Pagina 2 van 11 Eerste 123456 ... Laatste
    Matthew's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoolerMaster Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Inhoud had ik eerder over wat jullie precies te vertellen hadden.
    Wat wil je dan precies weten? Wat had er nog meer verteld kunnen worden?
    Matthew
    no votes  

ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Pff kweet het niet. Lijkt eerder op 2 nerds op hun zolder met Final Cut Pro en teveel tijd

1. Jullie zien er niet uit (no offence)
    2. Heel saai praten
    3. eeeuh, ...., eeeuh...
    4. shakey cam + slecht standpunt

keep it up!
    Ge wordt zeeziek als ge lang naar zo'n stukjes beeld kijkt, maar das de mode op gans da gamingzendergedoe. Alsof ze de camerman op ne roeiboot in een opblaasbaar badje hebben gezet of op nen eenwieler.

Voor de rest geen intonatie, geen charisma om voor een camera te staan etc...

Ik ben blij dat mijn belastingsgeld niet naar dergelijke programma's gaat.

Ik moet trouwens nog altijd eens mijn centen zien waarom ik in da boekske heb gestaan met mijn nickname EN auto.
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.
    no votes  

Dj Super's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zij die hier opbouwende kritiek hebben achtergelaten worden hartelijk bedankt voor hun moeite! We trachten hier zeker bij volgende opnamesessies rekening mee te houden.

De bedoeling van het nieuwe concept is voornamelijk de mensen achter 9lives even in beeld te laten komen en daarna enkel nog hun commentaar te laten horen bij gameplaybeelden. Geen hoogstaande kwaliteit, enkel een groep gamers die hun passie met jullie willen delen.
    Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
    no votes  

Sam's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dj Super Bekijk bericht
    De bedoeling van het nieuwe concept is voornamelijk de mensen achter 9lives even in beeld te laten komen en daarna enkel nog hun commentaar te laten horen bij gameplaybeelden. Geen hoogstaande kwaliteit, enkel een groep gamers die hun passie met jullie willen delen.
    Hoewel ik je begrijp DjSuper - ik ben het niet eens met wat je zegt. Je bent televisie aan het maken, als je gewoon maar "wat gamers en hun commentaar" wilt laten zien dan kan je dat mijn inziens beter op Youtube doen. Televisie is kwaliteit...

Dus twee technische kritiek punten maar hopelijk nuttig;

- kadreer de camera shots behoorlijk, schiet niet uit de hand als je geen ervaren cameraman/vrouw bent want dat komt wobbelig en amateuristisch over. Het werkt voor een serie als "24" maar die mannen gebruiken op zijn minst een shoulder mounted camera (of zelfs een steadycam).

- als je gameplay footage over de narration gebruikt (b-roll) dan is er geen ENKEL excuus om je "euhms" en "versprekingen" in je filmpje te laten...dat heet monteren (anders is het "shots bij elkaar plakken").

Ik kan nog een waslijst geven maar ga het hier even bij laten, ben er zeker van dat je genoeg feedback hebt gekregen. Wil je hier ook niet mee afbreken, wens je echt veel succes toe...
    no votes  

Scavenger's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dj Super Bekijk bericht
    Zij die hier opbouwende kritiek hebben achtergelaten worden hartelijk bedankt voor hun moeite! We trachten hier zeker bij volgende opnamesessies rekening mee te houden.
    Dus... ge gaat zelf presenteren?
    no votes  

Maver!ck's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ok 1 tip?
    zet die camera gwn op een statief recht gericht op die zetel(must! is simpel cheap en gn schokkend beeld)

Beter 1 gwn standpunt dan proberen iets uit ne hoek te doen met ne cameraman/vrouw.
    Niemand verwacht dat volgens mij ook bij een low budget gamershow en feitelijk moet het ook niet meer zijn.

en persoonlijk vind ik dit ook gn "nieuw concept" 2 gasten die ne gamershow presenteren is eerder het standaardconcept
    Laatst gewijzigd door Maver!ck; 7 februari 2011 om 15:48
    no votes  

Dj Super's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Hoewel ik je begrijp DjSuper - ik ben het niet eens met wat je zegt. Je bent televisie aan het maken, als je gewoon maar "wat gamers en hun commentaar" wilt laten zien dan kan je dat mijn inziens beter op Youtube doen. Televisie is kwaliteit...
    Wat we maken is niet bedoeld om op televisie te verschijnen, enkel hier op 9lives. Toch begrijp ik je commentaar! Alle begin is moeilijk (ook al is dit poging 1324 om iets met 9lives TV te doen) en bij deze weten we al zeker dat de camera beter ergens vast staat en de belichting een pak beter kan. De vele eeuhms moeten er inderdaad uit, maar voor Matthew en Mich was dit een 'allereerste' worp voor de leeuwen en dat zal hopelijk na verloop van tijd minderen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Ik kan nog een waslijst geven maar ga het hier even bij laten, ben er zeker van dat je genoeg feedback hebt gekregen. Wil je hier ook niet mee afbreken, wens je echt veel succes toe...
    Bedankt Sam! Laat je bij een volgend filmpje alvast nog maar eens opnieuw gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scavenger Bekijk bericht
    Dus... ge gaat zelf presenteren?
    Er zijn reeds al een aantal opnames gedaan waarin ik zelf deelneem, maar het monteren daarvan duurt blijkbaar wat langer. Don't ask me why!
    Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
    no votes  

Maver!ck's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    nja sorry maar is het dan zo moeilijk een leuk concept te bedenken?
    het feit dat je probeert is natuurlijk goed,maar het is zo standaard dit. (sorry maar ik vind het echt)
    dan kan je evengoed linken naar ign ofzo waar het wat beter is

doe iets origineels, eerst en vooral zou ik niet iedereen eens aan bod laten komen om te presenteren, neem er een stuk of 4 en zo afwisselend zodat die er echt goed knn in worden. brei er wat grapjes in, geef eens een game weg

belangrijkste werk met het forum(het grootste deel van 9L) organiseer dingen die mensen hier posten

nodig forumleden uit voor bv een fifa toernooitje en toon dit (samengevat natuurlijk)
    enzoverder

als het gwn 2 mensen in een zetel is die gwn iets reviewen nja dan bied je niets meer dan de concurrent in mijn ogen
    no votes  

iTrader
    18 (100%)
    Alles wat ik wou zeggen is al gezegd Tja waiting for try 2
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maver!ck Bekijk bericht
    nja sorry maar is het dan zo moeilijk een leuk concept te bedenken?
    Het is erg moeilijk zelfs om een nieuw concept te bedenken. Als je idee├źn hebt, mag je die altijd mailen naar matthew@9lives.be. Donderdag worden ook nieuwe filmpjes ingeblikt en dan wordt de geleverde feedback zeker toegepast.
    Matthew
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Ik heb ook nog een tip: no Eckerr plz
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scavenger Bekijk bericht
    Ik heb ook nog een tip: no Eckerr plz
    Oei

Ach, het een sympathieke jongen hoor als ge die hebt leren kennen. Hij heeft een ongelukkige start gekend, maar het is iemand met een vlotte mond. Ge moogt daarvan zeggen wat ge wilt, tis een durver, en dat hebben we nodig. Jeugdig of niet.
    Matthew
    no votes  

Wijsheid's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    'tgaat niet om zijn leeftijd.... ECHT niet. Hij is gewoon...tjah. Not wanted.
    Piew piew poew
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijsheid Bekijk bericht
    'tgaat niet om zijn leeftijd.... ECHT niet. Hij is gewoon...tjah. Not wanted.
    Waarom ben ik dan meer wanted dan hij bijvoorbeeld? Door zijn jeugdig enthousiasme heeft hij zich misschien niet populair gemaakt toen hij net aangenomen werd, maar laat hem zich nu eens bewijzen. Het is een goede schrijver, durft te spreken en heeft een duidelijke mening.
    Matthew
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeMatthew Bekijk bericht
    Oei

Ach, het een sympathieke jongen hoor als ge die hebt leren kennen. Hij heeft een ongelukkige start gekend, maar het is iemand met een vlotte mond. Ge moogt daarvan zeggen wat ge wilt, tis een durver, en dat hebben we nodig. Jeugdig of niet.
    Er is een enorm groot verschil tussen een durver en een blaaskaak als ge 't mij vraagt. Arrogante pubers als Eckerr zijn het laatste wat ge nodig hebt voor een website die zichzelf opnieuw moet bewijzen na het vertrek van de redactie.
    no votes  

Pagina 2 van 11 Eerste 123456 ... Laatste

Regels voor berichten