Pagina 6 van 8 Eerste ... 2345678 Laatste

Discussie: TVgas

boeffel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Komaan...

Let me google that for you

De eerste f***ing link!
    ma tis ni da ge namen gaat zitten googlen tbh
    no votes  

Tomba's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoolerMaster Bekijk bericht
    9lives - Info
    Intellectuele eigendomsrechten punt 7

Geen gebruik maken van of het aanzetten tot gebruik van adblockers of op andere wijze reclame-uitingen weren

En dat voor een eindredacteur
    Thallyos
    Eindredacteur
    Registered: 08/09/02

In de goede oude tijd stond die onzin nog niet in de algemene voorwaarden, dus ook niet relevant voor reeds geregistreerden
    Il y a des gens qui parlent beaucoup, mais ne disent rien du tout
    You ever notice how people who believe in creationism look really unevolved?
    no votes  

boeffel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomba Bekijk bericht
    Thallyos
    Eindredacteur
    Registered: 08/09/02

In de goede oude tijd stond die onzin nog niet in de algemene voorwaarden, dus ook niet relevant voor reeds geregistreerden
    hierover zou ik ook graag wat opheldering, ik heb deze gebruikersvoorwaarden niet geaccepteerd, ook geen nieuws van gekregen, doch worden wij ervan verwacht geen adbloxorz te promoten
    no votes  

Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Hmmm....er staat wel dat men door gebruik te maken van 9lives zich ertoe verbindt de gebruiksvoorwaarden na te leven.

Lijkt me dus dat het niet uitmaakt wanneer je geregistreerd hebt; alleen al door gebruik te maken van 9lives verklaar je je akkoord...
    no votes  

Tomba's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taxandrian Bekijk bericht
    Hmmm....er staat wel dat men door gebruik te maken van 9lives zich ertoe verbindt de gebruiksvoorwaarden na te leven.

Lijkt me dus dat het niet uitmaakt wanneer je geregistreerd hebt; alleen al door gebruik te maken van 9lives verklaar je je akkoord...
    Hoewel het gebruik van een forum op geen enkele manier vergeleken kan worden met een contractuele verbintenis, moet er bij een eenzijdige wijziging van voorwaarden steeds opnieuw actief een akkoord gevraagd worden.

Bij het registreren van je account verklaar je je akkoord met de voorwaarden zoals ze op het moment van registratie beschreven zijn, en niet met eender wat er naderhand nog aan gewijzigd wordt. Dan zouden ze er ook gewoon in mogen zetten dat iedereen die hier iets post geld moet storten op een bepaalde rekening, en daarna iedereen laten ophoesten .
    Maar dit is alleszins niet de thread om daar opnieuw over te beginnen
    no votes  

Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    A-OK, daar heb je ergens wel een punt.
    Al zou je toch van een eindredacteur verwachten dat hij zich aan de regels houdt zoals die op het moment gelden (al was het maar om het goede voorbeeld te geven). Niet dat ik klaag trouwens, ik heb er geen problemen mee.

Ik heb natuurlijk wel dezelfde bedenking als boeffel: wanneer is deze regel in voege gekomen, en wil dit dan zeggen dat iedereen die voor die datum registreerde niet bestraft kan worden voor het reclame maken voor adbl0x0rz?
    no votes  

Tomba's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Bestraft puur owv het feit dat hij adblock gebruikt of dit toegeeft? Normaalgezien niet nee. Maar dit constant overal posten komt op zich wel neer op overbodige posts, en kan in die zin bestraft worden neem ik aan...
    no votes  

Jayred's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Wijzigingen in gebruikersvoorwaarden moeten duidelijk worden weergegeven (i.e. nieuwspost op de FP + pb aan alle leden) en moeten opnieuw geaccepteerd worden voor de geldigheid ervan. Ook de datum moet weergegeven worden dacht ik.
    Jayred A.K.A. Jaered
    no votes  

Praga's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Daar kan 9L of eender welke games site weinig aan doen. Als uitgevers ons pas een exemplaar bezorgen net voor de release kan je moeilijk verwachten dat er twee dagen later een review af is.
    Klopt Tomba, dankjewel!

Wat betreft al die kritiek djeezes... IEDEREEN die goed schrijft en mij goede teksten bezorgt die dan ook nog eens een positieve evaluatie krijgen van de eindredactie, zal zijn tekst online zien verschijnen.

Ann is als dusdanig GEEN medewerkster van 9lives (wel Tvgas) maar iedereen die haar kent (natuurlijk kennen jullie haar beter aan jullie comments te beoordelen) weet dat zij een die hard-Fable 3-fan is die ook kritisch is in haar tekst (of hadden jullie hem nog niet gelezen?). Ze had die tekst geschreven en aan mij laten lezen en ik heb haar zelf gevraagd of ik die mocht gebruiken, nadat ook Thalyos en Pina zeiden dat hij dik in orde was.

Wie ben ik dan om die mensen hun arbeid naast mij neer te leggen? Als zij (en al die andere mensen) de tijd nemen om een goed stuk af te leveren, dan gebruik ik dat. Wie dat ook moge zijn. Goede content is altijd welkom!

Verwacht trouwens geen reviews van mensen in loondienst bij TVGAS op 9lives want enkel en alleen de vaste 9lives redactie mag en moet reviewen. Zo kunnen jullie ons ook daar niet van gaan beschuldigen. Een les die we in het verleden geleerd hebben en nog steeds hanteren.

En al die complottheoriën en weet ik veel wat nog van jullie das gewoon allemaal zo een dikke zever djeezes... Het strafste van al is dat jullie jullie eigen complotten en fantasieën nog eens voor werkelijkheid nemen ook. Alsof MS ons zou gevraagd hebben om een special over Fable 3 te schrijven naar aanleiding van die Fable 3-review... Misschien kan je een mail naar MS sturen en vragen wat er van aan is?? (Maar dan wel het antwoord hier eerlijk posten he)

PS: bij deze wil ik trouwens al de mensen bedanken die wel positief staan ten opzichte van 9lives en die wel waarderen/ respecteren wat zowel de redactie, crew als andere 9lives mensen doet!
    "Tho' I walk through the Valley of Death, I shall fear no evil, 'cause I'm the meanest mother in the valley!"
    no votes  

Jayred's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    u da man
    Jayred A.K.A. Jaered
    no votes  

Scavenger's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praga Bekijk bericht
    Verwacht trouwens geen reviews van mensen in loondienst bij TVGAS op 9lives want enkel en alleen de vaste 9lives redactie mag en moet reviewen.
    Hoe... een flink deel van de reviews komen van u en Wimpie, en ge hebt zaterdag nog een review geplaatst die geschreven is door iemand anders die in loondienst is bij TvGas?

Omdat jullie niet altijd moeten geloven wat wij jullie vertellen zoals in de review van Fable III krijgt hier een lezeres de kans om haar gedachten over het spel met jullie te delen in haar review.
    Laatst gewijzigd door Scavenger; 22 november 2010 om 15:09
    no votes  

Wijsheid's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scavenger Bekijk bericht
    Hoe... een flink deel van de reviews komen van u en Wimpie, en ge hebt zaterdag nog een review geplaatst die geschreven is door iemand anders die in loondienst is bij TvGas?

Omdat jullie niet altijd moeten geloven wat wij jullie vertellen zoals in de review van Fable III krijgt hier een lezeres de kans om haar gedachten over het spel met jullie te delen in haar review.
    Ja, die horen deels dan ook bij 9L.

En de review van zaterdag kwam omzeggens niet van een werknemer van T-VGAS maar van een fable III fanaat die een stuk schreef en aangeboden heeft om te plaatsen. Enja, ik ga niet mee in de complottheorieën.
    Piew piew poew
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijsheid Bekijk bericht
    de review van zaterdag kwam omzeggens niet van een werknemer van T-VGAS
    Leer lezen
    no votes  

Wijsheid's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scavenger Bekijk bericht
    Dat weet ik, en het komt OMZEGGENS niet van een werknemer van TVGAS omdat ze het niet geschreven heeft in opdracht van TVGAS, leer begrijpend lezen!
    Piew piew poew
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijsheid Bekijk bericht
    Dat weet ik, en het komt OMZEGGENS niet van een werknemer van TVGAS omdat ze het niet geschreven heeft in opdracht van TVGAS, leer begrijpend lezen!
    Ik had het woord omzeggens van m'n leven nog niet gehoord eerlijk gezegd
    no votes  

Pagina 6 van 8 Eerste ... 2345678 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten