GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)

Note 10 (normal) : compatibele wireless charging bank

Ok, wil dus overgaan tot aankoop van een Note 10 en wou graag een wireless charging powerbank aankopen samen met wat andere accessoires op amazon.de.

Je hebt blijkbaar wireless chargers die evengoed een powerbank in 1 zijn... maar ik zie door het bos de bomen niet en wou eens navragen wie hier ervaring mee heeft en/of een bepaald model kan aanraden...

pluspunten uiteraard:
    - stabiliteit
    - genoeg mah, oftewel jus om te laden
    - gebruiksgemak
    - snelheid

ik ga wel niet te lang wachten hiervoor dus als je iets uit het hoofd weet, laat maar weten hier...

alvast bedankt, grtz

PS: dus liefst een compatibele charger met ook USB -C laadpoort ook als het kan...

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Wireless charging is zo nutteloos en traag dat dat het geld niet waard is. Zal een pak sneller gaan als je gewoon via USB oplaadt.

Kies gewoon een deftige Anker Powerbank: https://www.amazon.de/Anker-PowerCor...b-c+pow&sr=8-6

Of Ugreen:
    https://www.amazon.de/dp/B079HRZTDP/..._J5vzDbT0WT43G
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    103 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wireless charging is zo nutteloos en traag dat dat het geld niet waard is. Zal een pak sneller gaan als je gewoon via USB oplaadt.

Kies gewoon een deftige Anker Powerbank: https://www.amazon.de/Anker-PowerCor...b-c+pow&sr=8-6
    ik had vroeger een anker, was er heel tevreden van , maar ligt bij mijn broer omdat deze geen usb-C had... hoe snel is de USB-c poort tov de 25 watt lader van samsung zelf??

wat is me dat allemaal met die verschillende laadtechnologieën?

Quick charge
    USB PD charger
    allerlei types USB-a en USB-c
    kabels moeten evengoed compatibel zijn
    etc.
    Laatst gewijzigd door Davion; 27 augustus 2019 om 21:30

iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    ik had vroeger een anker, was er heel tevreden van , maar ligt bij mijn broer omdat deze geen usb-C had... hoe snel is de USB-c poort tov de 25 watt lader van samsung zelf??
    Ik heb momenteel 2 van Rock en 1 van Tronsmart, allemaal met Type-C en QuickCharge 3.0. alhoewel de ene Rock wel sneller is dan de andere dat ik heb. Is ook met percentage indicator.

Ik heb van die cheapere Aliexpress kabels met 90° USB Type-C port en die werkt perfect met mijn OP6T en al de verschillende powerbanks.
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    103 (100%)
    ben aan het geilen op deze 50.000 mah batterij

en zo groot als een boek, toch portable als ge ne rugzak bijhebt i guess..

iTrader
    132 (100%)
    Dat is geen powerbank, maar een powerblok .

Duurt pokkelang voor die opgeladen is. Had een tijdje terug een 30k mAh en dat duurde een ganse dag voor die opgeladen is.

iTrader
    103 (100%)
    Was maar een grapje, is me te duur en ondersteunt zelf geen usb-c

Als die tegelijk kan opladen is het misschien wel de moeite maar voor wat ik hem wil gebruiken is de anker powercore beter van formaat, dus het zal wss deze worden...

Maar just nog een vraagje hierover, die eerste link van u raden ze iets eronder (op pc toch) een nieuwer PD power delivery model voor, is deze niet beter geschikt? Dus die van 20100mah,maar dan nieuwer...

Deze dus... https://www.amazon.de/Anker-PowerCor.../dp/B071JWNQ8Y
    Laatst gewijzigd door GETHEZ; 27 augustus 2019 om 20:38

iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Was maar een grapje, is me te duur en ondersteunt zelf geen usb-c

Als die tegelijk kan opladen is het misschien wel de moeite maar voor wat ik hem wil gebruiken is de anker powercore beter van formaat, dus het zal wss deze worden...

Maar just nog een vraagje hierover, die eerste link van u raden ze iets eronder (op pc toch) een nieuwer PD power delivery model voor, is deze niet beter geschikt? Dus die van 20100mah,maar dan nieuwer...
    Die kan je ook kiezen. Natuurlijk is die Anker maar 3A max. dus sneller is wel beter. Die UGreen is misschien wel beter geschikt.

Ikzelf heb er liever een paar van 10k dan 1x 20k. Zo kan er ene opladen terwijl je de andere gebruikt.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    103 (100%)
    normaal gezien wordt het deze Anker...:
    https://www.coolblue.be/nl/product/8...-pd-zwart.html

Is specifiek een USB met Power Delivery support (Note 10 heeft dat) , maar ik vrees dat ik ook een wall charger met Power delivery ga moeten bijkopen... Dewelke raden jullie aan?

Is deze Powerbank een goede keuze?? Moet ik ook nog een aparte laadkabel bijkopen of is de meegeleverde kabel voldoende ? (de USB-C naar USB-C kabel dus)

PS: het blokje moet ook rechtstreekse Power Delivery naar de Note ondersteunen... Ben ik dan niet best om gewoon direct een USB-C naar USB-C bij te kopen..? dan kan ik de stock thuislaten en met deze set kan ik dan zowel via powerbank als uit de muur opladen?? of mis ik iets?

PS kabel moet ook data ondersteunen want ik wil hem ook aan de pc hangen (voor samsung dex)

Voila, alles aangekocht, 140 lappen lichter, we weten waarvoor we werken...

Aankoop:
    Anker, 20.000 mah speed powerbank (60€)
    Anker powerport II met Power Delivery wall charger (40€)
    2 laadkabels van mophie : usb-C naar usb-C, usb-C naar usb-A
    (16eur en 25eur)

Wel goede kwaliteit, powerbank laadt supersnel op...
    Laatst gewijzigd door Davion; 2 september 2019 om 20:57

Regels voor berichten