Pagina 2 van 8 Eerste 123456 ... Laatste

Discussie: TVgas

McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    http://i.imgur.com/ewJ3z.jpg Dat was de eerste review van g.o.w

En dat verhaaltje dat vgas geen invloed heeft, lol. Al die nieuwe 16 jarige redacteurs hebben nog nooit van die FEAR mails gehoord zeker .
    If you can achieve something without a struggle it's not going to be satisfying. -Greg LeMond
    no votes  

Herr Doktor's schermafbeelding
    iTrader
    4 (83%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scavenger Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Viel me ook al op bij God of War voor PSP: eerst verschijnt er 'per ongeluk' een review die nergens op trekt, de dag erna pent Praga iets neer waaruit duidelijk blijkt dat hij de game niet of nauwelijks heeft aangeraakt. Om Sony te sussen wordt de eindscore dan maar met een paar procent omhoog gehaald, waardoor ze uitkwamen op een onterechte 95%. Zulke stoten kunnen misschien in Gunk magazine maar kunnen we op 9lives missen als kiespijn.

En daar blijft het niet bij: de meeste andere reviews en specials trekken ook op geen zak (met de Kinect-special als trotse winnaar) en hebben vaak onterechte scores. Er wordt blijkbaar maar nieuws gepost om nieuws te hebben, om dan nog maar te zwijgen van de vele spellingsfouten in zowat elk artikel. Sinds het vertrek van het grootste deel van de redactie is het niveau hier als een baksteen naar beneden gegaan, en is 9lives eerder de nieuwe gunk.be geworden. Iets wat er sowieso zat aan te komen toen TvGas de boel over nam.

Touché
    Er zijn zoals je zelf zegt een hoop redacteurs vetrokken. Van de nieuwe ( waaronder ik ) kan je moeilijk verwachten dat deze onmiddellijk het niveau van de vorige generatie halen.... Rome is ook niet op één dag gezet, maar je kan dus wel zeggen dat het alleen maar kan verbeteren .

Ik mag dan wel op voorsprong verantwoordelijk zijn voor de spellingsfouten je kan jezelf al wel troosten aan het feit dat ik het niet veel erger kan maken.
    Join de Conservatieve Partij der Zwammers
    Voor Zwammers, door Zwammers
    no votes  

iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eckerr Bekijk bericht
    Sorry, maar op zich heeft T.Vgas weinig invloed op de inhoud van de frontpage. Het zijn wij, de vrijwillige krachten, die deze vullen naar eigen kunnen en inschatten. Dus zoals een mede-redacteur reeds aanhaalde: graag wat constructieve feedback
    :Ween, ween , ween. Constructief? Als het slecht is, is het slecht. Vb die special van Kinect was echt wel door het oogpunt van een fanboy geschreven hoor.
    If you can achieve something without a struggle it's not going to be satisfying. -Greg LeMond
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoolerMaster Bekijk bericht
    http://i.imgur.com/ewJ3z.jpg Dat was de eerste review van g.o.w
    Dat zoiets de frontpage haalt
    Alleen die Kinect special van onze tween komt daarbij in de buurt
    no votes  

Scavenger's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merdor Bekijk bericht
    Er zijn zoals je zelf zegt een hoop redacteurs vetrokken. Van de nieuwe ( waaronder ik ) kan je moeilijk verwachten dat deze onmiddellijk het niveau van de vorige generatie halen.... Rome is ook niet op één dag gezet, maar je kan dus wel zeggen dat het alleen maar kan verbeteren .

Ik mag dan wel op voorsprong verantwoordelijk zijn voor de spellingsfouten je kan jezelf al wel troosten aan het feit dat ik het niet veel erger kan maken.
    Elke nieuwe redacteur heeft tijd nodig om een deftige schrijfstijl te ontwikkelen en om vlotte zinnen te leren schrijven. Maar als een redacteur inhoudelijk de bal mis slaat of op het niveau van een 12-jarige schrijft, dan ontbreekt het hem gewoon aan talent en inzicht in gaming.

Jammer trouwens dat gij u aangesproken voelde, want uw hardware reviews steken er qua inhoud met kop en schouders bovenuit en lees ik met veel plezier. De spellingsfouten neem ik er dan wel bij
    no votes  

iTrader
    66 (100%)
    Het nivo van de reviews is even hoog als de spelling van nivo
    no votes  

Mich's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ...Er wordt blijkbaar maar nieuws gepost om nieuws te hebben...
    Aangezien vier vijfde van het nieuws dat wij posten overeenkomt met andere sites veronderstel ik dat die stelling voor iedereen geldt en niet enkel voor 9lives?

en tvgas heeft niets te zoeken op de front. Ongelooflijk hoeveel mensen er blijven denken dat die mensen ook maar enige invloed hebben op inhoud of scores van de frontpage. In de 7-8 jaar dat ik in de crew zit ben ik (en de rest van de crew) nog nooit benaderd geweest door iemand van gunk/tvgas (de fear2-review buiten beschouwing gelaten, maar dat zijn oude koeien). Ik vraag mij eigenlijk af waarom ik hierop reageer, het zijn toch steeds dezelfden die zullen blijven klagen, hoezeer wij ook ons best trachten te doen.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mich Bekijk bericht
    Ongelooflijk hoeveel mensen er blijven denken dat die mensen ook maar enige invloed hebben op inhoud of scores van de frontpage.
    Misschien door het feit dat een flink deel van de previews, reviews en nieuwsposts door iemand van TvGas (Praga of Wimpie) geschreven wordt?
    no votes  

Thallyos's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Misschien door het feit dat een flink deel van de previews, reviews en nieuwsposts door iemand van TvGas (Praga of Wimpie) geschreven wordt?
    Niet meer dan terecht ook, aangezien de inkomsten van 9lives voor een groot deel naar hun loon gaan

Ik zie ook niet in waarom niet. Ze hebben beiden genoeg ervaring om te doen wat ze doen. Ook de reviews en previews zijn makkelijker voor hen. Als Wimpie op een perstrip moet voor GUNK is het nog zo handig dat hij ook voor 9lives een tekst schrijft (op de manier die we voor 9lives eisen, de standaarden voor GUNK magazine zijn anders).

Sowieso is dit voor deze site een soort overgangsperiode en hangt inderdaad veel af van die nieuwe redacteurs om 9lives opnieuw te laten groeien.
    Nothing to see here, please, continue elsewhere...
    no votes  

iTrader
    2 (100%)

en tvgas heeft niets te zoeken op de front. Ongelooflijk hoeveel mensen er blijven denken dat die mensen ook maar enige invloed hebben op inhoud of scores van de frontpage.
    *tachtigjarigekettingrokershoest*
    Fear 2 review
    *tachtigjarigekettingrokershoest*

http://i.imgur.com/W2oeV.jpg
    Laatst gewijzigd door Shellshock; 12 november 2010 om 01:06
    no votes  

iTrader
    0
    en tvgas heeft niets te zoeken op de front. Ongelooflijk hoeveel mensen er blijven denken dat die mensen ook maar enige invloed hebben op inhoud of scores van de frontpage. I
    Geloof jij dit nu werkelijk zelf?
    no votes  

Mich's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malines7 Bekijk bericht
    Geloof jij dit nu werkelijk zelf?
    Aangezien er in al die jaren nog nooit een review of post van mij is gemodereerd misschien? Het blijft natuurlijk een straat zonder eind: jij zegt van wel, ik zeg van niet en binnen enkele maanden hebben we deze thread gewoon opnieuw. Met dezelfde mensen uiteraard die weer hun gal zullen spuiten over hoe slecht het hier wel niet is. Ik ben de eerste om toe te geven dat er veel talent verloren is gegaan enige tijd geleden, maar er zal tijd nodig zijn om nieuwelingen in te werken (zeker als het om vrijwilligerswerk gaat, het verloop ligt hier tamelijk hoog ).

@Shellshock
    fyi, die fear2 score is nooit aangepast geweest. Er is druk uitgeoefend op havoc, hij heeft voet bij stuk gehouden en is het gewoon afgetrapt. Vanaf dat moment is er besloten dat dergelijke dingen er gewoon over waren en frank heeft (voor zover ik weet natuurlijk) nooit meer contact gehad met de redactie. En die gow-review mocht in die staat nooit online, het is duidelijk dat daar iets is misgelopen tussen reviewer en eindredactie.
    no votes  

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    Aangezien er in al die jaren nog nooit een review of post van mij is gemodereerd misschien? Het blijft natuurlijk een straat zonder eind: jij zegt van wel, ik zeg van niet en binnen enkele maanden hebben we deze thread gewoon opnieuw. Met dezelfde mensen uiteraard die weer hun gal zullen spuiten over hoe slecht het hier wel niet is. Ik ben de eerste om toe te geven dat er veel talent verloren is gegaan enige tijd geleden, maar er zal tijd nodig zijn om nieuwelingen in te werken (zeker als het om vrijwilligerswerk gaat, het verloop ligt hier tamelijk hoog ).

@Shellshock
    fyi, die fear2 score is nooit aangepast geweest. Er is druk uitgeoefend op havoc, hij heeft voet bij stuk gehouden en is het gewoon afgetrapt. Vanaf dat moment is er besloten dat dergelijke dingen er gewoon over waren en frank heeft (voor zover ik weet natuurlijk) nooit meer contact gehad met de redactie. En die gow-review mocht in die staat nooit online, het is duidelijk dat daar iets is misgelopen tussen reviewer en eindredactie.
    En de 'Kinect special' dan? Dat is pure promo voor Kinect, er mag dan wel geen druk zijn uitgeoefend door Tvgas/Microsoft het is en blijft een tekst die meer op een publireportage lijkt dan op review(of special).
    PSN: rscaboy_belgium
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thallyos Bekijk bericht
    Als Wimpie op een perstrip moet voor GUNK is het nog zo handig dat hij ook voor 9lives een tekst schrijft (op de manier die we voor 9lives eisen, de standaarden voor GUNK magazine zijn anders).
    Dat bedoel ik nu net... ik zie het verschil niet meer, jij wel?
    no votes  

Zonnestraal's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)
    Wat je ook kan doen, is de reviews die hier staan naast je neer leggen.

Het is ondertussen toch geweten dat je de reviews hier met een serieuze zoutklomp moet pakken...

TVGas wil geld verdienen...wie niet ?
    no votes  

Pagina 2 van 8 Eerste 123456 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten