Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

iTrader
    4 (75%)
    Nvm oud topic

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Zal nu wel nie echt oplichting zijn aangezien het computercentrale.be noemt en de account die het post cmputercentrale dus lijkt gewoon op eigen reclame, site ziet er ook niet zo half slecht uit als sommige plekken die wel scammen.

Dat terzijde is het wel allemaal duur en de slider om te zoeken in een bepaalde prijs is wel heel slecht, met de kleinste verschuiving zet je de minprijs van 25 euro op 150 euro en de slider gaat tot 70.000 euro ofzo

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De kwaliteit van de afbeeldingen op de site (bijna allemaal) zijn van erbarmelijke kwaliteit, als ik zoiets zie moet ik spontaan aan oplichting denk tbh.
    Onze plaatselijke pc boer heeft soortgelijke site.
    Maar deze heeft enkel een online winkel en zijn prijzen zijn niet goedkoper dan de gekende concurrentie. Tja, waarom zou je er dan bestellen?

iTrader
    0
    Alternate zowiso goede optie.

En verder online Computercentrale.be

Master S's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Iemand ervaring met Tones en/of Komplett ? Deftige winkels qua klantenservice na aankoop ?
    Game PC: Intel i7-8700K @5GHz - Corsair Hydro H115i - Asus ROG Maximus X Formula - Corsair Dominator Platinum 16GB DDR4 3200MHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G - Samsung 860 EVO M.2 500GB SSD - Samsung 850 EVO 1TB SSD - Corsair HX750i - be quiet! Dark Base Pro 900 Black - Asus ROG Swift PG348Q G-SYNC monitor - Logitech Z623 2.1 - Corsair Strafe RGB MX Silent - Logitech G502 / Xbox One X 1TB / PS4 Pro 1TB / A/V: LG OLED55E6V - Yamaha YSP-2200 - Panasonic DP-UB820EFK 4K DV Blu-ray player

iTrader
    5 (100%)
    Ik ken alleen Tones als de place to be in like 2005 ofzo, maarja toen was er ook niks anders, laat staan deftige online shops etc.
    Hoe het daar tegenwoordig is weet ik niet.

Ook al heeft Tones deftige klantenservice na aankoop, hun prijzen zijn gewoon te duur met de competitie, als je al duurder zijt dan Alternate wilt het al veel zeggen en dan kan je nooit op tegen plekken zoals megekko.nl of mindfactory.de.

Tegenwoordig heeft elke online shop wel een soepele return policy of RMA, en de kans dat een pc onderdeel dood bij je aankomt is heel klein, ik heb het nog nooit aan de hand gehad en heb 4 volledige pc's besteld in 15 jaar tijd ( en dan nog upgrade stukken zoals eens een GPU of SSD )

soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    All in One Systems die ondertussen verhuisd zijn naar Eke, is nog steeds de goedkoopste shop in België. Klopt dat ze duurder zijn dan megekko, azerty,komplett etc, maar achter die ketens zit een hoop kapitaal. Eigenaar aios heeft me bijvoorbeeld uitgelegd hoe een azerty te werk gaat. Ga het hier niet zeggen, maar erg koosjer is het niet.
    In your life you'll be amazed at all the love you lose
    You can never live that life again
    The one thing you will never lose is the singing in your head
    That will still be with you until the end RIP LEMMY

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mensen hier die ervaring hebben met (web)winkels die racks (muur mounted) + netwerk gear verkopen?
    Hier en daar vind je wel wat bij de bekende winkels, maar meestal is het nogal vaag/beperkt/onoverzichtelijk.

Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Ik ken alleen Tones als de place to be in like 2005 ofzo, maarja toen was er ook niks anders, laat staan deftige online shops etc.

Ook al heeft Tones deftige klantenservice na aankoop, hun prijzen zijn gewoon te duur met de competitie, als je al duurder zijt dan Alternate wilt het al veel zeggen en dan kan je nooit op tegen plekken zoals megekko.nl of mindfactory.de.

Tegenwoordig heeft elke online shop wel een soepele return policy of RMA, en de kans dat een pc onderdeel dood bij je aankomt is heel klein, ik heb het nog nooit aan de hand gehad en heb 4 volledige pc's besteld in 15 jaar tijd ( en dan nog upgrade stukken zoals eens een GPU of SSD )
    Hofline was toen mijn tweede stek to be en online HPM computer.de, beide dood denk ik :-)
    The best education doesn't make you intelligent, capable or interesting. It simply makes you educated.

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht

Ik koop vaak bij Tones.

Hun prijzen zijn niet over de hele band duurder, soms wel, soms niet, soms zijn ze goedkoper... Je moet op elk moment vergelijken per onderdeel.
    Service is echt prima en montage is ook echt heel netjes als je dat nodig acht (vind ik belangrijk als ik iemand die niet zelf monteert aanbeveel daar te kopen)... Soms komen ze ook met interessant advies voor of tegen een bepaald onderdeel, waar je zelfs op fora nooit iets over hoort maar waar zij uit ervaring weten dat er kwalitatievere of goedkopere alternatieven zijn... Ik ervaar het als een degelijke shop, met een extra + voor de vestiging in Herentals die nog wat verder lijkt te gaan in service dan Heist.

Overlaatst een issue met een onderdeel van een case: netjes nieuwe stukken gekregen en ik heb er niet achter moeten vragen. De medewerker van Tones stelde me dat zelf voor...

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb mijn huidige pc gekocht bij Tones in Latem, was ondertussen alweer in 2012 (en sindsdien daar nog onderdelen gaan halen) dus eigenlijk nu terug op zoek naar een nieuwe pc.
    Tones is het gemakkelijkst voor mij imo, is vlakbij mijn werk en ik ga toch liefst in een fysieke winkel mijn gerief gaan halen.
    Zouden jullie alles bvb. online bestellen bij een Azerty/Alternate en zelf in elkaar steken? Op die manier scheelt het makkelijk tss 50-100 euro aan onderdelen..
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Ik heb mijn huidige pc gekocht bij Tones in Latem, was ondertussen alweer in 2012 (en sindsdien daar nog onderdelen gaan halen) dus eigenlijk nu terug op zoek naar een nieuwe pc.
    Tones is het gemakkelijkst voor mij imo, is vlakbij mijn werk en ik ga toch liefst in een fysieke winkel mijn gerief gaan halen.
    Zouden jullie alles bvb. online bestellen bij een Azerty/Alternate en zelf in elkaar steken? Op die manier scheelt het makkelijk tss 50-100 euro aan onderdelen..
    Bij Tones is er op dit moment een promo op assemblagekost, dus €50 ipv €100. Ze hebben ook redelijk wat promo's lopen op bepaalde hardware e.d. over het algemeen zeker heel deftig.

Natuurlijk zelf bouwen is altijd het beste, vind ik. Alhoewel ze dat zeker daar goed kunnen.

Natuurlijk kan Tones en Alternate niet concurreren met prijzen zoals bij megekko e.d. maar doordat ze fysieke winkels hebben maakt dat het juist interessant voor de meeste mensen die webshops niet vertrouwen of oudere mensen die advies e.d. nodig hebben.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb hier al redelijk veel de website Megekko zien passeren, en heb die ook eens verder bekeken
    Is wel een mooie site, werkt snel en intuitief, veel filtermogelijkheden en ik vind quasi meteen wat ik nodig heb, en de prijzen zijn ook op't eerste zicht een pak goedkoper dan bv. een Tones/Azerty/Alternate
    Bij Tones is het nu bvb. al 100€ om een pc te laten assembleren
    Ik heb al eens een pc in elkaar gestoken een paar jaar geleden en dat ging toch ook al zonder problemen, dus als ik bij Megekko bestel en dan zelf assembleer dan kan het makkelijk 200€ schelen ivgl. met laten assembleren door Tones.

Iemand nog positieve/negatieve ervaringen met Megekko?
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

iTrader
    5 (100%)
    Persoonlijk kan ik niet meespreken van Megekko maar mn broer had daar eens zo een full tempered glazen case besteld van Corsair en dan nog alle onderdelen voor erin en zat in stevige kartonnen dozen met van die air pockets er rond tegen schokken.
    Case zat uiteraard gewoon in zijn eigen verpakking maar dat is altijd zo met cases.

Megekko is op zich goed, hangt er gewoon vanaf of je soms problemen hebt in je straat met PostNL of niet want die leveren het, voor mij persoonlijk 1 van de minste koerier diensten en ook een laatste optie die ik pak maar dat is puur omdat bij mij komt PostNL rond via een onderaannemer ( feitelijk ne turk in een wit busje zonder logo's op ) en die vent is tamelijk lui en niet echt doorgrondig, eenmaal al eens moeten achterna lopen omdat die een pakje had voor mij terwijl em eerst beweerde van niet toen ik de straat op liep, was te lui om tegoei te kijken.

Floki's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Goede ervaringen met Megekko hier. Zelfs toen er eens iets terug moest.

Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten