Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456
    L242RU5's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Fraps is ok.

Temp/volt best met openhardwaremonitor
    r5 2600 @ 4.2ghz - corsair/noctua H105 - gskill tridentz 16g 3200mhz - Biostar X370GTN -Custom vega 56 hybrid - 2x 3TB hitachi hdd - 500gb 950pro+ 850evo
    In een rugzakvriendelijke fractal core 500

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Ik heb 2 Microsoft accounts , heb niet met de juiste aangemeld bij instellen , kan ik niet veranderen van? Ik vind nergens dit optie .denk dat windows vast zit aan een account

Zie geen verschiel tussen deze 2

https://www.megekko.nl/product/4278/...-MAX-processor

https://www.megekko.nl/product/4278/...2700-processor
    Laatst gewijzigd door Davion; 30 mei 2019 om 21:36
    Ook elders te koop.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Geen idee ik gebruik dat al jaren niet meer, meeste games hebben een benchmark build in en dat toont wel redelijk goed de performance die je gaat krijgen in game.
    Voor de rest heb ik een fps counter in mijn scherm software geloof ik maar zelfs nog nooit aangezet wanneer je ver onder de 60 fps hit voel je het wel.

In steam heb je normaal ook een setting daarvoor, Settings - In Game en dan in het midden zie je ergens ''in-game fps counter '' en zet je dat op de positie waar je de counter wilt.

Vroeger had je daar ook Fraps voor, geen idee of dat nog bestaat, is een tooltje om gameplay te recorden maar je kon het ook minimaliseren naar je taskbar en dan ingame een hot key naar keuze indrukken om de fps counter te tonen of verbergen.

iTrader
    120 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Geen idee ik gebruik dat al jaren niet meer, meeste games hebben een benchmark build in en dat toont wel redelijk goed de performance die je gaat krijgen in game.
    Voor de rest heb ik een fps counter in mijn scherm software geloof ik maar zelfs nog nooit aangezet wanneer je ver onder de 60 fps hit voel je het wel.

In steam heb je normaal ook een setting daarvoor, Settings - In Game en dan in het midden zie je ergens ''in-game fps counter '' en zet je dat op de positie waar je de counter wilt.

Vroeger had je daar ook Fraps voor, geen idee of dat nog bestaat, is een tooltje om gameplay te recorden maar je kon het ook minimaliseren naar je taskbar en dan ingame een hot key naar keuze indrukken om de fps counter te tonen of verbergen.
    Ik heb gevonden in Nvidia programma zelf

Download sneelheid is traag, is dat door de Uplay ,Origin en al die platforms?
    Laatst gewijzigd door georgiodavid; 30 mei 2019 om 18:45
    Ook elders te koop.

iTrader
    5 (100%)
    Kan van veel factoren afhangen, gebruikte platform, load op de download servers op dat moment, je internet formule.
    Ik heb 100 mbps down bij Proximus en haal toch vlot 10Mbps/s op Steam, op Uplay ook de laatste keer dat ik iets moest installen en op die Epic launcher ook.

Doe eens een speedtest online en zie naar je snelheid, als die goed lijkt zou het op zo een game platform ook goed moeten zijn voor downloads, anders is er wss gewoon ff een load op hun servers.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Hangt soms af welke game, bv bij Ark survival gaat dat enorm traag bij mij op Steam. Andere games gaan dan vlot aan 24Mbps.
    Origin durft soms wel enorm traag gaan, met BFV was het ook even downloaden bij mij.

Uplay / Epic gaan bij mij meestal altijd vlot.
    Zowel op Wifi als kabel.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    120 (98%)
    Het was 1mbps op origin en speed test 3mbps.
    Proximus reset en speed test 70mbps ,Origin 10mbps.

Man Crisys 3 ziet er zo knap uit , op 360 heb ik gehad , een van mijn favo games, als ik nieuwe pc heb is eerste wat ik herspeel.

Dit is specs van pc met wa ik aant testen ben integratie in mijn setup, alles werkt goed via receiver , Dolby Atmos ook maar soms doet driver fout en schakelt gewoon naar 7.1. Zou kunnen dat ik recentste hdmi moet kopen of deze pc is niet sterk genoeg voor verwerking van sound..wie weet.

Paar pc ergernissen :
    Bij elke inlog vraagt pc pin of wachtwoord , ik krijg niet uit gezet al heb ik op (nooit) vragen ingesteld.

Vind niet hoe ik in beeld instellingen kan kleur wit(achtergrond van elke venster) veranderen naar donker zoals nachtmode bij Android.

Ook mis ik knop ..vroeger was naast knop "start" (bureauablad knop ) waarmee alle vensters minimaliseren .

Verder zie ik naar uit naar mijn PC build binnenkort.
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...be7f93d6b8.jpg
    Laatst gewijzigd door georgiodavid; 31 mei 2019 om 04:45
    Ook elders te koop.

KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door georgiodavid Bekijk bericht
    Het was 1mbps op origin en speed test 3mbps.
    Proximus reset en speed test 70mbps ,Origin 10mbps.

Man Crisys 3 ziet er zo knap uit , op 360 heb ik gehad , een van mijn favo games, als ik nieuwe pc heb is eerste wat ik herspeel.

Dit is specs van pc met wa ik aant testen ben integratie in mijn setup, alles werkt goed via receiver , Dolby Atmos ook maar soms doet driver fout en schakelt gewoon naar 7.1. Zou kunnen dat ik recentste hdmi moet kopen of deze pc is niet sterk genoeg voor verwerking van sound..wie weet.

Paar pc ergerissen :
    Bij elke inlog vraagt pc pin of wachtwoord , ik krijg niet uit gezet al heb ik op (nooit) vragen ingesteld.

Vind niet hoe ik in beeld instellingen kan kleur wit(achtergrond van elke venster) veranderen naar donker zoals nachtmode bij Android.

Ook mis ik knop ..vroeger was naast knop "start" (bureauablad knop ) waarmee alle vensters minimaliseren .

Verder zie ik naar uit naar mijn PC build binnenkort.
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...be7f93d6b8.jpg
    Niet slecht bedoeld, maar als je pc gaat gebruiken leer je best Google te gebruiken. Al je vragen zijn letterlijk het eerste antwoord in Google als je ze daar stelt. (Best in het Engles)
    https://www.recoverlostpassword.com/...indows-10.html
    https://blogs.windows.com/windowsexp...file-explorer/
    https://www.isumsoft.com/windows-10/...e-taskbar.html

iTrader
    120 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingOfWoods Bekijk bericht
    Niet slecht bedoeld, maar als je pc gaat gebruiken leer je best Google te gebruiken. Al je vragen zijn letterlijk het eerste antwoord in Google als je ze daar stelt. (Best in het Engles)
    https://www.recoverlostpassword.com/...indows-10.html
    https://blogs.windows.com/windowsexp...file-explorer/
    https://www.isumsoft.com/windows-10/...e-taskbar.html
    Top. bedankt voor je opzoekwerk.

Google is altijd handig niet alleen op pc ook op smartphone .
    Ik had eigelijk niet echt een vraag gesteld maar eerder wat mij ergerde door niet direct te hebben gevonden. En idd had ik kunnen googlen. Als we allemaal zo redeneren van" ask and talk to google! " dan zouden meer dan helft van topics en forums moeten niet gecreërd worden.
    Laatst gewijzigd door georgiodavid; 1 juni 2019 om 12:32
    Ook elders te koop.

iCruysberghs's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben uiteindelijk voor deze build gegaan. Comments?

iTrader
    120 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iCruysberghs Bekijk bericht
    Dit is interessant..
    https://r.tapatalk.com/shareLink?url...9&share_type=t

Dit ongeveer zal mijn build zijn , suggesties en ideeën zijn welkome.
    Over case NZXT H500 Airflow ben ik niet echt evrtuigd vermits het invoer langs voor een kant is.

Geeforce GTX 1080TI
    Met Ryzen 7 2700x ofwel wacht ik tot nieuwe Ryzen 7 3700x
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ad93c572d9.jpg
    Laatst gewijzigd door Davion; 12 juni 2019 om 20:20
    Ook elders te koop.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iCruysberghs Bekijk bericht
    Niet perse iets heel verkeerd mee, enkel wat ''imo'' puntjes zoals 3000/3200mhz ram ipv 2666 en een corsair rm550x of seasonic focus plus 550 ipv een Corsair vs550 voeding, die vs trekt dat wel maar is eigenlijk meer voor algemene huis en tuin pc's en geen gaming pc's.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door georgiodavid Bekijk bericht
    Dit ongeveer zal mijn build zijn , suggesties en ideeën zijn welkome.
    Over case NZXT H500 Airflow ben ik niet echt evrtuigd vermits het invoer langs voor een kant is.

Geeforce GTX 1080TI
    Met Ryzen 7 2700x ofwel wacht ik tot nieuwe Ryzen 7 3700x
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ad93c572d9.jpg
    Waarom wil je perse een 2700x of 3700x ? lijkt me geld weggegooid tov een 2600 of een 3600 ( geen idee of er een 3600 komt, heb die ryzen 3000 unveil niet zo gevolgd ) met future proofen heeft dat ook weinig te maken want tegen dat een 2600 te traag is geworden dan is een 2700x ook te traag geworden ( pakweg binnen een jaar of 5 )

Rest is wel cava, kan eventueel iets besparen ook op de SSD door een Evo 8x0 te pakken ipv een 970 m.2 ssd, in dagelijks gebruik of zelfs loading times zit daar niet veel tussen maar ondertussen is m.2 wel zo goedkoop geworden dat het een eigen keuze is geworden of je wel of niet een m.2 pakt.

Met een Corsair rm650x kom je er ook wel, en normaal is die toch al vlot 30 euro goedkoper, 750 is al meer voor dual gpu setups, nuja nooit veel fout om hoog in PSU te gaan maar een PSU is meestal wel het meest efficient rond 85% load en met 650 ga je ook jaren alles trekken zolang je bij 1 gpu blijft.

Die NZXT H500 airflow is fine, heb ook zo een gekocht vorige zomer en met fans vooraan voel je echt opzij die lucht binnen getrokken worden, was ook eerst sceptisch maar na reviews te zien toch gekocht en airflow is fine, temps zijn ook fine.

Om nog even terug te komen op die 2700x, daar heb je imo geen andere cpu cooler bij nodig, die rgb AMD stock cooler doet goed zijn job, is niet de stilste of koelste op de markt maar imo fine, maar blijf er toch bij dat je beter voor een 2600 gaat ipv een 2700x , tenzij je ook een high quality Twitch stream gaat broadcasten terwijl je op dezelfde pc ook gamed.

iTrader
    120 (98%)
    Niet perse iets heel verkeerd mee, enkel wat ''imo'' puntjes zoals 3000/3200mhz ram ipv 2666 en een corsair rm550x of seasonic focus plus 550 ipv een Corsair vs550 voeding, die vs trekt dat wel maar is eigenlijk meer voor algemene huis en tuin pc's en geen gaming pc's.

Waarom wil je perse een 2700x of 3700x ? lijkt me geld weggegooid tov een 2600 of een 3600 ( geen idee of er een 3600 komt, heb die ryzen 3000 unveil niet zo gevolgd ) met future proofen heeft dat ook weinig te maken want tegen dat een 2600 te traag is geworden dan is een 2700x ook te traag geworden ( pakweg binnen een jaar of 5 )

Rest is wel cava, kan eventueel iets besparen ook op de SSD door een Evo 8x0 te pakken ipv een 970 m.2 ssd, in dagelijks gebruik of zelfs loading times zit daar niet veel tussen maar ondertussen is m.2 wel zo goedkoop geworden dat het een eigen keuze is geworden of je wel of niet een m.2 pakt.

Met een Corsair rm650x kom je er ook wel, en normaal is die toch al vlot 30 euro goedkoper, 750 is al meer voor dual gpu setups, nuja nooit veel fout om hoog in PSU te gaan maar een PSU is meestal wel het meest efficient rond 85% load en met 650 ga je ook jaren alles trekken zolang je bij 1 gpu blijft.

Die NZXT H500 airflow is fine, heb ook zo een gekocht vorige zomer en met fans vooraan voel je echt opzij die lucht binnen getrokken worden, was ook eerst sceptisch maar na reviews te zien toch gekocht en airflow is fine, temps zijn ook fine.

Om nog even terug te komen op die 2700x, daar heb je imo geen andere cpu cooler bij nodig, die rgb AMD stock cooler doet goed zijn job, is niet de stilste of koelste op de markt maar imo fine, maar blijf er toch bij dat je beter voor een 2600 gaat ipv een 2700x , tenzij je ook een high quality Twitch stream gaat broadcasten terwijl je op dezelfde pc ook gamed.
    Hey bedankt voor je tijd .
    met samenwerking Ascari (toffe en geduldige pee mij pc noob aant helpen samenstellen : D ) eerst ging ik idd voor 2600 maar die scoort minst met fps in tal van videos op yt , 2700x is met meer core , frames en betere cooler, ik kan idd eerst met included fan starten maar we zullen zien..

Die 970 evo plus komt met 1 free spel van bol.com heb vandaag ontdekt die actie maar idd eerste optie was 1tb m.2 intel 660 en die is eigelijk ook snel genoeg en voor zelfde geld 500gb meer maar helft trager dan 970 evo plus, dit evo plus wil ik voor als operator storage en later koop ik nog 1tb bij, m.2 ssd of gewone ssd het kost bijna zelfde ,voor als game storage .

Er kunnen nog aanpassingen gebeuren idd het is nog niet def, ben wel op hete kolen al 3weken aant bestuderen vergelijken iedereen lastig vallen maar heb nog geduld, wil dat het zo perfect mogelijk en lang mogelijk meegaat voor 1440p of 4k 60fps en meer mag ook te kunnen spelen , zo moet ik niet meer aan next gen xbox of ps5 denken, genoeg aan console gespendeerd (fckng 30fps) .

GPU heb ik al en voor AMD CPU aant wachten mss zakken die ryzen 7 2700x in prijs eens 8/07 ste nieuwe gen uitkomen of Ryzen 3700 die 330 eu zou kosten ineens nemen das 30eu meer dan R7 2700x .

NZXT h500 ofwel Phanteks Eclipse p350x zal worden na vermoeiende preselectie van 300tal, volgende week heb ik allebei om is te oordelen wat best uitziet en aanvoelt

P.S.
    Mijn gedacht ên budget was maand geleden rond €800

Vind jammer dat H500 niet zelfde design jeeft wat betreft langs 2 kanten van voor toevoer en boven ook aan 2 zijkanten dacht ik zoals NZXT h400 en H700.
    Laatst gewijzigd door Davion; 12 juni 2019 om 22:15
    Ook elders te koop.

Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456

Regels voor berichten