Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Mechanical keyboard Logitech

Iemand hier ervaring met Romer-G toetsen tov Cherry MX ?

Ben op zoek naar een nieuw toetsenbord en Logitech geniet toch wel de voorkeur aangezien iemand me kan helpen met 35% discount via werk dus iets als een G512 komt dan op 83 Euro ipv bijna 130 en een G513 op 116 Euro ipv bijna 160.
    Ook vind ik het font op de keycaps neutraler en mooier dan het font dat Corsair gebruikt en om dan full price voor een Corsair RGB keyboard te betalen + nog eens andere keycaps vind ik wat zot.

De g815 kan ik ook krijgen voor een goede prijs maar dat zijn meer een laptop achtige keys die mechanical zijn als ik de uitleg van Logitech goed begrijp, liggen compleet ''plat'' op het toetsenbord en weet niet of dat voor mij is, al vind ik het wel een heel mooi keyboard en met media keys ( hoewel niet echt een vereiste )

Anyway enige ervaring met Romer-G keys ( tactile of linear ) hoor ik graag

Osis1984's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb ook lang zitten kijken naar Logitech en lees positieve berichten over de switches zelf, maar de keycaps zijn blijkbaar van mindere kwaliteit waardoor deze sneller afslijten.
    Langs de andere kant doen ze blijkbaar niet moeilijk om een vervangende set op te sturen als je contact opneemt met support.
    Was zelf bv naar de G613 aan het kijken.

Ben dus ook wel benieuwd naar Tactile ervaringen, aangezien je met azerty niet veel anders kunt selecteren..

edit : dikke merci , die 35% korting is via Benefit @ work , wat ik ook heb
    Laatst gewijzigd door Osis1984; 14 mei 2020 om 13:11
    Don't know , don't care

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben ook al even aant het rondkijken voor een mechanisch keyboard en die van Logitech zien er wel strak uit met hun metalen afwerking. Bij mij is het ook voor op kantoor en deze zien er ook wat professioneler en minder 'gaming' uit. Ik leunde toch nog iets meer naar Corsair door de echte mediatoetsen.
    Je kan bij Logitech blijkbaar wel de f-toetsen wijzigen naar de mediatoetsen dus dat lost dat tekort wel op. Met die Benefit @ Work (kende ik ook niet) zou ik ook wel eens voor Logitech durven gaan.

Ik heb veel reviews gezien en blijkbaar leunen die romers sterk aan bij de cherry varianten en ze zijn nog iets sneller (kortere indruk) zelfs.

In Belgische azerty is er wel quasi geen keus blijkbaar. Enkel de G413?
    Laatst gewijzigd door Kenpachi; 17 mei 2020 om 10:44
    PSN: Rurouni1560

Osis1984's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenpachi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben ook al even aant het rondkijken voor een mechanisch keyboard en die van Logitech zien er wel strak uit met hun metalen afwerking. Bij mij is het ook voor op kantoor en deze zien er ook wat professioneler en minder 'gaming' uit. Ik leunde toch nog iets meer naar Corsair door de echte mediatoetsen.
    Je kan bij Logitech blijkbaar wel de f-toetsen wijzigen naar de mediatoetsen dus dat lost dat tekort wel op. Met die Benefit @ Work (kende ik ook niet) zou ik ook wel eens voor Logitech durven gaan.

Ik heb veel reviews gezien en blijkbaar leunen die romers sterk aan bij de cherry varianten en ze zijn nog iets sneller (kortere indruk) zelfs.

In Belgische azerty is er wel quasi geen keus blijkbaar. Enkel de G413?
    Klopt.. ik ben dan ook maar voor de G413 gegaan. Ook omdat RGB niet echt een prioriteit was, maar goed als de G512 Carbon beschikbaar was geweest , had ik toch liever die gehad. Maar heb geen zin in Frans Azerty..
    Ik vrees dat er veel verkocht is geweest omwille van ook de promotie van Doom Eternal gratis bij producten >149€..

Had online nog ergens een kortingsbon gevonden van 10€ , dus eindelijk heb ik een G603 en G413 voor 106€. Als het tegenvalt , kan ik het nog altijd terugsturen.
    Je kan proberen of de kortingsbon nog werkt (6m3d47rt4)
    Don't know , don't care

Regels voor berichten