Pagina 1 van 2 12 Laatste
    GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)

tablet voor black friday

Ok, ben dus op zoek naar een tablet, tijdens black friday, en mijn oog viel op deze tablet van Lenovo.

Is Lenovo goed op zich in tablets? Mijne Samsungs S2 heeft de geest gegeven inzake batterij en zoek dus iets nieuws, niet te duur, niet te veel bloatware, goede batterij en vooral USB-C, kwaestie van niet teveel met allemaal soorten opladers te moeten rondlopen....

Heeft er hier iemand deze, of gelijkaardig model, en wat zijn de bevindingen?

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Wat verwacht je ervan? Die zal nog wel ca va zijn voor ne kleine ofzo. Nen SD 450 is nu ook niet echt hét van hét. Voor er af en toe wat op te tokkelen zal dat nog goed zijn.

Persoonlijk, zou ik eerder een iPad 2018/2019 ofzo kopen. Voor dat geld (€100 meer) kan je echt niets beter krijgen.

Als je Tab S2 enkel een kapotte batterij heeft, zou je die niet gewoon vervangen, als je er voor rest nog content van bent?
    Batterij kost mss hooguit €30.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat verwacht je ervan? Die zal nog wel ca va zijn voor ne kleine ofzo. Nen SD 450 is nu ook niet echt hét van hét. Voor er af en toe wat op te tokkelen zal dat nog goed zijn.

Persoonlijk, zou ik eerder een iPad 2018/2019 ofzo kopen. Voor dat geld (€100 meer) kan je echt niets beter krijgen.

Als je Tab S2 enkel een kapotte batterij heeft, zou je die niet gewoon vervangen, als je er voor rest nog content van bent?
    Batterij kost mss hooguit €30.
    kweeni, ik laat die volledig op, gebruik hem kwartiertje, laat hem uurtje of 2 liggen gewoon en is dan volledig plat...

eigenlijk wel content van, maar ik begin daar niet aan batterijen vervangen ze...

en apple is voor mij gelijk LG, alleen heeft apple voor mij al veel langer geleden afgedaan

iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    kweeni, ik laat die volledig op, gebruik hem kwartiertje, laat hem uurtje of 2 liggen gewoon en is dan volledig plat...

eigenlijk wel content van, maar ik begin daar niet aan batterijen vervangen ze...

en apple is voor mij gelijk LG, alleen heeft apple voor mij al veel langer geleden afgedaan
    Bwah, zo moeilijk lijkt mij dat niet om de batterij te vervangen.

Ik ben ook niet pro-Apple maar de iPad is 1 van de weinige toestellen die nog deftig geprijsd is voor de specs en prestaties die je krijgt. Ik zou die zeker kunnen aanraden, de vriendin heeft een 2018 model en dat werkt gewoon heel deftig. Als wij op vakantie ofzo in Duitsland zijn zitten wij TV te kijken met de Proximus TV app en dat stottert niet en werkt gewoon, hetzelfde als elke game en app. Zij speelt er dagelijks games op en is er echt content van.
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Bwah, zo moeilijk lijkt mij dat niet om de batterij te vervangen.

Ik ben ook niet pro-Apple maar de iPad is 1 van de weinige toestellen die nog deftig geprijsd is voor de specs en prestaties die je krijgt. Ik zou die zeker kunnen aanraden, de vriendin heeft een 2018 model en dat werkt gewoon heel deftig. Als wij op vakantie ofzo in Duitsland zijn zitten wij TV te kijken met de Proximus TV app en dat stottert niet en werkt gewoon, hetzelfde als elke game en app. Zij speelt er dagelijks games op en is er echt content van.
    ok, respect voor uw mening , maar gene apple hier ze... daar begin ik niet meer mee

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zou dan eerder voor de Samsung Tab S5e gaan. Denk dat je daar veel meer tevreden van gaat zijn dan van de Lenovo.
    Het is ook geen echt duur toestel.
    Giggity

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Ik zou dan eerder voor de Samsung Tab S5e gaan. Denk dat je daar veel meer tevreden van gaat zijn dan van de Lenovo.
    Het is ook geen echt duur toestel.
    any black friday promos voor dat model?

iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    ok, respect voor uw mening , maar gene apple hier ze... daar begin ik niet meer mee
    Begrijp ik. Zou i.i.g. die Lenovo niet kopen.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    any black friday promos voor dat model?
    Geen idee, maar er loopt momenteel wel nog een promo van Samsung zelf dat je er een gratis bookcover ter waarde van 70€ kan bij krijgen. De tablet zelf start vanaf 369€
    https://www.mediamarkt.be/nl/product...andard%20feed|
    Giggity

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    S5e inderdaad deftige keuze. Voor minder dan 200 vind ik de Samsung Tab A 2019 ook geen slechte deal. Dochter heeft er eentje sinds een half jaar en als je daar niet de grafisch meest intensieve games op speelt werkt dat ook prettig.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Geen idee, maar er loopt momenteel wel nog een promo van Samsung zelf dat je er een gratis bookcover ter waarde van 70€ kan bij krijgen. De tablet zelf start vanaf 369€
    https://www.mediamarkt.be/nl/product...andard%20feed|
    Mjah voor die prijs ga ik bij vandenborre ze, zelfde prijs daar en ga voor multimédia ni bij mediamarkt ze, hooguit een game ofzo, die hebben inzake garantie ook al tegen mijn schenen geshot en ben redelijk koppig op da vlak...

Maar is ineens weer 170 meer dan initieel gedacht, ben er dus niet uit

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mjah voor die prijs ga ik bij vandenborre ze, zelfde prijs daar en ga voor multimédia ni bij mediamarkt ze, hooguit een game ofzo, die hebben inzake garantie ook al tegen mijn schenen geshot en ben redelijk koppig op da vlak...

Maar is ineens weer 170 meer dan initieel gedacht, ben er dus niet uit
    Ja, maakt niet uiteindelijk waar je hem haalt.

Je had geen budget gezet voor wat hij mag kosten
    Voor 200€ ga je enkel maar trage dingen hebben vrees ik.
    Giggity

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    ik was in de hoop dat telenet ze in hun webshop hadden , maar gene sjans op da vlak...

amazon.de zal ik maar niet riskeren zekers?

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hebt ge toevallig geen ecocheques meer liggen ?

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy444 Bekijk bericht
    Hebt ge toevallig geen ecocheques meer liggen ?
    Kunde da daarvoor gebruiken dan ?

Zal idd toch terug een samsung tablet worden, was wreed content van mijne vorige, alleen spijtig van de achilleshiel van alle toestellen tegenwoordig, de batterij...

Deze is toch met usb c ehh?
    Laatst gewijzigd door GETHEZ; 25 november 2019 om 23:22

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten