Pagina 1 van 119 123451151101 ... Laatste
    tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    71 (99%)

Telenet (deel 2) - ervaringen, discussies & vragen

iTrader
    0
    Telenet ervaringen:

-internet valt soms weg, dit gebeurt zo een 5 keer/jaar. Kan natuurlijk altijd gebeuren. Heb basis-internet, 26euro en een beetje/maand. Vind dit persoonlijk redelijk duur, maar goedkoper kan natuurlijk niet.

- Televisie: heb eerst digibox opgezegd en nu recent ook kabel-tv. Ik kijk zo weinig tv dat het geen zin heeft om hiervoor 16 euro/maand te betalen, laat staan nog eens 9 euro voor die digibox van Chinese makelij. Normaal komen ze nog een filter plaatsten, maar dit is nog altijd niet gebeurd, of men heeft hem in de verkeerde lijn geplaatst want onlangs zag ik dat de kast open stond in de inkomhal van app.-gebouw. Zelf als ze een filter komen plaatsen, kan die er zo weer van tussen natuurlijk .

Ik kijk af en toe eens een film via popcorntime, maar begin een beetje schrik te krijgen. Blijkbaar kan je hiervoor ook vervolgd worden omdat je ook upload terwijl je download. Zou men in België ook zo ver gaan en gebruikers vervolgen?

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RETYPE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Telenet ervaringen:

-internet valt soms weg, dit gebeurt zo een 5 keer/jaar. Kan natuurlijk altijd gebeuren. Heb basis-internet, 26euro en een beetje/maand. Vind dit persoonlijk redelijk duur, maar goedkoper kan natuurlijk niet.

- Televisie: heb eerst digibox opgezegd en nu recent ook kabel-tv. Ik kijk zo weinig tv dat het geen zin heeft om hiervoor 16 euro/maand te betalen, laat staan nog eens 9 euro voor die digibox van Chinese makelij. Normaal komen ze nog een filter plaatsten, maar dit is nog altijd niet gebeurd, of men heeft hem in de verkeerde lijn geplaatst want onlangs zag ik dat de kast open stond in de inkomhal van app.-gebouw. Zelf als ze een filter komen plaatsen, kan die er zo weer van tussen natuurlijk .

Ik kijk af en toe eens een film via popcorntime, maar begin een beetje schrik te krijgen. Blijkbaar kan je hiervoor ook vervolgd worden omdat je ook upload terwijl je download. Zou men in België ook zo ver gaan en gebruikers vervolgen?
    Het gebeurt dat mensen vervolgd worden voor het delen van auteursrechtelijk beschermd materiaal. Echter als je effectief "af en toe" iets kijkt, zou ik niet te veel schrik hebben. Er zijn mensen dit terabytes downloaden via torrents, daar valt voor Sabam veel meer te rapen...

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Betaal je dan effectief maar 26 euro in totaal? Geen bijkomend kabel abonnement verplicht?
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Betaal je dan effectief maar 26 euro in totaal? Geen bijkomend kabel abonnement verplicht?
    Nee, je betaalt enkel voor internet. Ik heb de kabel opgezegd. Normaal komen ze dan een filter plaatsen, die het televisie-gedeelte weg filtert. Tot op heden hebben ze dit nog altijd niet gedaan.

Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ik was al even aan het uitkijken voor een nieuwe provider voor mn gsm. Ik heb dan een maand geleden een gsm gekocht en moest een nanosim hebben, dus de uitgesproken moment om te wisselen. Telenet King + King Supersize was voor mijn gebruik het beste, en als je bestelde via de site kreeg je nog een korting van €20 er bovenop.

Zo gezegd zo gedaan, sim besteld en gewacht. Na een week tijd nog altijd niets ontvangen (normaalgezien binnen de 2 werkdagen), dus ik stuur een mailtje. Ze zeggen dat het vertraging heeft opgelopen en bieden hun excuses aan. De week erop krijg ik mijn sim toegestuurd.
    Bij de sim zit er een brochure waarbij ze zeggen dat je "het webformulier dat per mail is toegestuurd kunt invullen voor een snellere verwerking". Ik vind nergens zogezegde mail terug in mijn mailbox. Terug contact opgenomen met Telenet: "er is een technische storing geweest waardoor deze mail niet verstuurd is geweest, en deze kunnen we niet opnieuw sturen. Best per post bevestigen". Ondertussen had ik bijgeleverde envelop al niet meer in mijn bezit en ook geen zin om weer x aantal dagen te wachten voor de post.

Toen naar een telenet punt geweest om mijn ongenoegen te uiten over de situatie, en ze mee te delen dat ze het mogen schrappen. Diene mens luistert naar mijn verhaal en antwoord het volgende, tot mijn allergrootste verbazing: "die €20 korting dient om de komende ongemakken dat ge gaat ervaren met het bestelproces in te dekken". Ze geven dus op voorhand korting omdat ze weten dat het niet goed gaat verlopen.

Mail gestuurd dat ze het mogen schrappen, nanosim besteld bij mijn huidige provider. End of story.
    I am woman, hear me roar
    Project 1995 Classic Mini 1.3i SPI

thecoon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Het gebeurt dat mensen vervolgd worden voor het delen van auteursrechtelijk beschermd materiaal. Echter als je effectief "af en toe" iets kijkt, zou ik niet te veel schrik hebben. Er zijn mensen dit terabytes downloaden via torrents, daar valt voor Sabam veel meer te rapen...
    ik meen gelezen te hebben dat ze enkel aanklagen indien je de deler bent(grote volumes).
    “Everyone is in favor of free speech. Hardly a day passes without its being extolled, but some people's idea of it is that they are free to say what they like, but if anyone else says anything back, that is an outrage.”

Winston S. Churchill

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thecoon Bekijk bericht
    ik meen gelezen te hebben dat ze enkel aanklagen indien je de deler bent(grote volumes).
    Torrent => zowel download als upload => technisch gezien ben je dus "deler". Maar of je nu Popcorntime, of gewoon torrents, of eender welke P2P oplossing gebruikt, maakt geen verschil. Ik zou er niet al te veel schrik voor hebben .

thecoon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Torrent => zowel download als upload => technisch gezien ben je dus "deler". Maar of je nu Popcorntime, of gewoon torrents, of eender welke P2P oplossing gebruikt, maakt geen verschil. Ik zou er niet al te veel schrik voor hebben .
    ik bedoelde eerder de pure uploader die niks download
    “Everyone is in favor of free speech. Hardly a day passes without its being extolled, but some people's idea of it is that they are free to say what they like, but if anyone else says anything back, that is an outrage.”

Winston S. Churchill

iTrader
    0
    Nu met die nieuwe privacy-wet is het misschien toch onwettig als ze je internet-verkeer napluizen...

moloko's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Die nieuwe privacy-wet die verworpen is is enkel geldig voor telefoon en mail verkeer.

Trekhond's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ik zat net op telenet te kijken naar het whop en whoppa abonnement.
    Ikzelf heb nu een whop.

Volgens hun website zou ik 100mbps moeten kunnen halen.
    Echter haal ik via kabel en wifi maar max 40mbps.. Iemand een gedacht hoe dit kan?
    PSN Acc: Trekhond
    Platform: PS4
    Mobile Phone: Iphone 6plus 64g

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trekhond Bekijk bericht
    Ik zat net op telenet te kijken naar het whop en whoppa abonnement.
    Ikzelf heb nu een whop.

Volgens hun website zou ik 100mbps moeten kunnen halen.
    Echter haal ik via kabel en wifi maar max 40mbps.. Iemand een gedacht hoe dit kan?
    Dat zou sowieso al niet mogen, zeker niet via de kabel, via de kabel moede minstens 90mbps download behalen.
    Dat kan wat van alles zijn das het probleem.

BV bij mij jaren geleden was dat mijne panda anti virus scanner die de snelheid tegen hield, ik had maar de helft van mijn snelheid, ik mij kwaad maken tegen telenet en op een bepaald moment zegde ik ik ga dienen panda eens volledig afgooien en hopla, speedtestje gedaan en opeens behaalde ik wel de snelheden die ik moest behalen.
    Nadien een test gedaan met nog een andere virusscanner en hopla, weer de helft van mijn snelheid werd tegen gehouden.

Dit is maar wat ik ben tegen gekomen, bij vele mensen heeft dit er niks mee te maken ze, bij u kan het iets totaal anders zijn maar het wat, geen idee.
    Heb je bv ook al eens een test gedaan met een andere laptop ofzo en eens gezien of je maar evenveel snelheid haalt bij deze?

Trekhond's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    We hebben 2 laptops, 2 iphones, Ipad, PS4, soundplate, ... Alles haalt max die 40 mbps..
    PSN Acc: Trekhond
    Platform: PS4
    Mobile Phone: Iphone 6plus 64g

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
    Dat zou sowieso al niet mogen, zeker niet via de kabel, via de kabel moede minstens 90mbps download behalen.
    Dat kan wat van alles zijn das het probleem.

BV bij mij jaren geleden was dat mijne panda anti virus scanner die de snelheid tegen hield, ik had maar de helft van mijn snelheid, ik mij kwaad maken tegen telenet en op een bepaald moment zegde ik ik ga dienen panda eens volledig afgooien en hopla, speedtestje gedaan en opeens behaalde ik wel de snelheden die ik moest behalen.
    Nadien een test gedaan met nog een andere virusscanner en hopla, weer de helft van mijn snelheid werd tegen gehouden.

Dit is maar wat ik ben tegen gekomen, bij vele mensen heeft dit er niks mee te maken ze, bij u kan het iets totaal anders zijn maar het wat, geen idee.
    Heb je bv ook al eens een test gedaan met een andere laptop ofzo en eens gezien of je maar evenveel snelheid haalt bij deze?
    hij heeft waarschijnlijk kabel+wifi tegelijk gebruikt en dan nog steeds via wifi verbonden. dat heeft geen nut en daarmee kan je niks meten.

Pagina 1 van 119 123451151101 ... Laatste

Regels voor berichten