Pagina 1 van 3 123 Laatste
    Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Advies voor een game stoel te kopen

Ik zou graag advies willen krijgen van mensen die al een game stoel hebben gekocht.
    Welke winkel bied een goeie prijs aan en waar moet ik opletten?
    Want elke stoel zou anders zijn dacht ik.
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider, Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Corsair K70 RGB MK.2, Mouse: Corsair Ironclaw RGB Gaming Mouse,Headset: logitech G920, Steer Wheel: Thrustmaster T300 RS GT

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ik heb een Secretlab Titan XL. Zit iets harder, maar heb ik graag. Goeie steun in de rug en een super design (heel persoonlijk natuurlijk).
    Van alle mensen die er thuis al hebben ingezeten alleen nog maar positieve commentaar van gekregen.

Ook zeer goede service (had problemen met levering wegens Corona).
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 63

iTrader
    45 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Welke winkel heb je dat gekocht?
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider, Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Corsair K70 RGB MK.2, Mouse: Corsair Ironclaw RGB Gaming Mouse,Headset: logitech G920, Steer Wheel: Thrustmaster T300 RS GT

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    138 (100%)
    Mentioned
    17 Post(s)
    Ik heb een 4-tal jaar geleden een Nitro Concepts E200 gekocht bij Caseking.de. De E200 is helaas EOL, maar de E300 reeks is de nieuwe versie.

Was vrij cheap en zit toch comfortabel genoeg dat ik uren kan gamen, als ik wil.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elke1988 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Want elke stoel zou anders zijn dacht ik.
    Denk je dat echt?

Ik heb de Secretlab Omega. Heb die nu anderhalf jaar en ziet er nog uit als nieuw. Desondanks heb ik wel spijt dat ik de PU leer versie gekocht heb, want dat gaat vroeg of laat toch beginnen scheuren en schilferen. Maar ben er tevreden van en mijn volgende zal ook gewoon terug een Secretlab stoel worden. Dan wel een in stof of echt leer.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik sta ook op het punt de Omega te bestellen. Heel wat zitten vergelijken en hij blijkt er toch zeer goed uit te komen.
    Ook iets stijlvoller dan de meeste flashy gamechairs die er in mijn ogen verschrikkelijk goedkoop uitzien.

Het enige dat mij tegenhoudt is de wachttijd van 2 maanden. Maar ik ben al twee maanden aan't twijfelen dus ik had er al kunnen op zitten
    PSN: Rurouni1560

iTrader
    45 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenpachi Bekijk bericht
    Ik sta ook op het punt de Omega te bestellen. Heel wat zitten vergelijken en hij blijkt er toch zeer goed uit te komen.
    Ook iets stijlvoller dan de meeste flashy gamechairs die er in mijn ogen verschrikkelijk goedkoop uitzien.

Het enige dat mij tegenhoudt is de wachttijd van 2 maanden. Maar ik ben al twee maanden aan't twijfelen dus ik had er al kunnen op zitten
    Stoelen zouden pas in july verstuurd worden.

ik ga beginnen met deze stoel. AKRacing Gaming Chair Core EX - Zwart / Rood
    Stream/Game Pc:

Joachim_staelen's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb anderhalve maand geleden ook een Titan XL van Secretlabs gekocht in de Softweave uitvoering.
    Ben hier erg tevreden mee. Zit iets harder maar damn, wat een stoel!!!
    Carpe Diem

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb ook ne Titan van Secret Labs is inderdaad een harde stoel maar voor de rug is het wel uitstekend.

NoGo's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaximumOfBass Bekijk bericht
    Ik heb een Secretlab Titan XL. Zit iets harder, maar heb ik graag. Goeie steun in de rug en een super design (heel persoonlijk natuurlijk).
    Van alle mensen die er thuis al hebben ingezeten alleen nog maar positieve commentaar van gekregen.

Ook zeer goede service (had problemen met levering wegens Corona).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joachim_staelen Bekijk bericht
    Ik heb anderhalve maand geleden ook een Titan XL van Secretlabs gekocht in de Softweave uitvoering.
    Ben hier erg tevreden mee. Zit iets harder maar damn, wat een stoel!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Ik heb ook ne Titan van Secret Labs is inderdaad een harde stoel maar voor de rug is het wel uitstekend.
    Zelf ook aan 't rondkijken voor een stoel, hopelijk beter dan mijn 70 euro uiteenvallend ding wat ik nu heb. Kwam deze uiteraard ook snel tegen, alleen hoor ik toch echt wisselvallige reacties over deze stoelen. Maar voornamelijk dan over de customer service en toch vaker voorkomende defecten. Dat houd me wel wat tegen, hoewel ik hierboven wat anders lees.

Ik zou het minder doen voor de looks, maar hij zit dus echt wel comfortabel als ik jullie mag geloven? Ik zie al twee mensen hier die de XL hebben, enige reden waarom? Als ik de sizing chart gebruik, val ik zowel qua gewicht als lengte nog wel binnen de normale variant (hoewel qua lengte de XL ook zou kunnen, weeg echter niet > 100 kg ).

Ik lees dan ook veel mensen die aanraden tweedehands een 'echte' ergonomische bureaustoel te kopen (hoewel de prijzen zelfs dan nog boven de prijs van deze uitsteken, en nieuw in de range 1000-2000 zitten ).
    (='.'=)

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Eerlijk gezegd zou ik toch voor iets anders gaan dan zo'n "gaming" chair. Die zijn enkel goed voor de looks.
    Wil je geen Herman Miller prijzen dan kan je ook bv zoiets kopen : https://www.bol.com/nl/p/ergonomisch...0000002103618/
    Giggity

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NoGo Bekijk bericht
    Zelf ook aan 't rondkijken voor een stoel, hopelijk beter dan mijn 70 euro uiteenvallend ding wat ik nu heb. Kwam deze uiteraard ook snel tegen, alleen hoor ik toch echt wisselvallige reacties over deze stoelen. Maar voornamelijk dan over de customer service en toch vaker voorkomende defecten. Dat houd me wel wat tegen, hoewel ik hierboven wat anders lees.

Ik zou het minder doen voor de looks, maar hij zit dus echt wel comfortabel als ik jullie mag geloven? Ik zie al twee mensen hier die de XL hebben, enige reden waarom? Als ik de sizing chart gebruik, val ik zowel qua gewicht als lengte nog wel binnen de normale variant (hoewel qua lengte de XL ook zou kunnen, weeg echter niet > 100 kg ).

Ik lees dan ook veel mensen die aanraden tweedehands een 'echte' ergonomische bureaustoel te kopen (hoewel de prijzen zelfs dan nog boven de prijs van deze uitsteken, en nieuw in de range 1000-2000 zitten ).
    ik heb mijne Titan nu een paar maand sinds mei denk ik, en geen klachten. uitstekende stoel.
    Kan natuurlijk niets zeggen over de customer service omdat ik er nog geen contact mee heb gehad, wel 5 jaar garantie.
    Ik heb de sizing chart ook gebruikt en bij mij kwam de gewone Titan uit de bus, de XL vond ik op de foto's toch een zeer groot zitvlak te hebben...
    Ik zit wel over de 100kg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd zou ik toch voor iets anders gaan dan zo'n "gaming" chair. Die zijn enkel goed voor de looks.
    Wil je geen Herman Miller prijzen dan kan je ook bv zoiets kopen : https://www.bol.com/nl/p/ergonomisch...0000002103618/
    Rotste stoel ooit, wij hebben gelijkaardige stoelen op het werk niet die merk misschien maar wel dezelfde vorm en model.
    do not buy.
    mijn "gaming" chair zit nochtans 100 keer beter dan mijn stoel op het werk...

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Ik heb de Sharkoon Skiller SG4: https://www.alternate.be/Sharkoon/SK...1?event=search
    Ik heb die op black friday aan 199€ kunnen kopen, dus dat was echt wel een deal toen. Ik ben er best tevreden van. Zit er soms meer dan 8h/dag in en heb niet echt last van mijn rug.
    De SG4 is wel beter dan bijv. de SG2, vind ik zelf.
    Noblechairs en Secretlabs waren de merken waar ik eerst naar het kijken was, want die hebben goede reviews. Maar ik heb nog steeds geen spijt van mijn aanschaf.

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Rotste stoel ooit, wij hebben gelijkaardige stoelen op het werk niet die merk misschien maar wel dezelfde vorm en model.
    do not buy.
    mijn "gaming" chair zit nochtans 100 keer beter dan mijn stoel op het werk...
    Lol, wij hebben exact die stoelen op het werk... Inderdaad echt rotstoelen. Sorry ikbenben, slecht advies!

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Aprella's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb ook een sharkoon skiller. Geen idee wat model want deze is al een paar jaartjes oud en ik ben er super content van. Ik kan hier heel de dag opzitten zonder problemen.
    Op het werk heb ik een vrij prijzige ergonomische stoel waar alles stukjes verzet kunnen worden om mijn lichaam perfect te onder steunen (en de stoel is ook op mijn lichaam afgesteld) maar na een paar uurtjes begint die toch super oncomfortabel te zitten en dat heb ik niet met mijn sharkoon stoel.

Regels voor berichten