Pagina 2 van 2 Eerste 12
    Dakantochnie's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zo, er staat een nieuw stukje in over het oprollen van kabels. Belangrijker dan je op het eerste zicht zou denken.
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2

ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb ik dan ooit onbelangrijke dingen geschreven?
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

CyberOps's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    de links naar comp vista zijn webspace in deze post zijn dood

*edit @ mods, verwijder deze post maar alst gefixed is...
    w00t!

ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nondeju, niet weer hé! 'k Zie het nu pas... asap fixen...
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

CyberOps's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ComputerVISTA Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nondeju, niet weer hé! 'k Zie het nu pas... asap fixen...
    ze zijn nog steeds kapot ze
    nul punten!
    w00t!

Smashy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    foei foei vista! fixen, snel!

Wat volgt is schaamteloze reclame voor headsets die imo verdomd goed zijn
    Tijd geleden thread gemaakt in aankoopadvies omdat ik op zoek was naar 1 bepaalde headset, een Astro Gaming A40....en die was ook nergens te vinden hier

1 oplossing, wachten...wachten....e-mail ontvangen van astro gaming zelf dat ze eindelijk uitvoeren buiten US & Canada...en daarna was het alleen maar meer wachten, dankzij de lieve douane & papieren zever in pakjes lag m'n headset dus van 20 november tot 3 december bij de douane
    nu heb ik hem eindelijk en super content van, weet alleen niet waar die bij zou passen :o

link :
    :: Astro Gaming :: Product Detail :: A40 Headset ::
    prijs : $199.95 (€156.56)
    extra te betalen bij levering : € 79

moogt em anders s testen op fom als ge wilt vista, wil eigenlijk s weten wat een geluidskenner/freak der van zegt
    DE plaats om games te kopen/verkopen : www.gameswap.be
    My System : GA-X58-UD5 / i7 920 D0 (stable @ 4GHz) @ Scythe Mugen 2 / MSI GTX660 OC / 6GB DDR3 @ 1528 MHz
    Wife's System : GA-X58-UD3R / i7 920 D0 (stable @ 4.2GHz) @ Noctua NH-D14 / Club3D HD5850 / 6GB DDR3 @ 1600MHz
    Atheïsm : the solution || The internet's biggest flaw. (click me!)

«Vision»'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tja ik heb dat nu gelezen en snap er nog niet veel van. We hebben hier 6 luidsprekers die in paralel hangen aan onze instalatie hangen. De huidige boxen hebben allemaal 4 ohm.
    Mag ik daar 8 ohm boxen zetten op 1 kanaal? In de keuken willen we die grote boxen vervangen door inbouwboxen en die 2 zitten op een apart kanaal.
    Ik heb dus 4 ohm en 4 ohm in parralel das dan 2 ohm. Kan het kwaad van 2 keer 8 ohm op dat kanaal te zetten en dus 4 ohm op dat kanaal te hebben?

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deze thread is echt handig, ipv vinyl als dj met een mengtafel op je pc of mac zetten, er bestaan ook platenspeler met USB, de bedoeling is dat je je vinyl op de platenspeler legt, een usb harde schijf of stick aansluit op het toestel en tijdens het afspelen wordt de muziek in real time naar je medium overgezet, dat is nog de goedkoopste oplossing als je niet echt zin hebt om heel je hardware te verplaatsen naar een computer of omgekeerd, en duur zijn die dingen ook niet.

Natuurlijk blijft het afmixen en opnemen op een computer veel leuker, maar deze manier bestaat ook en het hoeft geen hopen te kosten voor wat vinyl op digitaal over te zetten.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten