agrash's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Nieuwe game pc budget +-1200€

Hello,

Oorspronkelijk ging ik wachten met de aanschaf van een nieuwe pc totdat de nieuwe windows uitgekomen is, maar hij heeft het vandaag begeven.
    Toetsenbord/boxen/muis/scherm/headset heb ik uiteraard nog, dus het gaat enkel over de desktop (met case).

Het mag eventueel wel een 100tal € meer kosten dan 1200€, maar ik zou wel liefst hebben dat de webshop hem zelf in elkaar steekt aangezien ik een leek ben. Ik heb van mijn huidige pc zelf nog een nieuwe graka & voeding geinstalleert, maar zo'n hele configuratie heb ik nog niet gedaan en ik denk(/hoop) dat dat geen zo'n grote meerprijs is.

Windows 8 ga ik uiteraard ook nodig hebben, later is de update naar W10 gratis dacht ik? Ik ben niet zo up to date hieromtrend

Alvast bedankt voor de hulp

EDIT: budget aangepast naar 1200€ ipv 1100
    Laatst gewijzigd door agrash; 11 april 2015 om 19:41
    no votes  

Gurt11's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als je al eens een nieuwe voeding geïnstalleerd hebt, is de rest maar een kleine moeite meer hoor ^^ ik zou je meteen aanraden het toch zelf te proberen. Alle instructies vind je in de handleiding of online, je leert er veel uit en je zal wat minder lang op je onderdelen moeten wachten.

Op welke resolutie speel je?
    Welke games genieten zoal je voorkeur en zullen dus moeten kunnen draaien in de toekomst?
    Enige voorkeur qua uiterlijk van je case? (bekijk bv. de lijst van behuizingen op Alternate.be of kijk bij NZXT, Bitfenix, Parvum, Ncase,...)
    Andere wensen? (stilte, grootte, dvd, specifieke fans, fancontroller, leds, ...)
    Geen enkel recupereerbaar onderdeel van de vorige pc? (denk aan bv dvd brander) (gelieve precieze merken en modellen te specifiëren, anders foto uploaden)

Als je nu Windows 8(.1) aanschaft zou dat inderdaad gratis te updaten zijn naar 10
    Project "Chasing Dreams": Custom Modded & Watercooled Corsair 600T White || Project "Specced ITX 1.0": Scratch Build ITX
    no votes  

Robbynho's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het zelf proberen is toch nog altijd een risico.

Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe moeilijk het is om een moederbord vast te zetten in een case? Of wat met de statische elektriciteit en de processor?
    Er zijn toch wel risico's?
    * PSN: Robbynhooo
    no votes  

thecoon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbynho Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het zelf proberen is toch nog altijd een risico.

Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe moeilijk het is om een moederbord vast te zetten in een case? Of wat met de statische elektriciteit en de processor?
    Er zijn toch wel risico's?
    genoeg info op youtube van mensen die het soms voor hun beroep doen, ge kunt eventueel zo'n polsbandje kopen voor de statische elek als je echt niet zeker bent.
    van die processor hetzelfde gewoon voorzichtig zijn en niks forceren
    “Everyone is in favor of free speech. Hardly a day passes without its being extolled, but some people's idea of it is that they are free to say what they like, but if anyone else says anything back, that is an outrage.”

Winston S. Churchill
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gurt11 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als je al eens een nieuwe voeding geïnstalleerd hebt, is de rest maar een kleine moeite meer hoor ^^ ik zou je meteen aanraden het toch zelf te proberen. Alle instructies vind je in de handleiding of online, je leert er veel uit en je zal wat minder lang op je onderdelen moeten wachten.

Op welke resolutie speel je?
    Welke games genieten zoal je voorkeur en zullen dus moeten kunnen draaien in de toekomst?
    Enige voorkeur qua uiterlijk van je case? (bekijk bv. de lijst van behuizingen op Alternate.be of kijk bij NZXT, Bitfenix, Parvum, Ncase,...)
    Andere wensen? (stilte, grootte, dvd, specifieke fans, fancontroller, leds, ...)
    Geen enkel recupereerbaar onderdeel van de vorige pc? (denk aan bv dvd brander) (gelieve precieze merken en modellen te specifiëren, anders foto uploaden)

Als je nu Windows 8(.1) aanschaft zou dat inderdaad gratis te updaten zijn naar 10
    Ik laat het toch liever doen. Liever safe spelen

1920 x 1080 is mijn resolutie en een dvd brander was dacht ik standaard aanwezig? Niet dat ik nog zovaak dvd's brand maar soms nog eens een cd'tje voor in de auto

Welke games ik speel? Dat gaat van de zwaardere games zoals The witcher 3/GTAV die "straks" uitkomen tot indie games en zelfs games nog van pré 2000
    Uiterlijk speelt geen rol, want de kans is zeer groot dat mijn case later in een bureaumeubel zal komen te staan (eis van de vriendin als mijn pc in de living zal mogen komen ^^)
    Geen enkel onderdeel kan ik dus recupereren. Ms laat ik hem nog herstellen en geef ik hem aan mijn ouders/schoonouders.

edit: wat vinden jullie van deze samenstelling?
    http://i59.tinypic.com/6jewqh.jpg
    Laatst gewijzigd door agrash; 12 april 2015 om 18:45
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waar ga je bestellen? Just for the info...
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij afuture
    no votes  

Tweek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet echt iets aan op te merken.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als iemand een goed filmpje weet staan over de installatie van de verschillende onderdelen van de pc... Delen graag! Thx!
    no votes  

Regels voor berichten