iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Desktop voor Photoshop

Allen,

Ik plan een nieuwe desktop te kopen, ik heb al een professioneel scherm, en het doel is vooral om fotobewerking. daarnaast ook wat internet etc the usual stuff.
    mijn scherm kan resolutie van 2560 x 1440 aan, dus moet zeker een grafische kaart hebben die dit goed aan kan.

heb gelezen om vooral op de CPU en Ram te focussen, maar weet niet welke combinaties het beste zijn ivb moederbord, grafische kaart etc.

ik wil een PC die zeker jaar vlot draait, en waar ik mist bepaalde upgrades later toch 7 jaar ofzo mee kan doen. budget ergens 1000 euro, maar kan meer als er echt goede redenen zijn om dat te doen. wil geeen super systeem met hoogste prijs want die prijs/kwaliteit is zwak en niet te rechtvaardigen, dan upgrade ik liever wat ram of cpu na 4 jaar.

graag hulp, want het is 10 jaar geleden sinds ik nog een desktop zelf samenstelde en ik ben totaal outdated over de huidige hardware ...
    no votes  

Twinturbo's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een discrete grafische kaart voor photoshop is niet echt nodig tenzij je veel gpu accelerated features gebruikt van PS.
    Neem minstens een i5 6xxx of i7 6xxx, met een B150 moederbord (als je geen RAID nodig hebt), H170 indien wel RAID. Liefts met USB 3.1 gen 2 (A/C type) en een M.2 slot (PCI-E 3.0 4x).
    Voor de rest zou ik opteren voor een kast met geluidsisolerend materiaal. In de richting van een Cooler Master Silencio 352 (micro ATX).
    Zoizo een SSD steken (Samsung 850 EVO).
    no votes  

Regels voor berichten