Discussie: Nieuwe gamecomputer

Patj's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Question Nieuwe gamecomputer

Dag allemaal,

De komende maanden zou ik een nieuwe gamecomputer willen aanschaffen. Ik heb even rondgekeken op Azerty en was geïnteresseerd in één van deze twee computer: de standaard (https://azerty.nl/product/azerty/325...0-ghz-gtx-1060) en de advanced (https://azerty.nl/product/azerty/325...6-ghz-gtx-1070). Nu is mijn vraag of dit prijsverschil het waard is om voor de advanced te gaan? Ga ik merkbaar langer de nieuwste spelletjes kunnen spelen? (ik hoef overigens niet op ultrasettings te kunnen spelen). FYI ik speel vooral strategie spelletjes zoals de total war reeks en EU IV. Af en toe een shooter zoals Red orchestra en arma. Zijn er nog andere tips die jullie kunnen geven? Zouden jullie overigens een paar maand wachten met de computer aan te kopen omwille van de stijgende prijzen van computeronderdelen (cryptocurrency hype?), of is dit een overbodige zorg?

Alvast bedankt voor jullie commentaren en tips!
    no votes  

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gezien je vooral strategie games speelt, zou ik vooral een krachtige cpu voorzien
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is momenteel zowat de slechtste periode van de afgelopen jaren om een nieuwe pc samen te stellen. De prijs voor RAM geheugen is zowat verdubbeld de afgelopen 12 - 16 maanden, grafische kaarten kosten door de cryptocurrency snullen zo'n 150 - 200 euro meer dan zou mogen.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    no votes  

2.DIE.4's schermafbeelding
    iTrader
    98 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het is momenteel zowat de slechtste periode van de afgelopen jaren om een nieuwe pc samen te stellen. De prijs voor RAM geheugen is zowat verdubbeld de afgelopen 12 - 16 maanden, grafische kaarten kosten door de cryptocurrency snullen zo'n 150 - 200 euro meer dan zou mogen.
    Goh ja, en wat zal het binnen een paar maand zijn ... ?

De goedkoopste zal ook al voldoen, misschien even door de voorgestelde builds van Ascari gaan in andere threads en daar iets uithalen?

Ofwel 2dehands als het net ietsje goedkoper mag ...
    no votes  

Regels voor berichten