Pagina 3 van 3 Eerste 123
    Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Hier toch ook heel content van mijn titan.

NoGo's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hij is voor mij eigenlijk ook buiten budget dat ik gedachten had hoor. 't Is gewoon dat ik verschillende stoelen getest heb en deze steekt er met kop en schouders boven uit. Ik zou gewoon steeds het gevoel hebben dat ik toch beter wat meer had uitgegeven moest ik deze zou laten schieten.
    Ik heb mezelf kunnen paaien met het feit dat er 12 jaar garantie op is en dat deze waarschijnlijk zeker de volgende 20 jaar zal meegaan, ttz toch op zijn minst zijn hele garantieperiode. Ook 't feit dat het een investering is in degelijkheid en mijn rug.
    Ik ben zelf ook overstag gegaan. Ik twijfelde over de Titan, maar hier en daar toch genoeg dingen gelezen om eerst nog ergens anders te kijken. Ik ben dan naar een showroom gegaan en heb er enkele verschillende ergonomische bureaustoellen getest, waaronder meerdere herman miller modellen. Was echt wel bizar om te zien hoeveel verschil er kan zijn (en hoeveel beter het kan), maar ook dat het heel erg persoonlijk is wat aangenaam gevonden word. Ik heb uiteindelijk voor een RH new logic 220, vond ik persoonlijk toch net beter in verglijking met de HM waarin ik gezeten heb.
    (='.'=)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NoGo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben zelf ook overstag gegaan. Ik twijfelde over de Titan, maar hier en daar toch genoeg dingen gelezen om eerst nog ergens anders te kijken. Ik ben dan naar een showroom gegaan en heb er enkele verschillende ergonomische bureaustoellen getest, waaronder meerdere herman miller modellen. Was echt wel bizar om te zien hoeveel verschil er kan zijn (en hoeveel beter het kan), maar ook dat het heel erg persoonlijk is wat aangenaam gevonden word. Ik heb uiteindelijk voor een RH new logic 220, vond ik persoonlijk toch net beter in verglijking met de HM waarin ik gezeten heb.
    Ja, dat is. Je merkt het verschil maar pas goed als je enkele vergeleken hebt. Ook zoals je zelf zegt (en ik eerder ook al) is dit zeer persoonlijk en zal de ene stoel voor jou misschien goed zijn en voor een ander dan weer niet. Die RH ziet er ook alvast een goede stoel uit! Ik heb wel gekeken naar een stoel waarvan de leuning mesh is, ik verkies dit omdat ik liever heb dat het "ademt". Nu heb ik een lederen stoel en als het zo warm is is dat echt zweten er in.
    Giggity

Regels voor berichten