Pagina 2 van 2 Eerste 12
    rafbanaan's schermafbeelding
    iTrader
    172 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Overdrijft ge niet een beetje? Het lijkt precies alsof ge met een persoonlijke vendetta bezig zijt.
    Afaik heeft hij bij alles gelijk.

OT: Als er een leuk beeld opduikt in een 9Lives TV opname of live gaming... ram het niet in onze keel bij elke gelegenheid.
    PSN ID/STEAM ID/ORIGIN: Tha_soh
    La música del futuro.
    no votes  

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    355 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rafbanaan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Afaik heeft hij bij alles gelijk.

OT: Als er een leuk beeld opduikt in een 9Lives TV opname of live gaming... ram het niet in onze keel bij elke gelegenheid.
    Dan zal ik hem eens van repliek bedienen.

1) Ik denk niet dat zelfs de ergste columnschrijver bij HLN in een argument zou aanhalen dat gamers een stelletje puberale, kelder-levende eenzaten zijn omdat de "hoofdman" op een gaming-website, af en toe, een babe-pic upload. Over het imago van Gunktv & consoorten ga ik me niet uitspreken gezien ik het niet volg, maar de invloed ervan op 9lives lijkt mij verwaarloosbaar.

2) Vindt ge nu echt dat uw "anciënniteit" u een soort van veto geeft? Uw mening verdient evenveel respect als een ander, maar gebruik uw "jaren 9lives-ervaring" niet als argument. Ook al zijt ge ooit redacteur of moderator geweest hier.

3) Imo wilde je juist wel provoceren en gaf je toon niet bepaald aan dat je een constructieve discussie wou voeren.
    Fire, walk with me
    Last.fm
    no votes  

owa's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik zou liever wat suggesties zien kwa games of onderwerpen van de mede 9-livers.
    AMD Phenom x6 T1055 2.6 Ghz|kingston 8gb Ddr 1666 Mhz|Crosshair formula IV| nvidia geforce 680GTX| 2tb HDD WD 7200RPM| Antec Current High 750watt|120 GB SSD|Zalma Cnps extreme 10 Cpu cooler|Aerocool Vx-9 Pro LE Case|
    no votes  

Matthew's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Alright, we hebben ondertussen tonnen feedback via andere wegen verkregen, dus ik ga deze topic sluiten. We hebben enkele mooie programma-ideeën en gaan die de komende dagen verder uitwerken. Over een dikke week horen jullie hier meer over.

Thanks voor de constructieve bijdrages heren en dames bezoekers der 9lives.
    Matthew
    no votes  

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten