Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste
    Cookiebear's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Conqie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als dat geen sarcasme is dan hoop ik dat het gewoon een zeer tot enorm foute woordkeuze was.
    Ik was net hetzelfde aan het denken...
    ..........
    no votes  

Subai's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Conqie Bekijk bericht
    Als dat geen sarcasme is dan hoop ik dat het gewoon een zeer tot enorm foute woordkeuze was.
    Is misschien meer een foute woordkeuze, maar ik heb er niet echt een woord voor... "minder-stijf-overkomend-zoals-een-nieuwslezer-van-het-laat-journaal-9livestv"
    Het verleden is een gids voor de toekomst (Thucydides)
    no votes  

Boombastic's schermafbeelding
    iTrader
    43 (94%)
    Het valt wel op dat jullie vroeger GUNK altijd zaten te verdedigen, maar nu ze jullie niet willen betalen, jullie er nu ook anders over denken. Kijk maar naar bv crewleden die het niet eens raken met tvgas die gwn 9lives verlaten.
    no votes  

papfles's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boombastic Bekijk bericht
    Het valt wel op dat jullie vroeger GUNK altijd zaten te verdedigen, maar nu ze jullie niet willen betalen, jullie er nu ook anders over denken. Kijk maar naar bv crewleden die het niet eens raken met tvgas die gwn 9lives verlaten.
    Euh, het gaat niet om betaald worden voor de mensen achter 9livesTV he. Het gaat om de werking. Als je eerst gewoon naar de overkant van het zwembad moet zwemmen om iets af te ronden en tegenwoordig zonder handen eerst door brandende ringen en onzichtbare tunnels moet om iets klaar te krijgen, dan is het logisch dat dat niet meteen zo vrolijk werken is.

Crew-leden die het niet eens raken met T-Vgas? Ik neem aan dat je het hebt over redactieleden (pieterm en ge0force recentelijk)? Dat heeft hoegenaamd niks te maken met centen hoor.
    no votes  

Dj Super's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het gaat, zoals papfles al vermeld, ons niet om het geld. Puur en alleen de samenwerking loopt niet zoals het zou moeten. Ze vragen ons nu om het programma (weeral) om te gooien, waarbij we een diepere focus moeten leggen op games. Hierbij wordt er verwacht dat we meer gameplaybeelden aanleveren. Nu willen we dat niet enkel en alleen uit trailers halen die de uitgevers ons bezorgen, maar ook puur eigen beeldmateriaal dat we zelf hebben opgenomen. Veel leuker voor bij de tips en tricks. Op dit moment gaat dat enkel en alleen bij Gunk zelf. Iets wat zeer zwaar doorweegt bij ons en vooral op de hoeveelheid extra tijd die we er dan moeten insteken. Daarom dat we hebben gevraagd om ons van het nodige materiaal te voorzien om dat allemaal thuis op te nemen. Dat zou ons een hoop tijd kunnen uitsparen en dat is voor iemand die full-time werkt, een huis aan het verbouwen is en in zijn vrije tijd met 9lives.be bezig is, zeer welkom. Momenteel hebben ze de boodschap bij Gunk begrepen en zijn ze een oplossing aan het zoeken.
    Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
    no votes  

Subai's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik hoop dat het in orde komt Dj Super! Dat wordt dan een super-programma zeker? (tis laat sorry )
    no votes  

Dj Super's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanpraet Bekijk bericht
    Ik hoop dat het in orde komt Dj Super! Dat wordt dan een super-programma zeker? (tis laat sorry )
    Thanks! Een mopje dat ik al gewoon ben sinds ik deze bijnaam heb opgelopen in mijn studententijd.

En vanpraet. Je eerder opgesomde ideeën zijn zeker niet slecht en hebben inderdaad al eerder door ons hoofd gespeeld. Opnames tijdens persevents of misschien zelfs op GamesCom zijn nog een aantal andere voorbeelden. Maar helaas is het gebrek aan ondersteuning en het vrije budget een zware tekortkoming om ook maar in die richting te werken. Misschien ooit in de toekomst van 9livesTV dat zoiets wel mogelijk wordt. Een moment waarnaar de hele bende met alle plezier probeert te werken.
    Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
    no votes  

Subai's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dj Super Bekijk bericht
    Thanks! Een mopje dat ik al gewoon ben sinds ik deze bijnaam heb opgelopen in mijn studententijd.

En vanpraet. Je eerder opgesomde ideeën zijn zeker niet slecht en hebben inderdaad al eerder door ons hoofd gespeeld. Opnames tijdens persevents of misschien zelfs op GamesCom zijn nog een aantal andere voorbeelden. Maar helaas is het gebrek aan ondersteuning en het vrije budget een zware tekortkoming om ook maar in die richting te werken. Misschien ooit in de toekomst van 9livesTV dat zoiets wel mogelijk wordt. Een moment waarnaar de hele bende met alle plezier probeert te werken.
    En ik die dacht dat ik origineel was
    no votes  

LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    41 (92%)
    ff n stom vraagje, maar waar kan ik alle afleveringen tot nu van 9lives tv bekijken ( liefst ordelijk geranschikt per seizoen) , want als ik naar de rubriek 9lives tv ga, zie ik enkel de aflevering van deze week en deronder wa aparte filmpjes vna de voorbije dagen, of ik moet scheel kijken
    no votes  

Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaCucaracha Bekijk bericht
    ff n stom vraagje, maar waar kan ik alle afleveringen tot nu van 9lives tv bekijken ( liefst ordelijk geranschikt per seizoen) , want als ik naar de rubriek 9lives tv ga, zie ik enkel de aflevering van deze week en deronder wa aparte filmpjes vna de voorbije dagen, of ik moet scheel kijken
    op GarageTV vind je deze terug. ZOeken op 9livesTV S1e1 enz
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be
    no votes  

VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanpraet Bekijk bericht
    Ik zit al een tijdje met het idee maar misschien kunnen jullie er meer van maken...

Maak 9livestv MINDER professioneel, seriously

Nu zou je kunnen zeggen, say what? Maar inderdaad, geef er een amateuristische zotten draai/twist aan!

Concreet:
    Je bespreekt nog altijd de games maar je bespreek ze op een manier waardoor het "super onnozel" (wat meer humor mag wel, jullie zijn ook niet nonkel pater en tante nonneke) overkomt waarmee nog eens gelachen kan worden want geef toe... Kijken jullie zelf graag naar het programma en presenteer je het graag op deze manier? Inhoudelijk is het echt strak maar het is alsof ik naar het laatjournaal zit te kijken. Ten tijde van ShrimpTV was dat écht voor gamers en door gamers. Ik wil niet teveel vergelijken maar ik wil vooral aantonen dat het ook anders kan.

Ik weet dat jullie hier super veel tijd in steken maar pak het eens anders aan. Het feit dat jullie nu dieper moeten ingaan op games vind ik ook maar niks. Hoe meer games erin voorkomen, hoe meer kans dat het heeft dat er wel iets tussen zit dat ik wil zien. Als er maar 2 dingen zijn dat mij geen bal interesseren (bijvoorbeeld omwille van de genres) ga ik de moeite niet doen om te kijken... Je wil toch zoveel mogelijk kijkers of niet?

Verzin toffe wedstrijden, bel met de gamers zelf, laat ze naar de studio komen. Organiseer een wedstrijd tussen 2 gamers, alé ik zeg zomaar iets. Betrek de gamers m.a.w. want dit komt nu veel te weinig aan bod als ik zo kijk naar gunk tv (oké je hebt "wangotango" maar ik dat gaat niet over gaming). 9livestv lijkt mij hiervoor het meest geschikte programma's.

Ga ook wat meer uit die studio weg, trek naar de kantoren, naar het park, andere ruimtes in het algemeen enzovoorts... 9livestv heeft de mogelijkheid om dit te doen, de website heeft dit niet. Als gamers een preview/review willen uitpluizen tot op het bot gaan ze dit wel checken via de website dus je kan via 9livestv wat gekke dingen doen zoals à la naar mensen lopen en roepen "by the moon of the light, POOF"! of "kidney shot"!" (om maar een idee te geven van wat mogelijk is)

Momenteel ga ik efkes stoppen met "mijn idee" te spuien (velen denken dit wel denk ik) maar als ik zo vrij mag zijn om mijn steun te betuigen want dit is zeker geen gemakkelijke taak. Als het groot verlof eraan komt krijg ik meer tijd dus dan mag je mij gerust een PM'ke sturen voor ideeën

PS: ik weet natuurlijk niet wat allemaal kan/mag enz van tvgas. (hopelijk heb je wat budget, er is niet veel nodig om er iets leuk en origineel van te maken)

SUCCES met de make-over!
    beetje Gamepower en GameForce one naapen of zo..ze zijn goed bezig. Ze doen het op hun manier ...Ze hebben ook een ander budget.Crisis zit ook in gameland
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel
    no votes  

Subai's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    beetje Gamepower en GameForce one naapen of zo..ze zijn goed bezig. Ze doen het op hun manier ...Ze hebben ook een ander budget.Crisis zit ook in gameland
    Ik ben absoluut geen fan van gamepower of gameforce one dus ik vraag mij af hoe je dit afleidt uit mijn tekst? Ik verwijs duidelijk naar ShrimpTV, een gaming-programma van een heel andere aard.

En inderdaad, de crisis heeft zo zijn invloeden maar als ze kunnen investeren in andere programma's (die naar mijn mening op niet veel trekken) kunnen ze toch ook meer moeite doen voor een programma dat al een potentieel gamma aan kijkers heeft?
    no votes  

VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wel wat je zegt in je text is precies wat gameforce one en gamepower doen. dus vind ik de 'out of the box' attude van 9lives aka de niet professionele wel normaal. En de anyway van Nick D begin ik stick te vervelen. Hij heeft dringend een nieuw stopwoordje nodig Het wordt zo aanstekelijk dat mensen het overnemen, nog erger
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel
    no votes  

papfles's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    wel wat je zegt in je text is precies wat gameforce one en gamepower doen. dus vind ik de 'out of the box' attude van 9lives aka de niet professionele wel normaal. En de anyway van Nick D begin ik stick te vervelen. Hij heeft dringend een nieuw stopwoordje nodig Het wordt zo aanstekelijk dat mensen het overnemen, nog erger
    Ik dacht dat zijn "stopzinnetje" vooral "in die zin dat" was
    no votes  

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    gammo >>> all
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25
    no votes  

Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste

Regels voor berichten