Pagina 6 van 11 Eerste ... 2345678910 ... Laatste
    Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hou er rekening mee dat die beelden van rond de tijd zijn dat deze thread gemaakt is, Wimpie heeft niet echt de kans gehad om nota te maken van die feedback. 'n perstrip is werken werken en nog 'ns werken, zo veel mogelijk informatie proberen te verzamelen op een vrij strak schema.
    Het is nu ook niet dan Wimpie nog nooit voor een camera heeft gestaan of mee gewerkt heeft hé. GunkTV gaat al tijdje mee
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be
    no votes  

Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Maar er is sowieso toch nog een tweede man mee, hoe kan hij anders een stand-up doen?
    Vorige nick: "conquerpoy_123"
    no votes  

Wimpie's schermafbeelding
    iTrader
    11 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Conqie Bekijk bericht
    Maar er is sowieso toch nog een tweede man mee, hoe kan hij anders een stand-up doen?
    Er was idd een tweede man mee maar meestal ben ik alleen met m'n eigen Canon om te filmen. Dus dan is het altijd even behelpen en het merendeel van de andere journalisten weet met wat geluk nog net wat de voorkant van het toestel is... Daarnaast gebeurt het filmen tijdens trips steeds in m'n vrije tijd en dat betekent dat het vaak raprap moet gaan.

Hoe dan ook, feedback blijft welkom. Dus als je wil verklaren waarom het camerawerk volgens jou "ondermaats" is, dan hou ik daar graag rekening mee.
    Laatst gewijzigd door Wimpie; 15 februari 2011 om 08:50
    PSN ID: Almighty_one| PS4
    - Playing: GTA V (Next Gen) -
    -When you do things right, people won't be sure you've done anything at all-
    no votes  

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Er is vandaag een nieuw filmpje verschenen, maar hou betreffende het camerawerk er alsjeblieft rekening mee dat deze beelden gefilmd zijn op het RIFT-event van 28 januari en dus van voor jullie feedback.
    no votes  

quake3's schermafbeelding
    iTrader
    96 (99%)
    hier zie ik totaal geen problemen, buiten het feit dat jullie er toch wel redelijk lang over hebben gedaan om het filmpje online te zetten
    no votes  

Matthew's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quake3 Bekijk bericht
    hier zie ik totaal geen problemen, buiten het feit dat jullie er toch wel redelijk lang over hebben gedaan om het filmpje online te zetten
    Er was dan ook al coverage over het evenement vlak erna en de reportage was niet onmiddellijk de bedoeling.
    Matthew
    no votes  

Jay's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Kan er ook ff gezegd worden wie de interviewer is?

Edit: omdat er geen antwoord lijkt te komen zelf maar wat opzoekingswerk gedaan. Vond 't al vreemd dat noch in 't nieuwsbericht noch in 't filmpje zelf werd gezegd wie de interviewer was, terwijl een van de doelen van 9lives TV toch was om de redacteurs aan 't woord te laten zodat we hen ook wat beter leren kennen? Najah, 't blijkt dus iemand te zijn van UbiTV, en niet van 9lives.

Verklaart veel. Wat was het ook alweer dat Praga zei bij de eerste, vernieuwde 9lives TV?

Weet wel dat deze content enkel gebracht zal worden door mensen achter 9lives.be en niet van andere sites, magazines of bepaalde zenders. U snapt het plaatje wel durf ik te veronderstellen.
    Right. Ziet er toch naar uit dat Gunk en 9lives schaamteloos in elkaar blijven overvloeien, en daar zijn véél voorbeelden van te geven, of zie ik iets over het hoofd?
    Laatst gewijzigd door Jay; 15 februari 2011 om 22:27
    Eindredactie 4Gamers.be
    PSN: jayfaction
    Twitter: 4G_Jay
    no votes  

Zakman's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    De bedoeling van 9lives is toch om het beste gamesnieuws te brengen niet? En het concept van 9livesTV is idd om de redacteurs van de site meer aan bod te laten komen.

Maar zoals je wel weet Jay, werken deze mensen grotendeels vrijwillig en stoppen ze er hun eigen vrije tijd in. Je kan dan niet verwachten dat ze op alle events aanwezig kunnen zijn. Een itv met de community manager van Rift lijkt me toch wel toffe content. Wat maakt het dan uit dat Cliff van UBItv hem interviewde?

Sommige mensen moeten echt op alles kunnen kankeren...
    Doe vandaag niet, wat je morgen ook nog kan doen
    no votes  

Jay's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakman Bekijk bericht
    De bedoeling van 9lives is toch om het beste gamesnieuws te brengen niet? En het concept van 9livesTV is idd om de redacteurs van de site meer aan bod te laten komen.

Maar zoals je wel weet Jay, werken deze mensen grotendeels vrijwillig en stoppen ze er hun eigen vrije tijd in. Je kan dan niet verwachten dat ze op alle events aanwezig kunnen zijn. Een itv met de community manager van Rift lijkt me toch wel toffe content. Wat maakt het dan uit dat Cliff van UBItv hem interviewde?

Sommige mensen moeten echt op alles kunnen kankeren...
    9lives was er wel aanwezig, alleen niet met camera voor een interview on tape...

En dat er hier content van Gunk, 9lives en Ubi door elkaar gemixt wordt, daar heb 'k op zich ook geen probleem mee, ware het niet dat er van bovenaf wordt op gehamerd dat 9lives onafhankelijk is. Check de quote van Praga. Hij weet dat zo'n zaken gevoelig liggen en bij de eerste nieuwe 9lives TV heeft hij juist om die reden meteen erbij gezegd dat dit zou gemaakt worden door mensen achter 9lives, en énkel door mensen achter 9lives. Je kan natuurlijk nog wat gaan goochelen met de interpretatie van die woorden, omdat alles achter de schermen zo hard aan elkaar gelinkt is dat iedereen wel voor iedereen werkt, iedereen van Gunk bij 9lives en omgekeerd. Als dat zo is, zeg het dan ook gewoon, en dan weten we dat.

Dus de vraag is of dit nu echt wel door iemand achter 9lives gemaakt is of niet. Is het oorspronkelijk als UbiTV-aflevering bedoeld waar nu gewoon 9lives TV is voorgeplakt of niet? 'k Vraag gewoon wat opheldering En 'k wil dus maar zeggen dat je niet moet zeggen dat alles door mensen van 9lives zelf is gemaakt, als 't gewoon niet waar is.
    Eindredactie 4Gamers.be
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    no votes  

Jay's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    In plaats van ff serieus te antwoorden wimpel je 't maar af als iets waar eigenlijk geen aandacht aan besteed moet worden? M'n vragen zijn toch heus niet onredelijk dacht ik zo?

En als ik van een mug een olifant zou maken, dan maken jullie van een olifant een mug. Of zelfs dat nog niet eens. Jullie weigeren precies het bestaan van de olifant nog maar te erkennen. Goe bezig, ook veelzeggend dat je niet verder komt dan een afbeelding als antwoord om zo de vaart uit en aandacht van de feitelijke discussie te halen.
    Eindredactie 4Gamers.be
    no votes  

Dj Super's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay Bekijk bericht
    Dus de vraag is of dit nu echt wel door iemand achter 9lives gemaakt is of niet. Is het oorspronkelijk als UbiTV-aflevering bedoeld waar nu gewoon 9lives TV is voorgeplakt of niet? 'k Vraag gewoon wat opheldering En 'k wil dus maar zeggen dat je niet moet zeggen dat alles door mensen van 9lives zelf is gemaakt, als 't gewoon niet waar is.
    Neen, deze repo is niet door iemand van 9lives gemaakt, maar is wel op ons verzoek aangepast voor 9lives. De redactie van 9lives werkt wel onafhankelijk van Gunk, maar je haalt het zelf aan dat er achter de schermen serieus wat draden met elkaar verweven zijn. Praga en Wimpie dragen hun steentje bij aan 9lives en een deel van de 9lives-redactie leveren ook bijdrages aan het Gunk magazine.

Praga heeft inderdaad verwoord dat 9lives TV enkel door eigen volk zal bemand worden, maar daar heb ik mijn twijfels bij. Zie maar eens naar de reacties in deze discussie en alle commentaar die we krijgen over de kwaliteit. Iets wat hopelijk in verloop van tijd zal beteren, maar we zijn en blijven vrijwilligers die graag hun passie voor games met de bezoekers delen. Daarom kunnen we niet op elk event aanwezig zijn met een camera en kwalitatieve reportages maken. Dat we daarom gebruik maken van het materiaal van Gunk en het een goede reportage is, kan het in mijn ogen geen kwaad om dit ook te delen met de rest van 9lives. We zijn tenslotte toch allemaal gamers.
    Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay Bekijk bericht
    In plaats van ff serieus te antwoorden wimpel je 't maar af als iets waar eigenlijk geen aandacht aan besteed moet worden? M'n vragen zijn toch heus niet onredelijk dacht ik zo?

En als ik van een mug een olifant zou maken, dan maken jullie van een olifant een mug. Of zelfs dat nog niet eens. Jullie weigeren precies het bestaan van de olifant nog maar te erkennen. Goe bezig, ook veelzeggend dat je niet verder komt dan een afbeelding als antwoord om zo de vaart uit en aandacht van de feitelijke discussie te halen.
    De betekenis van die afbeelding is, net als bij het spreekwoord, dat je toch wel aan het overdrijven bent. Het feit dat je je zo voor de borst gestoten voelt over dat ludiek signaal bevestigt dat.

Dan is er ook nog de dualiteit in je feedback, want eerst zeg je dat het allemaal professioneler moet, maar vervolgens moet het precies door uitsluitend 9lives-medewerkers gemaakt worden. 9lives-medewerkers die grotendeels vrijwillig werken, zoals Zakman reeds aankaartte. Vrijwillig en professioneel gaan niet zomaar hand in hand, waardoor compromissen soms nodig zijn. Daarom is het beter soms met andere partijen samen te werken, dan uitsluitend 9lives. Niemand staat te wachten op 9LivesTV-filmpjes die met een smartphone gefilmd zijn.
    Laatst gewijzigd door JohnnyricoMC; 16 februari 2011 om 13:34
    no votes  

Jay's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Merci Super voor je antwoorden, meer vroeg 'k niet

En @Johnny: waar zeg ik dat het professioneler moet? En waar zeg ik dat het enkel door 9lives-mensen mag gemaakt worden? Je verwijt me een dualiteit die er niet is. Ik heb jullie gewoon geconfronteerd met de woorden van Praga en vroeg opheldering. Ik vind het niet onlogisch dat er gebruik gemaakt wordt van eventuele know how van Gunk, maar kom dan niet verkondigen dat het uitsluitend van 9lives-vrijwilligers komt, of zelfs Ubi in dit geval. Daarover heb ik natuurlijk ook m'n gedacht, maar da's niet waar 't voornamelijk over gaat. Het ging erom dat duidelijk werd hoe de vork in de steel zit, en voor de rest oordeelt de kijker.

Praga hamerde erop dat dit enkel en alleen door 9lives-crew zou gemaakt worden, en hij zet daar nog 'ns bij dat er dus geen andere site, magazine of whatever aan te pas komt. Alsof hij wilde zeggen "we weten hoe gevoelig Gunk hier ligt, dus we garanderen dat we ons er niet mee moeien. 9lives only!" Najah, nadat je in eerste episode door Wimpie al constant als "Gunkers" werd aangesproken en een Gunk-mic in beeld zag, kon je daar al aan beginnen twijfelen, maar ja, het voordeel van de twijfel. Nu dit met UbiTV en 't is duidelijk dat wat Praga beweerde niet klopt, hetgeen Dj Super tenminste durft te bevestigen. Nu weten we waar we aan toe zijn, meer vroeg ik niet.
    Eindredactie 4Gamers.be
    no votes  

Scavenger's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    De ex-redactie van gamescores.nl maakt er precies een gewoonte van om te stoefen met het werk van anderen...
    no votes  

Pagina 6 van 11 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Regels voor berichten