Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Donderdag opzeg aangevraagd via twitter en dag erna al telefonische bevestiging dat alles oké is. Nu enkel nog decoder inleveren en creditnota afwachten. Ben benieuwd
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Eigenlijk al 5 jaar elke maand rekening van Telenet via Zoomit op de 10de ontvangen. Tot nu toe nog niks gekregen, merken jullie ook een vertraging?
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DSK Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Exact dit.

Vandaag heeft men mij teruggebeld naar aanleiding van een tweet (niet door het vorige gesprek met de klantendienst).
    Opnieuw mijn verhaal gedaan en ook gepusht dat de kabel gewoon kan binnenkomen maar er moet toch iemand langskomen.
    Deze persoon zal in het minste checken of de kabel er effectief is, aangesloten is in de paddenstoel en dan een vinkje zetten waardoor de binneninstallatie kan op ons adres.
    Zonder die check kan ik geen binneninstallatie aanvragen.

(en ik ga ook niet liggen rommelen in die paddenstoel aangezien dit grotere problemen (en boze buren) kan opleveren)

Gesprek heeft trouwens helemaal niks opgeleverd, nog steeds vroegst mogelijke afspraak op 10/01.
    Ik kan wel mijn abonnement bevriezen vanaf de verhuis zodat ik niet moet betalen (=magere troost).
    Het verhaal gaat verder...
    Aangezien we dit weekend de sleutels hebben afgegeven van onze "oude" woning, belde ik naar Telenet om de diensten te bevriezen. Zodoende kunnen de nieuwe bewoners ook Telenet nemen en moet ik niet betalen voor een dienst die ik toch niet kan gebruiken.
    Uiteraard ook nog eens gevraagd of er geen nieuws was ivm. een eerdere afspraak ipv. begin januari. Waarop men mij doodleuk vertelt dat er helemaal geen afspraak staat bij mij voor begin januari.

"Uw afspraak voor januari is geannuleerd, ik weet niet waarom maar een eerstvolgende afspraak is mogelijk op 20 februari meneer..."

Na wat aandringen werd ik geëscaleerd en daar liet men mij weten dat ze konden zien dat de afspraak oorspronkelijk met de omgekeerde datum was ingeboekt (dus niet 10/01 maar 01/10 (oktober)) en dat ze daarom werd geannuleerd. Ook nu was er geen oplossing en bleef men volhouden dat ik enkel op 20 februari ten vroegste een afspraak kon maken. Elk argument werd gewoon afgedaan als: ik begrijp de situatie en het is helemaal ons schuld maar het is momenteel heel druk en het is niet mogelijk om eerder langs te komen.

Bij deze dus geen Telenet klant meer en een afspraak voor 02/01 voor het binnenbrengen van Proximus, die mij ook liet weten dat er fiber beschikbaar is in de straat
    We zullen zien of het daar iets vlotter gaat.
    blog(Linux-related)

Pagina 151 van 151 Eerste ... 51101141147148149150151

Regels voor berichten