Discussie: Idee voor 9lives TV

iTrader
    2 (100%)

Idee voor 9lives TV

Ik zag dit programma op een Nederlandse site, maar het idee is gewoonweg goed. Kies een spel, een dat gekend is, en makkelijk te spelen. Start een server, laat players joinen, en speel. Voeg daar een commentator bij die weet waarover hij/zij spreekt, en als het een deftig spel is, heb je goede momenten.

Laat de gewone spelers ook eens tegen progamers spelen, dan krijgt het spel een nieuwe dimensie.
    Een goed voorbeeld daarvan is Trackmania, zoals dat ook wordt gebruikt in dat programma. Trackmania Nations Forever is gratis downloadbaar via Steam. Er zijn servers die 100 spelers en meer aankunnen en de kosten voor zo een server zullen voor Gunk wel verwaarloosbaar zijn. Het is leuk, er is een direct contact met de community en het is eens iets anders. Toegegeven, Nederland had het idee eerder, maar ik vind het gewoon goed.

Gamer01 :: Frontpage
    no votes  

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    9lives tv is (voorlopig) afgeschaft
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25
    no votes  

papfles's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik vrees dat dit iets te veel aanleunt bij Praga Goes Gaming (ook al is de schaal anders), en dat men die zaken echt wel strikt gescheiden wil houden. Desalwelteplus: wel leuk idee op zich
    no votes  

SenZ's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Leuk idee, maar zoals papfles hierboven al komt te zeggen; leunt heel dicht aan bij ander concept, en zal het niet meteen halen; wat jammer is, want echt interessant idee
    Desktop: specs
    Laptop: specs
    no votes  

Regels voor berichten