lora's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Iemand ervaring met een Benq ex3203r monitor

Ik zoek mijn 27" TN monitor weg te doen en een 32" curved model aan te schaffen.
    Daar ik met een 1080Ti werk denk ik dat 1440P het hoogst haalbaar is tegen 144Hz.
    De Benq ex3203r komt met zijn cijfers erg dicht bij wat ik zoek.
    Ik lees alleen hier en daar dat VA panelen erg veel trailing en ghosting opleveren.
    Reviews op Youtube zijn erg ongeloofwaardig, meestal gesponsord en dus zoek ik echter ervaring.

Wat met die trail en ghosting?
    Hoe bevalt de PPI?
    Gamen zal sowieso aangenaam zijn maar gewoon spreadsheets en dergelijke, browsen, noem maar op.

Thanks alvast.
    I7 8700K | H115i Pro | Z370F strix | 16GB DDR4@3000MHz | ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING | 970EVO | 860EVO | 850 EVO | 2* WD Green 3 Tb | NZXT H700 Black | Corsair RM650x | Benq XL2730Z | XBOX 360 cordless | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech G810 | HyperX Cloud Alpha | Win10Pro

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ghosting nog nooit last van gehad met benQ xr3501 das va paneel

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb meer ghosting op ips schermen gezien dan op de 6 VA monitors die ik de afgelopen 2 maand heb gehad waaronder de BenQ xr3501, moet nu wel zeggen de Asus Rog was beter dan de Benq

Op men huidig 43" 32:10 Va scherm ook niks last van ghosting

Shaguar's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb een BenQ EX3501R met een VA paneel. Deze heeft geen last van ghosting noch trailing. Soms tijdens een shooter durft hij wel eens wat input lag te vertonen, dat kan je nog wel wat tweaken. Buiten wat backlight bleed bij zwart beeld is er niet veel aan de hand.

De blaam die VA vaker krijgt is kleuren, maar deze unit doet het bijna zo goed als IPS, VA is een mooie tussenin oplossing. Ik gebruik hem beide met een Macbook en Windows PC, kleuren zijn zo goed als perfect voor mij.
    "The most dangerous poison is the feeling of achievement. The antidote is to every evening think what can be done better tomorrow"
    MTB: Canyon Spectral 7.0AL

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaguar Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb een BenQ EX3501R met een VA paneel. Deze heeft geen last van ghosting noch trailing. Soms tijdens een shooter durft hij wel eens wat input lag te vertonen, dat kan je nog wel wat tweaken. Buiten wat backlight bleed bij zwart beeld is er niet veel aan de hand.

De blaam die VA vaker krijgt is kleuren, maar deze unit doet het bijna zo goed als IPS, VA is een mooie tussenin oplossing. Ik gebruik hem beide met een Macbook en Windows PC, kleuren zijn zo goed als perfect voor mij.
    2nd

Regels voor berichten