoek naar een geschikt pakket voor alleenstaande grootmoeder die vooral vaste lijn wil voor telefonie en TV. Internet mag ook, maar dan zeer gelimiteerd omdat ze het zelf amper gebruikt en het vooral voor bezoekende familie nog wel handig is. Conclusie: zo'n pakket bestaat simpelweg niet. Mét internet vind je niets anders dan WIGO S home van minsten 84 euro, daar zit dan niet eens onbeperkt bellen in op alle uren. Dat is gewoon het bedrag dat je betaalt voor een volledig gezin... 2de optie is dan maar zonder internet, het pakket 'Digitale TV & Play + Vaste lijn', met 65 euro per maand nog hoog genoeg voor een alleenstaande. Ook het feit dat er mensen zijn die totaal geen mobiel internet nodig hebben (omdat ze het niet gebruiken of al bij een andere provider zitten) kan Telenet maar moeilijk vatten precies. Ze doen dus uitschijnen dat het allemaal heel fijn en modulair is, maar in feite heb je totaal geen keuzes. Enige wat ze goed kunnen is smijten met fancy Engelse leenwoorden.

Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Idd site is echt onoverzichtelijk. Maar ook mijn telenet is echt 1 onoverzichtelijk kluwen, eer ge daar bepaalde zaken gevonden hebt en dan nog wijzigen.

En nog erger is hun support pagina: je hebt een probleem, probeert eerst zelf een oplossing te zoeken en kan het niet weervinden. Of je zoekt dan maar direct iets op trefwoord: vind 300x hetzelfde maar dat wat je eigenlijk zoekt staat er nergens tussen.

Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
    PC: Intel Core i5-6500 Boxed - 16GB Ram - Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G - 525GB SDD + 420GB HD + 1TB HD
    Console: PSX - PS3

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    Dit dus.

Was tijdje geleden opzoek naar een geschikt pakket voor alleenstaande grootmoeder die vooral vaste lijn wil voor telefonie en TV. Internet mag ook, maar dan zeer gelimiteerd omdat ze het zelf amper gebruikt en het vooral voor bezoekende familie nog wel handig is. Conclusie: zo'n pakket bestaat simpelweg niet. Mét internet vind je niets anders dan WIGO S home van minsten 84 euro, daar zit dan niet eens onbeperkt bellen in op alle uren. Dat is gewoon het bedrag dat je betaalt voor een volledig gezin... 2de optie is dan maar zonder internet, het pakket 'Digitale TV & Play + Vaste lijn', met 65 euro per maand nog hoog genoeg voor een alleenstaande. Ook het feit dat er mensen zijn die totaal geen mobiel internet nodig hebben (omdat ze het niet gebruiken of al bij een andere provider zitten) kan Telenet maar moeilijk vatten precies. Ze doen dus uitschijnen dat het allemaal heel fijn en modulair is, maar in feite heb je totaal geen keuzes. Enige wat ze goed kunnen is smijten met fancy Engelse leenwoorden.
    Da's hun zakenplan he. Ze willen dat je de duurste abo's neemt, dus houden ze de prijzen van hun 'kleinere' producten kunstmatig hoog, zodat die drempel om hun dure combo's te pakken laag blijft.
    Daarom ook dat je geen handige combinaties kan maken. Ik zou een een basicnet met ongelimiteerde data ideaal vinden en zou er dus gerust IETS meer voor willen betalen. Maar ongelimiteerd vind je alleen in hun duurste pakket.

Nu, Proximus is geen haar beter wat dat betreft.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Anders kan de John Porter ook geen 1.6m Euro binnen trekken he mannen.

iTrader
    11 (93%)
    Onze oude FullHD tv gaat naar de slaapkamer. Wat denken jullie? Extra decoder of zo’n ci+ kaartje kopen?

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    359 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Onze oude FullHD tv gaat naar de slaapkamer. Wat denken jullie? Extra decoder of zo’n ci+ kaartje kopen?
    CI+ kaartje betekent enkel live digitaal kijken en geen toegang tot tv-gids/opnames of extra pakketten (gelijk play sports) die je op andere decoder misschien hebt. Als dat geen probleem voor je is, pak het kaartje.
    Fire, walk with me
    Last.fm

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Chromecast + YeloTV & Stievie app kan ook.
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): GRID - Need For Speed Heat - The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 7 Plus

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    @Fransz
    Wij hebben een digicorder in de slaapkamer.
    In de living kijken naar iets en je kan gewoon verder kijken in de slaapkamer.

-Ex!Tjen-'s schermafbeelding
    iTrader
    79 (99%)
    Wij gebruiken boven ook een chromecast + Telenet tv app via de iPad/gsm. Werkt perfect en deftig beeld

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    PSN: ExiTjen_ | WiiU | XboxONE | LG 55' 4K TV
    Playing: Destiny

Desktop: http://specs.tweak.to/15901 | Macbook Pro Unibody 15" 2011
    OnePlus One 64GB Sandstone Black |
    iPad Air 16GB WiFi

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vanaf morgen zal snelheid opgekrikt worden bij Telenet.

Wigo S (Whop): 150 download, 10 upload. Datalimiet blijft 200GB/maand
    Wigo (Whoppa, All-Internet): 300 download, 20 upload. Datalimiet blijft 750GB/maand

NIEUW: speedboost 1gbps:
    Download: 1gbps
    Upload: 40mbps.
    Prijs/maand: 15€

Belangelijke dat upload zo laag blijft... Mocht toch makkelijk 100 zijn voor die prijs imo.
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): GRID - Need For Speed Heat - The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 7 Plus
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 170 van 177 Eerste ... 70120160166167168169170171172173174 ... Laatste

Regels voor berichten