Pagina 2 van 2 Eerste 12
    Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    131 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja, maar dan heb je veel manueel werk. Ik moet gewoon de titel van een film of serie intikken en al de rest gaat volledig automatisch.
    Sonarr en Radarr zijn echt 2 geweldige om het helpen in het automatiseren van uw setup, maar die werken niet samen met de standaard downloadstation.

Hangt er vanaf hoe ver je er in wilt gaan. Maar ik kan me best voorstellen dat wanneer je mogelijkheden van zo'n NAS begint te ontdekken, dat je alle functies wilt kunnen gebruiken.

Kwa hardeschijven maakt het niet zoveel uit, maar je kiest best wel een NAS gerichte schijf. Die zijn meestal stiller, gaan langer mee en hebben langer garantie. En ze zijn gemaakt om 24/7 te draaien.
    De Ironwolf zijn vrij goedkoop en goed. De WD reds zijn stiller, maar duurder. Ik heb WD reds om die reden, maar moest mijn NAS in de garage staan of op zolder, dan had ik er ook Iron Wolfs in gesmeten.
    Bwah, ik heb, persoonlijk, liever een overzicht van wat er download en doe dat liever manueel. Op de PC heb ik wel een bulk renamer dat ik kan gebruiken, maar voor die paar films of afleveringen op een dag, lukt dat wel om manueel te doen.

Heel veel moet je nu ook weer niet doen, file laden, folder kiezen, na download naam aanpassen en ondertiteling hernoemen.

Mijn Ironwolfs zijn op zich wel vrij stil, enkel de fans van de NAS zelf zijn meer merkbaarder dan de HDD's. NAS en Ironwolfs draaien sinds aankoop (november 2018) 24/7.

Heb wel van die beschermingsmoussekes, dat ze voor tafels enzo gebruiken zodat die geen krassen op de laminaat maken, onder de pootjes van de NAS geplakt omdat die in de TV meubel sta.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.2 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor
    Astro A40 TR Headset + MixAmp - Corsair Dark Core SE RGB mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Bwah, ik heb, persoonlijk, liever een overzicht van wat er download en doe dat liever manueel. Op de PC heb ik wel een bulk renamer dat ik kan gebruiken, maar voor die paar films of afleveringen op een dag, lukt dat wel om manueel te doen.

Heel veel moet je nu ook weer niet doen, file laden, folder kiezen, na download naam aanpassen en ondertiteling hernoemen.

Mijn Ironwolfs zijn op zich wel vrij stil, enkel de fans van de NAS zelf zijn meer merkbaarder dan de HDD's. NAS en Ironwolfs draaien sinds aankoop (november 2018) 24/7.

Heb wel van die beschermingsmoussekes, dat ze voor tafels enzo gebruiken zodat die geen krassen op de laminaat maken, onder de pootjes van de NAS geplakt omdat die in de TV meubel sta.
    Ja, dat deed vroeger ook zo, maar met goeie settings pakt hij enkel de kwaliteit die je wil.
    Ik heb er nog 0.0 omkijken naar en zelfs mijn vriendin kan er mee werken. Tis werkelijk gewoon de titel ingeven en al de rest gebeurd automatisch. Niet meer wekelijks het gezaag van van de vriendin dat ik dit en dat moeten zoeken :-)

En watchtower update de dockers, dus er geen omkijken meer naar. Enkel mijn Unifi controller en home assitant instance laat ik niet auto updaten. Daar wacht ik altijd een weekske om te zien als er geen breaking changes zijn.
    En als er dan toch eens een breaking change is, dan doe je op 2 minuten een rollback naar de vorige versie.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    131 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Ja, dat deed vroeger ook zo, maar met goeie settings pakt hij enkel de kwaliteit die je wil.
    Ik heb er nog 0.0 omkijken naar en zelfs mijn vriendin kan er mee werken. Tis werkelijk gewoon de titel ingeven en al de rest gebeurd automatisch. Niet meer wekelijks het gezaag van van de vriendin dat ik dit en dat moeten zoeken :-)

En watchtower update de dockers, dus er geen omkijken meer naar. Enkel mijn Unifi controller en home assitant instance laat ik niet auto updaten. Daar wacht ik altijd een weekske om te zien als er geen breaking changes zijn.
    En als er dan toch eens een breaking change is, dan doe je op 2 minuten een rollback naar de vorige versie.
    Doe dat al op de manuele manier sinds mijn eerste Synology NAS, zit ondertussen aan mijn 3de. Vriendin is er niet echt mee bezig, dus gezeik krijg ik niet . Ben ik er rustig op het gemakske mee bezig als ik 's avonds in de zetel lig. Dus tis niet dat ik er echt tijd voor moet vrijmaken.

Download tegenwoordig enkel 4K HDR's en 1080p's als het echt nodig is en 4K's zijn nu ook niet zo uitgebreid beschikbaar.

Ieders zijn manier, natuurlijk. Vind dat niet erg om telkens op de NAS bezig te zijn.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.2 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor
    Astro A40 TR Headset + MixAmp - Corsair Dark Core SE RGB mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten