Pagina 1 van 49 1234511 ... Laatste

Discussie: Gunk discussie

McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)

Gunk discussie

"Mag ik vragen om sereen gedrag te blijven vertonen, en niet af te wijken van de vraag? Er mag best geklaagd en gezaagd worden op Gunk en alles daarrond, maar dat is nu niet de bedoeling van deze thread.
    Zolang die thread een zeker niveau haalt en discussiewaarde heeft: ga uw gang.
    Een thread over moderatoracties hoort echter wel thuis op ons Feedbackforum."
    Dakantochnie

Ok hier dan.

Opmerkingen over Gunk kan men hier posten...
    If you can achieve something without a struggle it's not going to be satisfying. -Greg LeMond
    no votes  

Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ach voor een partijtje "Bash eens ongegeneerd op GUNK" sta ik nu echt niet te springen.

Kzal eens kijken wat het hier wordt, maar ik verwacht dat het de oude vertrouwde niet beargumenteerde Bash zal worden. If so ---> close
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be
    no votes  

iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ach voor een partijtje "Bash eens ongegeneerd op GUNK" sta ik nu echt niet te springen.

Kzal eens kijken wat het hier wordt, maar ik verwacht dat het de oude vertrouwde niet beargumenteerde Bash zal worden. If so ---> close
    Ok bedankt

Wat vindt u persoonlijk eigenlijk over Gunk TV, (niet enkel 9livesTV )
    If you can achieve something without a struggle it's not going to be satisfying. -Greg LeMond
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht

Valt te zien wat u definitie is van bash natuurlijk. Zeggen dat gunk op niks trekt is gewoon een feit, en iedereen kent de argumenten daarvoor ondertussen al. Als je daar dan toch over wil discussieren , waar zullen we beginnen? de corruptie, het amateurisme, de onbekwame crew, of het belachelijk lage niveau?
    no votes  

LifeAspect's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoolerMaster Bekijk bericht
    Ok bedankt

Wat vindt u persoonlijk eigenlijk over Gunk TV, (niet enkel 9livesTV )
    Goh Malk en Praga zijn dikke vrienden...dus die vraag moet je niet echt stellen denk ik :')
    no votes  

Darius Craven's schermafbeelding
    iTrader
    350 (100%)
    Gunk TV kijk ik al een tijd niet meer, tot mijn spijt. Had er een goed oog in en hoopte op een toffe gameszender. Maar de onduidelijke programmering, vele non-game related programma's die dan ook van bedenkelijk niveau zijn en de reviews die druipen van fanboïsm.

Onlangs dacht ik nog een 1 aflevering van denk ik Game Force 1 te kijken. Praga zat in het eerste deel te bashen op Mass Effect 1 en ook 2 meen ik me te herinneren. Ik dacht toen "Allee, ben eens benieuwd wat ze hier gaan vertellen". Toen we plots bij het laatste stuk terecht kwamen toonden ze opeens een ander deel dan hetgeen ze aankondigden.

Dat soort zaken stoor ik me ontzettend aan. Ook de aanblijvende problemen met het geluid dat veel te still ligt, en het overduidelijke fanboïsm ten opzichte van sommige developers of games ligt er VEEL te dik op.

Laten we dan het magazine in acht nemen. Ieder jaar koop ik er wel één, als het een remake heeft gekregen. Dit om eens te oordelen hoe het evolueert. Ik heb een abo op Chief, PCGP en OPM. PCGP en OPM koop ik al jaren, Chief was een aangenaam luchtige toevoeging voor het cross-platform gedeelte. Bij deze magazines kan ik me meestal wel vinden in de reviews.

Gunk Magazine leest niet makkelijk, voelt niet "slick" aan, en de reviews moet je met een dikke korrel zout nemen.

Dan het laatste Gunk luik: De Gunk store. Vreselijk duur. Meer kan ik daar niet over zeggen. Hoewel de abo store voor PCgameplay ook duur is, maar hier krijg je nog kortingen als lid.
    Been gaming since the 90's... And still going strong... Consoles / PC / Handhelds...
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LifeAspect Bekijk bericht
    Goh Malk en Praga zijn dikke vrienden...dus die vraag moet je niet echt stellen denk ik :')
    Het is niet omdat ik daar aan mee werk en ik met Praga goed overeen kom dat ik daarvoor niet professioneel mijn mening kan zeggen. Een mening die ik dan ook aan Praga of de betreffende personen zelf zeg. En ik daarvoor niet hier int luid ga posten.
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    no votes  

Scavenger's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Tja, ik moet zeggen dat de reviews in GUNK magazine weinig waardevol zijn. De tekst is te kort, veel te oppervlakkig en de score is alles behalve representatief.

GUNK-tv kijk ik nooit, maar ik bekijk wel 9lives-TV als het op de website komt.

GUNKstore vind ik een regelrechte grap. Zowel de belachelijk hoge prijzen, de layout van de website zelf en de dienstverlening zijn te gek voor woorden.
    no votes  

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Lol, die heisa rond GunkTV "n stuff begint echt lame te worden.

Staat het u niet aan => kijkt ge niet. Moet ge hier niet komen zagen erover.

Just my 2 cents ofc..
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik
    no votes  

Boombastic's schermafbeelding
    iTrader
    43 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht

Just my 2 cents ofc..
    idd, altijd GUNK bashen begint tegen te steken. Ik vind wel dat je eerlijk moet toegeven dat ze toch al veel beter tv maken dan in de beginperiode van gunktv. Alleen vind ik wel dat GUNK zich helemaal geen gamekanaal kan noemen, want dat is er net te weinig....
    no votes  

wrex's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Soms valt het wel heel goed mee, maar ik had echt een gaming zender verwacht, wat het dus niet is. Oke als ze die richting willen uitgaan, ik kijk dan enkel naar de echte games gerelateerde programma's.
    no votes  

iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht

Just my 2 cents ofc..
    Het is niet de bedoeling om nog maar eens de zoveelste haattopic te worden.
    Het is de bedoeling om hier een volwassen discussie te voeren zoals Darius Craven het deed.
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wrex Bekijk bericht
    Soms valt het wel heel goed mee, maar ik had echt een gaming zender verwacht, wat het dus niet is. Oke als ze die richting willen uitgaan, ik kijk dan enkel naar de echte games gerelateerde programma's.

De 20 !
    Gunk Games Top 40
    Gunk Trailer Trash
    Gunk games top 10 allertijden
    Praga Goes Gaming

Wake-up call
    Trivia
    Game force One
    In game

MovieWatch
    Start to game
    9 lives / mmo worlds

TechNoTime
    WANGO TANGO Request
    Wango Tango Live
    Gunk news
    World of Stupid
    Infashion
    MOERBIE live radio

Van de net geen 20 verschillende programma's die ze op 1 dag spelen zijn er 8 over games. Kdenk dat je dan toch wel van een zender mag spreken die Gamen veel aandacht geeft, niet? Zelfs Trivia bevat voornamelijk Game vragen en die reken ik niet mee.
    En er is verscheidenheid in Games programma's
    Praga goes gaming is volledig ander programma dan Game Force One
    9livesTV/MMO Worlds is zelfs anders dan Game Force One, we belichten andere dingen.
    Start to game richt zich dan weer naar de beginnende gamers en casuals.
    Of je het programma nu goed vind of niet, je kan toch niet ontkennen dat de "Gamer-vlag" hoog wappert bij GunkTV.
    no votes  

Dinsdagland's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Mij lijkt het toch dat Wango Tango het belangrijkste, main programma is. Telkens als ik voorbij zap is dat bezig...
    Per me c'è solo l'Inter
    no votes  

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    retromania ni vergeten
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    no votes  

Pagina 1 van 49 1234511 ... Laatste

Regels voor berichten