Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678

Discussie: TVgas

Scavenger's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ken uw prijzen Stefan, die 20.625 euro is inclusief korting van 53%. De volle prijs is 43.750 volgens uw site.

Ook vind ik de features die u opnoemt (gamefiches gekoppeld aan artikels, comments, seo, backend etc) eveneens terug bij de andere kleine sites die het met veel minder moeten doen.

Het is niet mijn bedoeling om een zoveelste discussie rond de financiën van TvGas te voeren. Ik denk dat we allebei wel weten dat een website die stilstaat in feite achteruit gaat ten opzichte van de concurrentie. Met het budget dat u de voorbije jaren heeft uitgegeven om de Zend-omgeving aan te passen voor seo- en marketingdoeleinden, had u al een mooi alternatief kunnen laten ontwerpen.

En daarbij ga ik het laten, want mijn enige punt dat ik hier aanvankelijk wou duidelijk maken is dat ik user reviews als 'special' tussen de artikels van de redactie geen goed idee vind.
    no votes  

Stefan_TVgas's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scavenger Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ken uw prijzen Stefan, die 20.625 euro is inclusief korting van 53%. De volle prijs is 43.750 volgens uw site.
    Die korting is enkel de duurkorting (6 dagen +1 dag gratis), niet de andere kortingen waar ik in mijn post over sprak. Ik ken mijn prijzen :-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scavenger Bekijk bericht
    Ook vind ik de features die u opnoemt (gamefiches gekoppeld aan artikels, comments, seo, backend etc) eveneens terug bij de andere kleine sites die het met veel minder moeten doen.

Het is niet mijn bedoeling om een zoveelste discussie rond de financiën van TvGas te voeren. Ik denk dat we allebei wel weten dat een website die stilstaat in feite achteruit gaat ten opzichte van de concurrentie. Met het budget dat u de voorbije jaren heeft uitgegeven om de Zend-omgeving aan te passen voor seo- en marketingdoeleinden, had u al een mooi alternatief kunnen laten ontwerpen.
    Nee toch niet. We hebben er 5 jaar geleden voor gekozen om ons eigen CMS te ontwikkelen op basis van Zend. Toen waren er nog geen off-the-shelf opensource alternatieven zoals Joomla, Drupal of andere. Ons systeem kon toen al wat de andere vandaag pas kunnen. Het nadeel is dat die opensource platformen ons vandaag hebben ingehaald kwa functionaliteit en dat verdere ontwikkeling van ons platform properitair is en dus duur. (Zend ontwikkelaars zijn schaars en duur). Maar dat wil niet zeggen dat ons systeem slecht is en het werkt zeker prima onder de grote loads die wij te verwerken hebben. We hebben inderdaad zwaar geinvesteerd in SEO omdat dit super belangrijk is voor onze groei en dit heeft zich ook bewezen. Maar je hebt gelijk dat het nu tijd is om naar een alternatief CMS uit te kijken voor de site en daar zijn we dan ook mee bezig. Maar een kleine site kan dat op een paar dagen of zo doen zonder risico. Voor ons is dit vele moeilijker door alle interne content links en de size van de database en content.
    no votes  

danzig_6's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spinx Bekijk bericht
    Als je Praga zijn werklast ziet voor zowel GUNKtv, Gunk magazine en 9lives kan je dit eigenlijk als vrijwilligerswerk beschouwen...

Een beetje respect mag wel voor de man zijn gedrevenheid en inzet voor 9lives...
    ik heb al in verschillende posts van verschillende mensen die het kunnen weten gelezen wat Praga voor werk verzet en kan dus alleen maar beamen dat we mogen blij zijn dat er mensen zoals hijzelf zijn die veel van hun tijd in 9lives steken.

Velen noemen Frank en Praga in dezelfde adem en dat is jammer.
    Frank is imo een clown die perse in de media wil komen en daarvoor Gunk gebruikt(e) terwijl Praga een gamer in hart en nieren is die zijn ziel in 9lives steekt en daarvoor bedankt wordt door enkele kleuters die blijven op hem bashen en blijven zijn evt fouten herhalen en uitvergroten terwijl ze zijn vele werk en oprechte bedoelingen niet willen/kunnen zien. (jezus, wat een zin)

Nu, dit is hetgeen ik uit verschillende threads en uit verschillende posts opmaak van (ex-)crewleden die met hem samenwerken/samengewerkt hebben.
    Zij zullen het wel weten zeker...
    "Atheism is a non-prophet organization."
    George Carlin
    no votes  

iTrader
    0
    Ik vraag mij af wat er van 9lives zou overblijven zonder dit forum.

Kan mij niet inbeelden dat men voor de reviews komt ..
    no votes  

Thallyos's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_TVgas Bekijk bericht
    Nee toch niet. We hebben er 5 jaar geleden voor gekozen om ons eigen CMS te ontwikkelen op basis van Zend. Toen waren er nog geen off-the-shelf opensource alternatieven zoals Joomla, Drupal of andere. .
    Een kleine correctie, ze bestonden wel al, maar konden de load niet aan. De eerste versie van 9lives had een cms op basis van Drupal, maar men is er nooit in geslaagd het ding onder zware load te laten werken.
    Nothing to see here, please, continue elsewhere...
    no votes  

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thallyos Bekijk bericht
    Een kleine correctie, ze bestonden wel al, maar konden de load niet aan. De eerste versie van 9lives had een cms op basis van Drupal, maar men is er nooit in geslaagd het ding onder zware load te laten werken.
    Drupal is idd een cms die nogal wat resources nodig heeft, maar dit kan al deels worden uitgespaard door een module, genaamd boost, deze zorgt ervoor dat pagina's voor anonieme gebruikers statische worden aangeleverd, er is dan geen DB connectie of php nodig
    no votes  

bRahms's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thallyos Bekijk bericht
    Ooh ja, de tijd van 8lives
    bRahms
    no votes  

Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678

Tags for this Thread

Regels voor berichten