Pagina 46 van 49 Eerste ... 364243444546474849 Laatste

Discussie: Gunk discussie

Slimdavy's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ik denk dat 'tactische' samenwerkingen zoals bijvoorbeeld Chief-4gamers of Gamevault-Eurogamer in de toekomst nog meer zullen voorkomen, aangezien men eindelijk lijkt te beseffen dat je als alleenstaande website niet kan overleven.
    Nu heb ik vooral voor Nederlandse websites geschreven en daar is die versplintering nog is dubbel zo erg, terwijl er maar een vijftal echt belangrijk zijn. Met een duidelijke marktleider on top.

Als de betere kleintjes (eerlijk is eerlijk: 80% is crap!) nu eens zouden samenwerken, dan hebben ze veel meer kans om te overleven. Daarbij komt dat heel veel van die gasten hun taak niet serieus nemen en enkel azen op de gratis promo's...

@Kennaah
    Er wordt wat lacherig gedaan over X-Power, maar ik vind het ook geen slecht resultaat. Ik doe er voor 't gemak nog een zesde bij.

6) Ze doen het met een gedreven, doch beperkte crew.

't Is jammer dat ik mijn werkzaamheden voor XP niet mag voortzetten, maar sowieso zie ik ze naar de toekomst toe zeker groeien. Mits ze nog een paar goeie gasten in huis halen, zodat de hoeveelheid content en nieuwsvoorziening iets beter loopt.

Tja, ik vond ze sowieso al niet hoogstaand. Dus veel maal ik er niet om.
    Alle begin is moeilijk.
    no votes  

Davyke's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scavenger Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Na tien jaar halen jullie nog steeds niet meer dan 600-700 bezoekers per dag, maar volgende week worden het er ineens 900? Zware promoties gepland?
    Ooit hadden we paar duizend bezoekers per dag hoor. Maar tussen 2007-2009 hebben we bezoekers verloren door een verouderd design en zeer weinig functionaliteiten op de site. Sinds geruime tijd is er elke maand een mooie groei.

We hebben nu ook een team aan programmeurs en designers die om de x aantal maanden een mooie nieuwe update doen aan nieuwe functionaliteiten op de site. En ook de hoeveelheid aan content is sterk gestegen tegen vroeger.

Ter info om de groei te verduidelijken Whoops! - TinyGrab

Bovendien brengen we enkel nieuws over de Xbox 360. Toen we donderdag een nieuwsbericht plaatsten met PS3 in de titel zagen we opeens deze evolutie: Whoops! - TinyGrab

Dus we overwegen nu heel sterk om dit jaar ook multiplatform te gaan. Maar ik heb al lang geleerd dat je alles stap per stap moet doen. Ga je direct beginnen lopen (en start je een bvb een tv-zender op zonder enige ervaring) dan ga je al snel op je bek.
    Technologie Blogger @ www.lookit.be
    YouTube Gaming Channel @ http://www.youtube.com/tvpowerplay
    YouTube Tech Channel @ http://www.youtube.com/powerplaytech
    Twitter: @davyvh
    no votes  

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Misschien dat ge eerst best wat meer specials (blogs, iviews enzo) doet op de site. Want nu zijn er maar een kleine 5-10 newspost waarvan soms nog eens de helft enkel over screenshots gaan.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slimdavy Bekijk bericht
    Nu heb ik vooral voor Nederlandse websites geschreven en daar is die versplintering nog is dubbel zo erg, terwijl er maar een vijftal echt belangrijk zijn. Met een duidelijke marktleider on top.

Als de betere kleintjes (eerlijk is eerlijk: 80% is crap!) nu eens zouden samenwerken, dan hebben ze veel meer kans om te overleven. Daarbij komt dat heel veel van die gasten hun taak niet serieus nemen en enkel azen op de gratis promo's...
    Ja, ik geef je volledig gelijk. Daar doelde ik voornamelijk op. Vaak gaat het dan ook nog om platform-only websites, waardoor je je doelgroep die sowieso al vrij beperkt is omdat je in het Nederlands schrijft nog verder versplintert.

Nu, het probleem ligt het bij zo'n websites vaak, en blijkbaar bij X-power in het verleden ook, bij het gebrek aan goede en gemotiveerde schrijvers. Vaak slagen die sites erin een paar maand goed te draaien. Daarna vertrekken er enkele redacteurs omdat het op een andere site beter zou zijn of gewoon omdat ze gedemotiveerd raken (de ondersteuning van de beheerders loopt niet goed wegens geldgebrek, ze vinden dat ze niet genoeg return krijgen voor hun geïnvesteerde tijd,....). Gevolg: Het aantal blogs daalt en daarmee recht evenredig ook het aantal bezoekers.

Ze zoeken opnieuw 'schrijverstalent' (al valt dat vaak met een korrel zout te nemen) en het geschiedenis herhaalt zich. Alleen websites die ofwel bemand worden door een hechte vriendengroep (4gamers) ofwel door bedrijf ondersteund worden, waarbij vaste medewerkers indien nodig kunnen inspringen (PlayStationPure, 9lives,...) blijven hun bezoekersaantal stabiel houden.

Wat betreft Gamenuts ben ik eigenlijk wel aangenaam verrast. Ik vind dat ze vrij degelijke filmpjes brengen, iets wat blijkbaar in het verleden niet lukte bij Gunk naar mijn mening. Sommigen noemen het een kopie van Gamenkings, maar eerlijk gezegd heb ik liever een tweede Gamekings dan website 45267 met louter gamenieuws en slecht geschreven reviews.

@Davy, ik denk dat multiplatform gaan een goed keuze zijn en daarbij zou ik het segment androids niet vergeten, waarvan de community de komende jaren nog exponentieel zal stijgen, denk ik.
    no votes  

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JantjePlezantje Bekijk bericht
    J
    @Davy, ik denk dat multiplatform gaan een goed keuze zijn en daarbij zou ik het segment androids niet vergeten, waarvan de community de komende jaren nog exponentieel zal stijgen, denk ik.
    Idd ik denk ook dat de iphone(ipod/ipad) en android markt nog zal groeien en steeds meer volwaardige games afleveren. Zou dus idd geen slecht idee zijn dat mee te nemen als de site multiplaform gaat
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san
    no votes  

quake3's schermafbeelding
    iTrader
    96 (99%)
    En ook niet fake multiplatformen, maar voldoende afwisselen tss xbox, ps3 en pc reviews.
    no votes  

Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stoomboot Bekijk bericht
    Tja, ik vond ze sowieso al niet hoogstaand. Dus veel maal ik er niet om.

Maar dat we dit kwijt zijn, dat is volledig te wijten aan T.Vgas.
    Ze hadden duidelijk geen idee hoe ze een fatsoenlijk team moesten samenstellen, noch hoe ze het team in harmonie konden krijgen.
    Durf te wedden dat je niet eens weet waarover je het hebt, sinds ze amper bekend zijn bij het grote publiek.
    Ik heb het niet over 9lives-tv op Gunk.

Voor de middelen die we hadden (geen), waren de resultaten anders vrij dendert, maarja als je iets niet laat groeien..
    Niet dat ik het nu nog zou willen doen.
    Vorige nick: "conquerpoy_123"
    no votes  

Slimdavy's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    @JantjePlezantje

Kan het niet meer eens zijn. Daarbij maak ikzelf alleen de Gamenuts-Gamekings omwille van hun vergelijkbare lay-out. In België is er zeker ruimte voor datgene wat ze doen en ze hebben ook de nodige kerels in huis die heel goed zijn in dat waar ze nu mee bezig zijn.

@Kennaah
    Correct. Meteen de reden waarom ze bij IG ook een mobile-gedeelte met de nodige updates hebben. Sowieso moeten ze bij XP stap voor stap gaan. Gaan ze naar multiplatform dan kan het aantal nieuwsberichten ook gevoelig de hoogte in. Hopelijk is er ook voldoende tijd en ambitie om alle plannen tot een goed eind te brengen.
    no votes  

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Misschien dat ge eerst best wat meer specials (blogs, iviews enzo) doet op de site. Want nu zijn er maar een kleine 5-10 newspost waarvan soms nog eens de helft enkel over screenshots gaan.
    Klopt maar met het huidige team van vrijwilligers zitten we aan onze limiet van content. Wij hebben niet de fondsen om enkele euro's per artikel te betalen zoals hier bij 9lives.
    no votes  

Matthew's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Misschien eens stoppen met die subtiele reclame? ;-)
    Matthew
    no votes  

iTrader
    13 (100%)
    Ja oppassen dat we geen 100 man 'stelen' van jullie 43.000 hé

En ik denk dat de discussie over het algemeen ging over gaming sites in Vlaanderen. Misschien hiervoor een nieuwe topic openen?
    no votes  

pieterm's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davyke Bekijk bericht
    Klopt maar met het huidige team van vrijwilligers zitten we aan onze limiet van content. Wij hebben niet de fondsen om enkele euro's per artikel te betalen zoals hier bij 9lives.
    Dan moet ik dringend eens bij het bestuur van T.Vgas aankloppen, want dan heb ik nog een mooie rekening klaarstaan.
    no votes  

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieterm Bekijk bericht
    Dan moet ik dringend eens bij het bestuur van T.Vgas aankloppen, want dan heb ik nog een mooie rekening klaarstaan.
    Moet je zeker doen dan. Ze betalen sinds vorig jaar wel degelijk geld voor content (als het voldoet aan een lijst van voorwaarden).

Ondertussen even dit topic ter discussie aangemaakt http://www.9lives.be/forum/algemene-...l#post14421400
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davyke Bekijk bericht
    Moet je zeker doen dan. Ze betalen sinds vorig jaar wel degelijk geld voor content (als het voldoet aan een lijst van voorwaarden).

Ondertussen even dit topic ter discussie aangemaakt http://www.9lives.be/forum/algemene-...l#post14421400
    En hoe hoog ligt die verloning dan wel?
    no votes  

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JantjePlezantje Bekijk bericht
    En hoe hoog ligt die verloning dan wel?
    Dat vraag je aan de verkeerde hoor. Ik werk niet voor 9L