Pagina 1 van 11 12345 ... Laatste
    Dj Super's schermafbeelding
    iTrader
    0

Nieuw concept 9lives TV...

Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
    no votes  

Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Is het concept slecht camerawerk en klank, of is dat gewoon even qua test?
    Vorige nick: "conquerpoy_123"
    no votes  

Wijsheid's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Het is natuurlijk maar de eerste keer, maar het lijkt me dat de jongens echt niet geschikt zijn om voor een camera te zitten.
    Piew piew poew
    no votes  

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    Mitch en Mathew komen nogal geforceerd over(in beeld), de review zelf is niet slecht wel een beetje te 'noobisch'.
    9lives richt zich(dacht ik) op de hardcore gamers en dit doet me eerder denken aan Start 2 Game/Roekie.
    Maar het is leuk om te zien dat er opnieuw initiatieven worden genomen op 9lives(zij het onder druk van 4G)
    Misschien eens kijken naar de kickoffs van Gamevault/Eurogamer die gasten zijn
    grappig en goed op elkaar ingespeeld.
    PSN: rscaboy_belgium
    no votes  

Matthew's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mitch en Mathew komen nogal geforceerd over(in beeld), de review zelf is niet slecht wel een beetje te 'noobisch'.
    9lives richt zich(dacht ik) op de hardcore gamers en dit doet me eerder denken aan Start 2 Game/Roekie.
    Maar het is leuk om te zien dat er opnieuw initiatieven worden genomen op 9lives(zij het onder druk van 4G)
    Nuttige feedback!

Het is zo dat we nog op zoek zijn naar de perfecte manier van presenteren en praten. De komende video's hebben elk een andere stijl en we zullen binnenkort nog meer content bieden. En zoals gezegd, we moeten er nog een beetje inkomen, het kan nog wat losser. Maar dat komt nog
    Matthew
    no votes  

Davyke's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Ik zie de druk van 4G hier wel niet echt in. 9L is nog steeds 40x groter dan 4G en 4G brengt helemaal geen eigen videomateriaal online...

Maar de kickoffs van GV en nu EG zijn zeker het bekijken waard. Hoewel we daar geen echte beelden zien van de redacteurs. Maar ik ben wel overtuigd van het principe dat sommige mensen goed werk verrichten achter de schermen, maar daar misschien gewoon moeten blijven. Een echt aangenaam tv-gezicht (Nic D bvb) om naar te kijken is echt wel een must.
    Technologie Blogger @ www.lookit.be
    YouTube Gaming Channel @ http://www.youtube.com/tvpowerplay
    YouTube Tech Channel @ http://www.youtube.com/powerplaytech
    Twitter: @davyvh
    no votes  

dietrich0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    No offence.. Maar jullie hebben echt geen uitstraling om te presenteren: te houterig en te weinig kijken naar de camera, Matthew doet het beter dan Mich imo. Camerawerk is ook bedroevend.
    wtf
    no votes  

quake3's schermafbeelding
    iTrader
    96 (99%)
    Inderdaad op een wat minder 'saaie' toon praten en goede afwisseling tss gamebeelden en camera.
    no votes  

iTrader
    4 (83%)
    Misschien proberen in deze richting uit te gaan.

YouTube - Top Spin Tennis

YouTube - The Godfather Review (deze is beter naar mijn idee) [review]

http://www.youtube.com/watch?v=L90R4...eature=related [coverstory]
    Laatst gewijzigd door Syfi; 6 februari 2011 om 20:19
    no votes  

Jay's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davyke Bekijk bericht
    Ik zie de druk van 4G hier wel niet echt in. 9L is nog steeds 40x groter dan 4G en 4G brengt helemaal geen eigen videomateriaal online...

Maar de kickoffs van GV en nu EG zijn zeker het bekijken waard. Hoewel we daar geen echte beelden zien van de redacteurs. Maar ik ben wel overtuigd van het principe dat sommige mensen goed werk verrichten achter de schermen, maar daar misschien gewoon moeten blijven. Een echt aangenaam tv-gezicht (Nic D bvb) om naar te kijken is echt wel een must.
    Moet 'k u wa links doorsturen in pm?
    no votes  

Davyke's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay Bekijk bericht
    Moet 'k u wa links doorsturen in pm?
    ja dat mag want dan heb ik ze allemaal gemist (buiten de normale trailers en dergelijke).
    Technologie Blogger @ www.lookit.be
    YouTube Gaming Channel @ http://www.youtube.com/tvpowerplay
    YouTube Tech Channel @ http://www.youtube.com/powerplaytech
    Twitter: @davyvh
    no votes  

McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    1) Blijf achter de camera
    2) Koop een betere micro
    3) Train voor een aangenamere stem, jullie spreken op eenzelfde toon, komt zeer saai over
    4) Zorg voor mindere haperingen in je overtuiging (uuuhmm, ....)
    5) Kom natuurlijker over
    6) Zorg voor een goede inhoud
    ...(Niet heel het filmpje uitgekeken (30 sec)
    Waarom eig zo veel moeite doen voor 9lives, de website wordt waarschijnlijk toch binnenkort verkocht en mss werkt men dan met een professionele redactie. (Hopelijk dan toch voor het nivo () dringend op te krikken.)

Trying is the first step towards failure. En uit dit stuk is dit nogmaals bewezen.
    Laatst gewijzigd door McGregor; 7 februari 2011 om 01:21
    If you can achieve something without a struggle it's not going to be satisfying. -Greg LeMond
    no votes  

Matthew's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoolerMaster Bekijk bericht
    ...(Niet heel het filmpje uitgekeken (30 sec)
    Waarom eig zo veel moeite doen voor 9lives, de website wordt waarschijnlijk toch binnenkort verkocht en mss werkt men dan met een professionele redactie. (Hopelijk dan toch voor het nivo () dringend op te krikken.)
    Zolang ge niet Telenet bij familienaam heet, veronderstel ik dat die uitspraak gebaseerd is op roddels. Wij worden regelmatig op de hoogte gesteld van de situatie en dat lijkt nog niet snel te gebeuren hoor

Dat gezegd zijnde, we willen nieuwe content bieden en we moeten uiteraard ergens beginnen. Ik moet wel zeggen dat we een beetje voor de leeuwen geworpen werden, maar de volgende video's zullen op vlak van montage in ieder geval al beter uitgewerkt worden. Er is al iemand die zich specifiek met de montages voor 9lives TV zal bezighouden en die alle feedback zal gebruiken om het in de toekomst te verbeteren. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat men al doende leert. Er zullen nog meer gezichten aan jullie worden voorgesteld in de volgende video's en dan hebben we een idee wie er beter wel en wie beter niet te zien blijft.

En wat bedoel je met goede inhoud? Als je wil zeggen dat Top Spin 4 jou niet interesseert... ja, daar kunnen wij niets aan doen. Maar we zullen in ieder geval wel nog interessante content brengen. Daarover later meer.

Bedankt voor alle feedback iedereen!
    Matthew
    no votes  

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    148 (97%)
    Pff kweet het niet. Lijkt eerder op 2 nerds op hun zolder met Final Cut Pro en teveel tijd

1. Jullie zien er niet uit (no offence)
    2. Heel saai praten
    3. eeeuh, ...., eeeuh...
    4. shakey cam + slecht standpunt

keep it up!
    no votes  

McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeMatthew Bekijk bericht
    Zolang ge niet Telenet bij familienaam heet, veronderstel ik dat die uitspraak gebaseerd is op roddels. Wij worden regelmatig op de hoogte gesteld van de situatie en dat lijkt nog niet snel te gebeuren hoor

Dat gezegd zijnde, we willen nieuwe content bieden en we moeten uiteraard ergens beginnen. Ik moet wel zeggen dat we een beetje voor de leeuwen geworpen werden, maar de volgende video's zullen op vlak van montage in ieder geval al beter uitgewerkt worden. Er is al iemand die zich specifiek met de montages voor 9lives TV zal bezighouden en die alle feedback zal gebruiken om het in de toekomst te verbeteren. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat men al doende leert. Er zullen nog meer gezichten aan jullie worden voorgesteld in de volgende video's en dan hebben we een idee wie er beter wel en wie beter niet te zien blijft.

En wat bedoel je met goede inhoud? Als je wil zeggen dat Top Spin 4 jou niet interesseert... ja, daar kunnen wij niets aan doen. Maar we zullen in ieder geval wel nog interessante content brengen. Daarover later meer.

Bedankt voor alle feedback iedereen!
    Inhoud had ik eerder over wat jullie precies te vertellen hadden.

"Wij worden regelmatig op de hoogte gesteld"
    In Planet E563 misschien.
    If you can achieve something without a struggle it's not going to be satisfying. -Greg LeMond
    no votes  

Pagina 1 van 11 12345 ... Laatste

Regels voor berichten