Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste
    1azlef1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    OOST-vlaanderen

ITcenter te Hamme IT Center Hamme

nicomplus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ANTWERPEN

NiCOMplus.be (Pure player - Webshop only)
    Greetings from NiCOMplus <Workaholic in the virtual world> <Motorbiker> <RC Heli pilot> <Bon vivant>

iTrader
    0
    Voor hele scherpe prijzen, goede service, betrouwbaarheid kijk eens op
    media-aanbiedingen.be *-*media-aanbiedingen.be

Psy's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mijnitshop Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Web-shop only
    Mijnitshop.be
    Wou deze toch ook nog eens in de schijnwerper zetten voor Gent/Oost-Vlaanderen, onlangs wat besteld daar & contact en levering was dik in orde, aftersales nog geen nood aan gehad natuurlijk maar heb die kerel ontmoet (wegens afhaling) & leek me toch een correct persoon.
    Vooral omdat Codima de laatste tijd (imo) wat aan het achteruit aan het gaan is wat assortiment betreft hier in OVL, tones bied voor bepaalde categorieën (videokaarten bv) ook niet echt veel opties, en dan zit men hier al direct vast aan Alternate, waar de aftersales dan weer niet echt zo fantastisch is.

De site op zich kan hier & daar misschien nog kleine correcties gebruiken (schrijffoutjes) maar op zich is hij wel vrij overzichtelijk, assortiment is dik oké & wat leveringstijd betreft is het ook oké.
    // Mine i7 6700k @ 4.6Ghz 1.25v - EKWB P360 // Asus Maximus VIII Formula // 32GB Corsair DDR4 3000 // MSI 1080 GTX Gaming X //
    2x Samsung EVO 1TB SSD // Corsair AX860i // Acer XB271HU 144hz 1440p Gsync // In Win 909

// Vriendin i7 7700k @ 4.8Ghz 1.28v - Noctua D15S // Asus Maximus VIII Hero // 16GB Corsair DDR4 3000 // Gigabyte G1 Gaming 1070 GTX //
    Samsung Evo 512GB - WD Livebook 4TB // Corsair AX750 // Dell S2716DG 144hz 1440p Gsync // Corsair 750D

iTrader
    0
    alternate.be

Heb vorige week hier componenten besteld voor een volledige build.
    Besteld op woensdag - geleverd op vrijdag.
    Alles dik in orde.

iTrader
    0
    In Kortessem op de Hasseltsesteenweg is er ook ene.

iTrader
    0
    Dit is echt de allerlaatste keer dat ik bij alternate kom

begin deze week een gigabrix mini pc gaan halen met bijhorende ssd en geheugen, ik vraag nog speciaal welk geheugen zeker compatible is (DDR3 low voltage) en nu kom ik erop uit dat ze mij gewoon willekeurig geheugen gegeven hebben en nu blijkt zelfs dat ze dat gewoon niet hebben.

Door de zeer slechte werking in de winkel heb ik bovendien nog 45 min moeten wachten ook

Vermits de verpakking kapot gescheurd moet worden kan ik omwisselen vergeten.
    dude

kludde's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Heeft er iemand ervaring met Hardware.be?

Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Zijn er meer/betere shops in West Vl? Op dit moment lijkt All in one systems Gent de beste keus, die zijn goedkoopst en zijn blijkbaar betrouwbaar ook. In West Vl is er niet echt iets vergelijkbaar heb ik de indruk

soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creamium Bekijk bericht
    Zijn er meer/betere shops in West Vl? Op dit moment lijkt All in one systems Gent de beste keus, die zijn goedkoopst en zijn blijkbaar betrouwbaar ook. In West Vl is er niet echt iets vergelijkbaar heb ik de indruk
    Geen idee, maar sinds dat All in one systems 2 winkels in de streek van Gent heeft overgenomen ( descom en Jaha) zijn ze plots een stuk duurder geworden dan voorheen.
    In your life you'll be amazed at all the love you lose
    You can never live that life again
    The one thing you will never lose is the singing in your head
    That will still be with you until the end RIP LEMMY

Psy's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Nog eens mijnitshop (mariakerke/gent) in de schijnwerper zetten, 780GTX van MSI had problemen met de fan, binnengedaan & na een aantal weken (+/-3 weken) volledig nieuwe kaart gehad & upgrade naar een lightning gekregen.
    Eerste keer RMA via MSI is dus super verlopen, en ook de eigenaar heeft altijd spontaan & snel gereageerd bij eventuele vragen.

Is eigenlijk een pure webshop-only maar contact bij eventuele problemen loopt zeer vlot.
    // Mine i7 6700k @ 4.6Ghz 1.25v - EKWB P360 // Asus Maximus VIII Formula // 32GB Corsair DDR4 3000 // MSI 1080 GTX Gaming X //
    2x Samsung EVO 1TB SSD // Corsair AX860i // Acer XB271HU 144hz 1440p Gsync // In Win 909

// Vriendin i7 7700k @ 4.8Ghz 1.28v - Noctua D15S // Asus Maximus VIII Hero // 16GB Corsair DDR4 3000 // Gigabyte G1 Gaming 1070 GTX //
    Samsung Evo 512GB - WD Livebook 4TB // Corsair AX750 // Dell S2716DG 144hz 1440p Gsync // Corsair 750D

iTrader
    0
    Stille PC te Rumst (webshop)
    Webwinkel Stille PC *-* Stille PC

Ik ben zelf de eigenaar van deze webshop, en stel zelf zorgvuldig de systemen samen.

Indien je een vraag hebt over bepaalde hardware of specifieke systemen, stuur me dan gerust een PM of email.
    Als je een systeem wil laten bouwen met specifieke componenten, kan ik je daarvoor een vrijblijvende prijs opgeven.

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Iemand ervaring met Paradigit.be? Ze zijn een stuk goedkoper dan Alternate en hebben gratis verzending vanaf 25€? Iemand daar al gekocht?

iTrader
    4 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Iemand ervaring met Paradigit.be? Ze zijn een stuk goedkoper dan Alternate en hebben gratis verzending vanaf 25€? Iemand daar al gekocht?
    Is gewoon komplett...

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten