iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Headset met of zonder draad?

Nadat mijn oude headphone kapot is gegaan ben ik aan het uitkijken naar een nieuwe.
    Nu vraag ik mij af of ik het beste eentje met of zonder draad koop. Is het niet dikwijls de draad die kapot gaat? (Welke gaat het langste mee volgens jullie?)
    Ook loop ik dikwijls even weg (naar de frigo bv ) en dan is draadloos wel makkelijk.

Ik zou hem vooral gebruiken voor gaming maar ook voor muziek/filmpjes te luisteren. 5.1 geluid lijkt me wel makkelijk bij gamen maar moet niet.

Een mic mag ook altijd maar moet ook niet.

Mijn budget is zo'n 50-80 euro.
    no votes  

war signs's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ikzelf heb al 2jaar een steelseries siberia v1 en toch zeer tevreden over, uber sound in cod,cs enzo.
    met draad of zonder draad moete mij nie vragen anti draadloos
    Game pc CM Storm Scout/AMD X6 1075t/Asrock 870 extreme3/Msi 5770 Hawk/Corsair hx650/G-skill 4gb ddr3 1600/Crucial c300 64gb/Samsung F3 1TB/Scythe Mugen II/Samsung Sa300/Iomega 1tb external
    Gear Logitech G15/Steelseries Sensei RAW/Steelseries Qck+/logitech Z-2300
    no votes  

Bumbolt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als je iets of wat van je surround wil hebben voor 80 euro zou ik voor draad gaan. Het s doorgaans iets goedkoper met draad. Als je zonder surround kiest blijft het ongeveer gelijk denk ik.
    AMD X6 1090T | Sapphire HD 5850 | 8 gb DRR3 1333Mhz OCZ | 1 TB Seagate HDD | HAF922 | G35 | G110 | Sidewinder X8 | K350 Wave
    no votes  

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn er nog mensen die de steelseries siberia aanraden?
    En koop ik dan best V1 of V2? (is 30 euro verschil denk ik)

@war signs Waarom zo anti-draadloos?
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het beste is steeds een hoofdtelefoon met een draad, je hebt geen lag of storing en de geluidskwaliteit is optimaal. Als je problemen hebt met de draad die steeds kapot gaat, kan je misschien is zoeken achter een headset of hoofdtelefoon met een dikkere draad of met een makkelijk te vervangen draad.
    no votes  

Fré_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb een draadloze, heeft me 2 jaar geleden een 60 euro gekost.

Ik dacht, 't is ne philips da zit wel goed, ma was toch nie helemaal juist.
    als ik da luid zet zit daar enorm veel storing op (hoewel dat nie echt een probleem is, kzet dan gwn de pc of stereo luider en koptelefoon zelf wa stiller). Batterij gaat lang mee en bereik is ook meer dan goed. Kan gemakkelijk een toerke rond ons huis lopen en muziek blijven luisteren.

Ook als ge bijvoorbeeld vanuit zetel of bed een film wilt kijken is draadloos heel gemakkelijk. Maar als geluidskwaliteit echt het belangrijkste is voor u zou ik toch ene me draad kopen.
    no votes  

war signs's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stienoo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zijn er nog mensen die de steelseries siberia aanraden?
    En koop ik dan best V1 of V2? (is 30 euro verschil denk ik)

@war signs Waarom zo anti-draadloos?
    ik zou toch voor de v2 gaan, hier een review
    SteelSeries Siberia v2 Gaming Headset
    draadloos altijd opladen of batterijtjes verwisselen, er zijn toch ook meer gaming muizen met draad dus moet toch verschil in zitten.
    Game pc CM Storm Scout/AMD X6 1075t/Asrock 870 extreme3/Msi 5770 Hawk/Corsair hx650/G-skill 4gb ddr3 1600/Crucial c300 64gb/Samsung F3 1TB/Scythe Mugen II/Samsung Sa300/Iomega 1tb external
    Gear Logitech G15/Steelseries Sensei RAW/Steelseries Qck+/logitech Z-2300
    no votes  

Jimmeh's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb vroeger ook een steelseries siberia gehad en was er zeer blij mee, zowel voor films als voor games. Als je een headset koopt om met te gamen en films te zien zou ik toch voor een met draad gaan, veel goedkoper en makkelijker in gebruik (geen batterijen etc). Zou het nu enkel voor tv gebruik (console), zou ik wel een draadloze kopen omdat een draad dan echt irritant kan zijn.

de verschillen tussen de v1 en v2 zijn niet zo groot, de v2 zou iets comforabeler zijn en heeft een ingebouwde microfoon. Als je het geld ervoor hebt zou ik toch voor de v2 gaan, een headset gaat normaal toch enkele jaren mee dus daar kan je wat meer aan uitgeven
    It is bad enough that so many people believe things without any evidence. What is worse is that some people have no conception of evidence and regard facts as just someone else’s opinion.
    -Thomas Sowell
    no votes  

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben naar de winkel geweest en ze hadden alleen nog maar de V2 meer deze bleek 100 euro te koste.
    Nu zou ik een steelseries 5H V2 kopen, deze kost 77 euro.

Is deze ook goed?
    no votes  

Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stienoo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben naar de winkel geweest en ze hadden alleen nog maar de V2 meer deze bleek 100 euro te koste.
    Nu zou ik een steelseries 5H V2 kopen, deze kost 77 euro.

Is deze ook goed?
    qua geluid en bouwkwaliteit is die enorm goed behalve 1 belangrijk punt : de volumeregeling die op de kabel zelf zit.

bij mijn 4H was dat kapot gegaan en ik dacht dat ik gewoon pech had gehad (paar keer over de draad gereden met de bureaustoel etc.). maar na een goed half jaar heet mijn 5Hv2 't zelfde voor. die headset is echt van goede kwaliteit, enkel dat klein stukje verneukt alles (in mijn ogen dan).
    Gory, gory, what a hell of way to die.
    no votes  

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb hem gistere toch gekocht, vandaag bij ibood voor 50 euro: iBOOD.com - Internet's Best Online Offer Daily!

Klink idd goed maar hij kan niet zo luid bij mijne computer
    no votes  

Regels voor berichten