I know tis eens iets anders dan pc's en tv's maar ik ben op zoek naar een no bells en whistles blender die ook zonder problemen ice cubes en bevroren fruit verpletterd zonder daar moeite mee te hebben of het maar half te doen, en gewoon ook lekker goedkoop want hij heeft als enige doel enkel smoothies/milkshake/wat beslag voor protein pannenkoeken te mixen.

Ik heb al bijna heel Amazon en Bol afgeschuimd en gekeken van gewone blenders met zo een kan op van 1.5L tot van die kleine blenders waar de mix beker ook een drankbeker is om mee te nemen, het probleem is dat die laatste vaak maar 350w zijn en ice crush staat niet in de specs, van die 1.5L blenders vind ik wel een aantal 500+w toestellen voor een ''cheape'' prijs en dan staat er wel ice crush bij maar volgens de helft van de reviews kan em dan toch geen ijs of bevroren fruit aan zonder een hoop liquid erbij of gewoon helemaal niet.

Die Philips of andere merk blenders van 60+ euro ( tot vlot 100+ euro ) kunnen dat zonder moeite want die hebben 1000+w maar er moet toch een blender bestaan onder 50 euro die ice en bevroren fruit aankan ?