Discussie: Nieuwe TV

iTrader
    23 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Nieuwe TV

Hey,

Ik ben van plan een nieuwe tv te kopen, maar kom er nog niet helemaal uit aangezien er zoveel keuze is.

Momenteel denk ik aan de samsung UE46F6500 staat in makro nu aan €899. Iemand die iets beters weet voor die prijs (maar ook 46").

Alvast bedankt
    Once again the Gods spread the cheeks to ram cock in fucking ass! - Quintus Lentulus Batiatus
    no votes  

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga er van uit dat je een toestel zoekt zonder te veel prul aan, gewoon een tv zo basic als het maar mogelijk is dezer dagen.

Dan kan je ook kiezen voor sony, LG, Tomson enz, maar het beste qua prijs en kwaliteit hebt je nog steeds bij samsung, al mag je voor die overige luxe wel meer voor neertellen, terwijl een alternatief ver van slecht is.

Het bespaart je toch de nodige euro's als je dingen als smart tv en ingebouwde tirlantijntjes in het bios van de tv toch nooit gaat gebruiken, hoe meer bazar op die n tv zit hoe duurder het is.

De beste koop is nog steeds een LED TV, ze zijn zeer zuinig in verbruik en zeer zuiver in beeld, plasma zou ik dezer dagen niet meer aanschaffen.
    no votes  

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    behalve dan een panny plasma...
    no votes  

Regels voor berichten