Discussie: Boxen voor TV

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Question Boxen voor TV

Hallo,

In ons huis hangen van deze contactdozen voor het geluid (voor onze televisie).
    voor een soort van surround systeem te maken (enkel links en rechts) achter onze zetel en in de nabijheid is er ook geen netstroom voorzien aan deze aansluiting, wel aan de ingang aan de tv

Ik dacht dat het simpele keuze ging zijn , maar je hebt draadloze speakers , speakers die netstroom nodig hebben , Slimme speakers , hifi speakers weet ik niet echt welke soort ik nu precies moet nemen.

Iemand die me op weg kan helpen naar welk soort speakers ik moet kijken ?

GRTZ
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obi Wan Kenobi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hallo,

In ons huis hangen van deze contactdozen voor het geluid (voor onze televisie).
    voor een soort van surround systeem te maken (enkel links en rechts) achter onze zetel en in de nabijheid is er ook geen netstroom voorzien aan deze aansluiting, wel aan de ingang aan de tv

Ik dacht dat het simpele keuze ging zijn , maar je hebt draadloze speakers , speakers die netstroom nodig hebben , Slimme speakers , hifi speakers weet ik niet echt welke soort ik nu precies moet nemen.

Iemand die me op weg kan helpen naar welk soort speakers ik moet kijken ?

GRTZ

Daar ga je nooit iets mee kunnen doen zonder dat je een receiver hebt die het digitaal signaal van de tv omzet in een analoog signaal.

Je hebt dus nodig:
    1) een receiver
    2) passieve luidsprekers als je die aansluitingen wenst te gebruiken

De receiver uitgangen worden dan aan die stekkerdoos gekoppeld...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten