Discussie: 32inch smart tv?

crossfader's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)

32inch smart tv?

Ik zoek voor op de slaapkamer een 32 inch tv om tegen de muur te hangen, deze zal enkel gebruikt worden om te streamen aangezien wij geen digibox of dergelijke hebben.

Ik zoek dus een TV met een goede (futureproof) OS met simpele interface.

Full HD (4k vind ik niet in 32inch)

Heb ethernet voorzien achter de tv dus zou liefst via dit kunnen connecteren ipv wifi ivm snelheid.
    Liefst niet meer dan 500euro, zou normaal ruim moeten zijn voor een 32 inch.

Optie 2. is er een systeem (mini pc, pc on a stick) dat jullie kunnen aanraden om eventueel mee achter de TV op te hangen zodat ik een volwaardige OS kan draaien op de TV?
    Ik ben niet echt in deze wereld thuis.

Alvast bedankt?
    - i7 4960X - Asus Rampage IV Black Edition - Corsair H100i - Corsair Obsidian 900D - Corsair vengeance 4x4GB - Nvidia Geforce 1080 Ti - Asus HYPER PciE M2 - Samsung 970 EVO 500GB -

FlameDB's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Hoe ver zal je zitten van de TV? 32 inch is extreem klein, zou toch zeker voor 40 inch kijken.

Meeste smart tv's hebben ethernet aansluiting, dus zou er niet van wakker liggen, deze zal je kunnen aansluiten via een netwerkkabel.

Wat betreft een volwaardige OS te draaien op tv: wat wil je er precies mee doen? Alst om te streamen is, er zijn voldoende android boxen te krijgen aan schappelijke prijzen die zaken kunnen streamen. Gebruik zelf een nvidia shield (is wel wat overkill, maar alles werkt hier op) en op de andere tv zit android tv ingebouwd (sony smart tv).

Regels voor berichten