Pagina 1 van 3 123 Laatste
    VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0

waar blijven de normale uitzendingen van 9lives tv?

waarom zenden ze die machinema uit ? waarom zenden jullie gewoon geen best of uit van de 9lives tv ? dat zou toch meer volk trekken. Als ik een machinema zie dan skip ik het gewoon , zucht
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel
    no votes  

Dj Super's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze Machinema afleveringen (zijn er twee) vullen even een gat in het 9livesTV seizoen. Op vraag van de mensen van TVGas moeten we het roer van 9livesTV helemaal omgooien. Ze zien ons liever een aflevering vullen met maximaal twee games. De bedoeling is dat wij veel dieper op een spel ingaan dan dat bijvoorbeeld Gameforce dat doet. Zo zou er minder overlapping zijn in hun programma-aanbod.

Dit wilt nu wel zeggen dat wij (de eigen 9livesTV medewerkers) een stuk meer voorbereiding moeten doen en voorlopig loopt dat allemaal nog niet zoals het zou moeten. Er moeten een pak meer gameplaybeelden worden verzameld en dat kan niet elke keer uit het eerste uur van een spel komen. We trachten daarom zelf opgenomen beeldmateriaal te gebruiken, maar daar loopt de samenwerking met TVGas momenteel niet soepel.

Daarom dat je momenteel twee Machina afleveringen (deze zijn gemaakt met behulp van enkele 9lives-members) om het seizoen af te maken voor de zomerbreak. Na de zomer hopen we wel alles terug in orde te hebben, zodat we weer fris en monter aan een volgend seizoen kunnen beginnen.
    Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
    no votes  

VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    cool
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel
    no votes  

Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Gaan ze er daar nog altijd van uit dat je alles voor niks doet?
    Vorige nick: "conquerpoy_123"
    no votes  

Boombastic's schermafbeelding
    iTrader
    43 (94%)
    Tvgas steekt op alles tegen de laatste tijd. Gameshows worden alsmaar afgebouwd... Tjah en GUNk gebruikt nooit zelfgemaakt gamemateriaal, die downloaden gwn van youtube en gametrailers EN soms valt het echt heel hard op door de slechte kwaliteit
    no votes  

Dj Super's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Conqie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gaan ze er daar nog altijd van uit dat je alles voor niks doet?
    Eén van de redenen waarom het momenteel niet meer zo soepel loopt.
    Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
    no votes  

InFerNo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Allee, ik dacht dat het programma 9livesTV altijd in eigen beheer zou geweest zijn. Dat is toch zo altijd naar voren gebracht?

Misschien moeten zij dan maar Gameforce omgooien..
    no votes  

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dj Super Bekijk bericht
    Deze Machinema afleveringen (zijn er twee) vullen even een gat in het 9livesTV seizoen. Op vraag van de mensen van TVGas moeten we het roer van 9livesTV helemaal omgooien. Ze zien ons liever een aflevering vullen met maximaal twee games. De bedoeling is dat wij veel dieper op een spel ingaan dan dat bijvoorbeeld Gameforce dat doet. Zo zou er minder overlapping zijn in hun programma-aanbod.

Dit wilt nu wel zeggen dat wij (de eigen 9livesTV medewerkers) een stuk meer voorbereiding moeten doen en voorlopig loopt dat allemaal nog niet zoals het zou moeten. Er moeten een pak meer gameplaybeelden worden verzameld en dat kan niet elke keer uit het eerste uur van een spel komen. We trachten daarom zelf opgenomen beeldmateriaal te gebruiken, maar daar loopt de samenwerking met TVGas momenteel niet soepel.

Daarom dat je momenteel twee Machina afleveringen (deze zijn gemaakt met behulp van enkele 9lives-members) om het seizoen af te maken voor de zomerbreak. Na de zomer hopen we wel alles terug in orde te hebben, zodat we weer fris en monter aan een volgend seizoen kunnen beginnen.
    Wat ik me nu afvraag, als het dan toch nog maar 2 episodes zijn, waarom die dan niet gewoon volgens het oud concept doen, aangezien het in het nieuw seizoen toch vernieuwd wordt?
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    no votes  

papfles's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door InFerNo Bekijk bericht
    Allee, ik dacht dat het programma 9livesTV altijd in eigen beheer zou geweest zijn. Dat is toch zo altijd naar voren gebracht?

Misschien moeten zij dan maar Gameforce omgooien..
    9livesTV is al zo vaak omgegooid dat je het bezwaarlijk een programma in eigen beheer kan noemen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    Wat ik me nu afvraag, als het dan toch nog maar 2 episodes zijn, waarom die dan niet gewoon volgens het oud concept doen, aangezien het in het nieuw seizoen toch vernieuwd wordt?
    Probably omdat men zo snel mogelijk onderscheid wou hebben tussen die gamesprogramma's.
    no votes  

Subai's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik zit al een tijdje met het idee maar misschien kunnen jullie er meer van maken...

Maak 9livestv MINDER professioneel, seriously

Nu zou je kunnen zeggen, say what? Maar inderdaad, geef er een amateuristische zotten draai/twist aan!

Concreet:
    Je bespreekt nog altijd de games maar je bespreek ze op een manier waardoor het "super onnozel" (wat meer humor mag wel, jullie zijn ook niet nonkel pater en tante nonneke) overkomt waarmee nog eens gelachen kan worden want geef toe... Kijken jullie zelf graag naar het programma en presenteer je het graag op deze manier? Inhoudelijk is het echt strak maar het is alsof ik naar het laatjournaal zit te kijken. Ten tijde van ShrimpTV was dat écht voor gamers en door gamers. Ik wil niet teveel vergelijken maar ik wil vooral aantonen dat het ook anders kan.

Ik weet dat jullie hier super veel tijd in steken maar pak het eens anders aan. Het feit dat jullie nu dieper moeten ingaan op games vind ik ook maar niks. Hoe meer games erin voorkomen, hoe meer kans dat het heeft dat er wel iets tussen zit dat ik wil zien. Als er maar 2 dingen zijn dat mij geen bal interesseren (bijvoorbeeld omwille van de genres) ga ik de moeite niet doen om te kijken... Je wil toch zoveel mogelijk kijkers of niet?

Verzin toffe wedstrijden, bel met de gamers zelf, laat ze naar de studio komen. Organiseer een wedstrijd tussen 2 gamers, alé ik zeg zomaar iets. Betrek de gamers m.a.w. want dit komt nu veel te weinig aan bod als ik zo kijk naar gunk tv (oké je hebt "wangotango" maar ik dat gaat niet over gaming). 9livestv lijkt mij hiervoor het meest geschikte programma's.

Ga ook wat meer uit die studio weg, trek naar de kantoren, naar het park, andere ruimtes in het algemeen enzovoorts... 9livestv heeft de mogelijkheid om dit te doen, de website heeft dit niet. Als gamers een preview/review willen uitpluizen tot op het bot gaan ze dit wel checken via de website dus je kan via 9livestv wat gekke dingen doen zoals à la naar mensen lopen en roepen "by the moon of the light, POOF"! of "kidney shot"!" (om maar een idee te geven van wat mogelijk is)

Momenteel ga ik efkes stoppen met "mijn idee" te spuien (velen denken dit wel denk ik) maar als ik zo vrij mag zijn om mijn steun te betuigen want dit is zeker geen gemakkelijke taak. Als het groot verlof eraan komt krijg ik meer tijd dus dan mag je mij gerust een PM'ke sturen voor ideeën

PS: ik weet natuurlijk niet wat allemaal kan/mag enz van tvgas. (hopelijk heb je wat budget, er is niet veel nodig om er iets leuk en origineel van te maken)

SUCCES met de make-over!
    Het verleden is een gids voor de toekomst (Thucydides)
    no votes  

iTrader
    5 (100%)
    vanpraet, ik ben er zeker van dat de 9livers die hieraan meewerken niet liever zouden hebben dan dat ze allerlei zaken kunnen doen, maar die gasten moeten sowieso al veel doen met eigenlijk niks aan middelen en tijd, dus alles wat je voorstelt, is quasi onhaalbaar En dan zwijgen we nog van de beperkingen die er nog bovenop komen.
    no votes  

Subai's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papfles Bekijk bericht
    vanpraet, ik ben er zeker van dat de 9livers die hieraan meewerken niet liever zouden hebben dan dat ze allerlei zaken kunnen doen, maar die gasten moeten sowieso al veel doen met eigenlijk niks aan middelen en tijd, dus alles wat je voorstelt, is quasi onhaalbaar En dan zwijgen we nog van de beperkingen die er nog bovenop komen.
    Ik weet te weinig om natuurlijk enige discussie te kunnen voeren over wat wel en niet mogelijk is papfles en ik kan je zeker volgen. Ik (en ook anderen) vind het wel jammer langs de ene kant want het zou echt iets super plezant kunnen worden maar ik begrijp dat het misschien wat té hoog gegrepen is.

Geef die mannen eens wat budget tvgas als je dit leest? Ik doe een warme oproep naar de bazen en investeer in de programma's zoals 9livestv, zij staan veel dichter bij hun publiek!

PS: Misschien moet ik zelf maar iets opstarten? (wie weet doe ik het nog miljaardedju, ik kan filmen, editen dus das al in de sacoche )

-> Papfles, jij doet mee met mij?
    no votes  

iTrader
    5 (100%)
    Nee, tv is mijn ding niet
    no votes  

Subai's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papfles Bekijk bericht
    Nee, tv is mijn ding niet
    De overenthousiaste ik kruipt terug huilend onder zijn rots wetende dat papfles nooit zijn vriendje zal zijn
    no votes  

Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Maak 9livestv MINDER professioneel, seriously
    Als dat geen sarcasme is dan hoop ik dat het gewoon een zeer tot enorm foute woordkeuze was.
    Vorige nick: "conquerpoy_123"
    no votes  

Pagina 1 van 3 123 Laatste

Regels voor berichten