strijkkeiZer?'s schermafbeelding
    iTrader
    0

Headset voor het werk

Hi Guys,

Ik ben aan het denken om een nieuwe headset te kopen.

Hij zou worden gebruikt op kantoor en op de fiets naar kantoor toe (in de winter ga ik niet met de fiets, in de lente tot en met herfst ga ik 1 tot 3x per week met de fiets als het aan het regenen is).
    belangrijkste punt is de geluidskwaliteit, ik luister voornamelijk naar edm en hip-hop dus de bass moet goed zitten.
    anc is een mooie plus.
    Draadloos via bluetooth is ook iets wat ik wel verwacht, liefst de mogelijkheid om zowel met men iphone als men laptop te verbinden (aangezien ik soms moet bellen voor het werk, of onverwachts gebeld kan worden).
    het geluid mag ook de mensen rondom mij niet storen aangezien we met open desks werken.

het is nogal moeilijk om op basis van reviews de geluidskwaliteit te beoordelen en er is geen winkel die ze allemaal te koop aanbied

Ik zat in mijn hoofd met
    *Sony wh-1000XM3: volgens de reviews zowat de beste anc headset die er is, geluid is zeer goed volgens de reviews (ook de bass), grote nadelen zijn de prijs en het feit dat er maar 1 toestel tegelijkertijd verbonden kan zijn.
    *Plantronics backbeat pro 2:volgens reviews goed geluid (ook de bass), kan 2 toestellen tegelijkertijd verbinden, nadelen zijn de prijs en de mindere anc.
    *Skullcandy crusher wireless: skullcandy zou volgens de review bij de merken horen die het meeste bass in aanbieding heeft, de prijs is ook minder pijnlijk dan de bovenstaande, nadeel is de mindere kwaliteit van anc en er kan maar 1 toestel tegelijkertijd verbonden zijn
    *Skullcandy hesh 3: skullcandy zou volgens de review bij de merken horen die het meeste bass in aanbieding heeft, de prijs is ook minder pijnlijk dan de bovenste 2, "nadeel" is geen geen anc en er kan maar 1 toestel tegelijkertijd verbonden zijn
    *sennheiser hd 4.4 bt: volgens reviews goed geluid (ook de bass), nadeel blijkt dat het verbinden met meerdere toestellen tegelijkertijd niet super werkt.

iemand tips betreffende deze keuze?

Grtz,

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Geen ervaring met bovenstaande merken/typen, maar wel met de bose qc35 ii. Zit +- in de price range van die Sony.

Bijzonder goede geluidskwaliteit, probleemloos schakelen tussen verschillende toestellen, prima batterijduur en fantastische ANC. Misschien iets over je budget, maar de investering meer dan waard. Ik heb hem destijds aan een hogere prijs gekocht, maar nog geen seconde spijt van gehad.

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    De Bose is een van de beste ANC koptelefoons. Ik zou die ook aanraden.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ik kan bevestigen dat de Boses heel goed zijn, heb er zelf ook. Maar ik hoor tegenwoordig wel vaak dat die Sony's de QC van Bose wel heeft voorbijgestoken.
    Volgens de laatste reviews zouden de Bose Noise Cancelling Headphones 700 dan weer het vuur aan de schenen van de Sony's leggen. Vind die er alleen wat minder goed uitzien.
    PSN: Shaddix-be

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Heb een tijdje terug voor mijn verlof een Focal Listen BT Chic Blue gekocht en was eigenlijk verrast hoe goed dat geluid is. Heeft naar mijn weten geen ANC, maar blokkeert wel serieus wat geluid van buitenaf.

Ik luister ook veel Hip-Hop, Rap, R 'n B, EDM en Hardstyle en de Bass is echt schitterend. Plus je kan tot 8 apparaten verbinden en er ook wireless mee bellen.

Kan wel eventueel een optie zijn?
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Ik heb zelf de Sennheiser HD 4.50 BTNC en ben hier enorm tevreden over. Voelt zeer comfortabel voor lange periodes (heb 'm soms meerdere uren na elkaar op), heeft ANC, kan ook via kabel aangesloten worden indien de batterij plat is. Heb geen probleem bij verbindingen tussen verschillende apparaten (iphone, macbook en laptop).

Ik luister vooral hardcore en metal (dus ook muziek waar bas belangrijk is) en kom absoluut niets te kort in dat opzicht.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

Regels voor berichten