kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    141 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaTi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Aha. Dan kan ik play opzeggen. Scheelt weer 12 euro. In play is het wel 7 dagen zeker
    Dan kunt ge wel de reclame niet doorspoelen bij terugkijk tv, dat kost bij Proximus ook geld als ge dat wilt.
    Weet niet of dat bij Telenet gratis is.

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    De mail zat bij m'n spam, dus zag het nu pas.
    Eigenlijk vind ik dit nogal onethisch. Ik begrijp dat het beter is alle abo's mooi samen te laten starten. Maar dan kunnen ze er evengoed voor kiezen u NIET te laten bijbetalen voor de 'gaten' in die periodes.
    't Is niet dat je als klant ervoor gekozen had op die manier facturen te betalen. Zij brengen hier de veranderingen aan, laat hen maar betalen he.
    Toch hier ff op terugkomen (zaag, zaag)
    Heb m'n factuur gekregen. Er komt dus eenmalig zo'n 15€ bij.
    Ik heb het gevoel dat de meeste mensen dit gewoon aanvaarden OF dat er nog niet veel aanpassingen zijn verstuurd door Telenet? Want er komt weinig reactie op

Ik heb mijn allereerste factuur eens bekeken. Internet en TV zijn toen gelijktijdig aangevraagd en ook geleverd/geactiveerd geweest. Toch heeft Telenet toen beslist de huur van de digibox te verschuiven naar de facturatiedag. waardoor er idd 2 aanrekenperiodes zijn: internet/tv abo's beginnen op dag van levering, huur digibox op dag facturatie.
    De aanrekening liep wel meteen vanaf activatie, voor alles, dus ik heb nooit iets 'gratis' gehad.

Op testaankoop staan er ook al een aantal klachten: https://www.test-aankoop.be/klagen/p...TBE00621990-26

Ik heb wel wat extra volume gehad vorige maand, maar als dat een compensatie was hadden ze er wel mee uitgepakt zeker.

Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Probeer hier iets te chromacasten via yelo. Maar zowel via mijn gsm als via PC ziet yelo geen chromecast. Start ik YouTube of iets anders op dan kan ik zonder enige probleem naar de TV streamen dus aan die verbinding ligt het niet

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
    PC: Intel Core i5-6500 Boxed - 16GB Ram - Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G - 525GB SDD + 420GB HD + 1TB HD
    Console: PSX - PS3

Psy's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity Bekijk bericht
    Dan kunt ge wel de reclame niet doorspoelen bij terugkijk tv, dat kost bij Proximus ook geld als ge dat wilt.
    Weet niet of dat bij Telenet gratis is.
    Lijkt geen probleem te zijn voor gewone series en programma's. Voor films krijg ik wel een melding dat het niet mogelijk is.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Edit alhoewel ; We hebben*geen overeenkomst met*Medialaan*(VTM,*2BE, VTM KIDS JR.,*Vitaya en*JIM) om terugkijkprogramma’s en reclameblokken*verder te spoelen.*Bij je opnames kan je natuurlijk wel verder spoelen.
    // Mine i7 6700k @ 4.6Ghz 1.25v - EKWB P360 // Asus Maximus VIII Formula // 32GB Corsair DDR4 3000 // MSI 1080 GTX Gaming X //
    2x Samsung EVO 1TB SSD // Corsair AX860i // Acer XB271HU 144hz 1440p Gsync // In Win 909

// Vriendin i7 7700k @ 4.8Ghz 1.28v - Noctua D15S // Asus Maximus VIII Hero // 16GB Corsair DDR4 3000 // Gigabyte G1 Gaming 1070 GTX //
    Samsung Evo 512GB - WD Livebook 4TB // Corsair AX750 // Dell S2716DG 144hz 1440p Gsync // Corsair 750D

Matthias92's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Binnenkort komt Telenet langs om te installeren.

Heb hier een standaard contactdoos in de muur voor coax en voor UTP.
    Ik veronderstel dat ik voor de TV die 6 meter verder staat zelf de kabels moet voorzien van de contactdoos tot aan de TV.

Voldoen standaard kabels?

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Als je een comfort install hebt kan de tech dit doen, maar dit is stugge kabel met stugge conectors en die gaan 5-6cm uit je muur uitstelen.

Kabel uit de winkel is met een 90 graden hoek eventueel makkelijker :-)

Als je een pre install hebt zal de tech niets doen en de digicorder afgeven in de doos.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

Zemirof's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Toch hier ff op terugkomen (zaag, zaag)
    Heb m'n factuur gekregen. Er komt dus eenmalig zo'n 15€ bij.
    Ik heb het gevoel dat de meeste mensen dit gewoon aanvaarden OF dat er nog niet veel aanpassingen zijn verstuurd door Telenet? Want er komt weinig reactie op

Ik heb mijn allereerste factuur eens bekeken. Internet en TV zijn toen gelijktijdig aangevraagd en ook geleverd/geactiveerd geweest. Toch heeft Telenet toen beslist de huur van de digibox te verschuiven naar de facturatiedag. waardoor er idd 2 aanrekenperiodes zijn: internet/tv abo's beginnen op dag van levering, huur digibox op dag facturatie.
    De aanrekening liep wel meteen vanaf activatie, voor alles, dus ik heb nooit iets 'gratis' gehad.

Op testaankoop staan er ook al een aantal klachten: https://www.test-aankoop.be/klagen/p...TBE00621990-26

Ik heb wel wat extra volume gehad vorige maand, maar als dat een compensatie was hadden ze er wel mee uitgepakt zeker.
    Ik vind het ook maar raar, als ze eenmalige verhoging uitvoeren om tarieven gelijk te laten lopen zouden ze de daaropvolgende maand toch ook een eenmalige verlaging moeten doorvoeren. Aangezien je je factuur op dezelfde datum blijft ontvangen, met dezelfde bedragen behalve dan die eenmalige verhoging. Ik zie daar ook geen voordeel in, niet voor mij of voor hun, behalve dan die eenmalige som die ze cashen.

iTrader
    4 (100%)
    Hebben hier Wigo Home S, waar we meer dan voldoende mee hebben, maar toch iedere maand 70,52 euro per maand voor betalen, zit daar blijkbaar niet eens dat terugkijken in. Da's u gewoon uitlachen in je gezicht en u afrippen waar je bij staat.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Dan neem je imo beter Scarlet ( voor de prijs ) tenzij je echt vast zit aan Telenet voor welke persoonlijke of emotionele reden dan ook

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Al sinds half 4 deze namiddag geen internet en tv meer. Blijkbaar storingen verspreid over heel Limburg. Vind het vooral vreemd dat Telenet hier niet gewoon even een communicatie voor uitstuurt :-/
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Al sinds half 4 deze namiddag geen internet en tv meer. Blijkbaar storingen verspreid over heel Limburg. Vind het vooral vreemd dat Telenet hier niet gewoon even een communicatie voor uitstuurt :-/
    https://allestoringen.be/problemen/telenet
    https://twitter.com/Telenet/with_replies

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Dan neem je imo beter Scarlet ( voor de prijs ) tenzij je echt vast zit aan Telenet voor welke persoonlijke of emotionele reden dan ook
    Sorry maar surfen aan 50 Mbps, we leven niet meer in de oertijd hé
    Ik ben Silvio niet.

iTrader
    0
    Ik zou niet weten waarom je meer dan 50Mbps nodig hebt ten hedendage.
    Als je 3 netflix films gelijktijdig in 4K wilt streamen ofzo?
    Wie houdt zich daar mee bezig

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Wij hebben thuis meerdere grote verbruikers, en in de piekmomenten merkte ik een hoge verzadiging op de lijn bij 50Mbps, waardoor bv. online gamen bijna niet meer mogelijk was (hoge ping).
    Ik ben Silvio niet.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Moet toch eerlijk zeggen, 50 is voor mij ook wel te traag als ik games van Steam moet downloaden.
    Als ge 60 gb moet binnen trekken op 50 down dan duurt da een eeuwigheid.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

Club Brugge

Pagina 160 van 165 Eerste ... 60110150156157158159160161162163164 ... Laatste

Regels voor berichten